پیش نمایش

پیش نمایش اولیه بر بازی Sunset Overdrive

پیش نمایش اولیه بر بازی Sunset Overdrive 1

Sunset Overdrive

Publisher: Microsoft

Developer: Insomniac Games

Format: Xbox One

Release: 2014

Sunset Overdrive یک بازی open-world است با قهرمانی superhuman شبیه به بازی هایی چون Prototype و Infamous ولی کمی هم فانتزی! اما نکته دیگری که حائز اهمیت است، قدرت شما در بازیست. قدرت شما، قدرت پیمایش و حرکت شماست! بر روی هر دیواری می توان راه رفت، هر بر آمدگی، از هر پرده ی آویزانی، و … . هر ماشین می تواند مکانی برای پرش بعدی شما باشد. هر سیم آویزانی می تواند به شما کمک کند تا بهتر از پس ارتش زامبی ها بر بیایید. اما به نظر چیزی جدیدی برای ارائه در بازی وجود ندارد!!! نه؟ همه ی این موارد می تواند به راحتی با خوردن یک نوشیدنی انرژی زا تغییر کند! برای دریافت دیگر اطلاعات با ما همراه باشید.

gameemag-sunset overdrive - 3

شاید apocalypse به این بدی ها هم نباشد!

فضا و تم آخر زمانی بازی Sunset Overdrive مثل دیگر بازی ها تاریک و ترسناک و متروک نیست. انسان ها در خطر انقراض قرار ندارند. شاید در این بازی تعریف جدید از آخر زمان را مشاهده کنیم. تعریفی متفاوت ولی بر مبنای همان پایه بازی های دیگر. شما در نقش یک افسر پلیس خسته از زندگی روزمره و تکراری ظاهر خواهید شد. شما دیگر کار تکراری خود را ندارید، رئیسی ندارید که سر شما غر بزند، نیاز به پرداخت مالیات ندارید! هیچ کس نمی تواند شما را از بالا رفتن از درختان منع کند. از شلیک کردن، از سر رو صدا از موزیک گوش دادن و از هر کاری. شما در هر زمانی می توانید در بازی خود را سرگرم کنید.

gameemag-sunset overdrive - 5

بازی با شخصی سازی کامل

قبل از اینکه قدم در دنیای بازی بگذارید، می توانید کاراکتر خود را هر جور که خواستید ایجاد کنید. مرد یا زن! لاغر یا چاق و طرز لباس پوشیدن آنها.در بخش لباس ها هم که می دانید تنوع زیادی در انتخاب خواهید داشت. قسمت مولتی پلیر را با این وضع تصور کنید؛ جالب است نه؟ هر کس با کاراکتر شخص سازی شده خود پا به دنیایی جدید می گذارد. حتی اسلحه ها هم می توانند دارای قدرت های متفاوتی باشند!

gameemag-sunset overdrive - 4

یک بازی متفاوت

یک بازی شوتر بدون کاور را تجربه خواهید کرد. چیزی کهع سازندگان بازی از عمد این کار را انجام داده اند. شما به ازای بازی بی مهابای خود و پرش از روی کاور ها و از بین بردن دشمنانتان جایزه دریافت خواهید کرد. به عقیده سازنده این بازی، گیمر ها اکنون کمی خسته هستند(گیمرای ایرانی …….!!!). این موضوع البته به راحتی از روی نقد های کاربران و صحبت هایشان مشخص است. کارگردان بازی نمی خواهد فقط با گرفتن یک نمره بالا از نقد کنندگان باعث خستگی بیشتر گیمر ها شود. آنها به دنبال ارائه تجربه ای متفاوت هستند. چیزی متفاوت در سبک شوتر! سبک شوتر با بازی ندای وظیفه معنی می شود. ولی هر بازی این سبک نباید تمام سعی اش تقلیدی از این بازی باشد.

[button type=”big” color=”red”] خبری از 1080P نیست![/button]

حتما می دانید سازنده بازی قبلا تجربه کار با کنسول سونی را داشته است. به عقیده استدیو سازند هبازی، کنسول ها بستر مناسبی برای توسعه و عرضه یک IP جدید هستند که البته ریسک نوآوری و جدید بودن خود را هم دارند. به نظر می رسد مایکروسافت به خوبی در انتخاب استدیو های تیرد-پارتی دارد عمل می کند. آنها به دنبال استدیو رفته اند که از بالاترین مقام تا پایین ترین آن به دنبال ارائه یک چیز متفاوت هستند. البته این موضوع کار Insomniac را سخت تر می کند. این بازی هم طبق اطلاعات اولیه کیفیت sub-1080p را داراست. البته تیم سازنده به دنبال ارائه کیفیت مد نظر خود هست تا شمردن تعداد پیکسل ها در هر اینچ!!!

gameemag-sunset overdrive - 1

بازی قهوه ای است؟

رنگ محیط بازی هر هفته تغییر خواهد کرد. تیم سازنده از بازی قبلی و ماجرای های پیرامون رنگ آن درس عبرت گرفته است(بازی Resistance 3 و رنگ قهوه ای اش!) در بازی رنگ های زیاد هم خود می تواند مشکل زا باشد. در واقع کار سختی است تا در جزیره بازی بین تنوع رنگ ها آن هم با دو کارگردان هنری تعادل برقرار کرد. اما هدف این است که بازی قهوه ای نباشد!!!

gameemag-sunset overdrive - 2

اسلحه های قدرتمند

Doug Sheahan یکی از نفراتی است که در این استدیو تعامل بسیار نزدیکی با گیمر ها داشته است. به بیان دیگر، او از زمان بازی Resistance 2، سلیقه شناس گیمر ها در بحث اسلحه ها شده است! به گفته خود آنها، تاکنون اسلحه هایی با چنین قدرتی ایجاد نکرده بودند. وقتی شما دشمنان زیادی دارید، اینکه هر دشمن تنها با یک تیر کشته شود می تواند حس خوبی را ایجاد کند. شما احساس قدرت خواهید کرد. البته این قدرت هم برای محدودی است تا شما بتوانید تنوع اسلحه های بازی را تجربه کنید. اما باید بدانید در شروع بازی چنین چیزی ممکن نیست. 150 ایده مختلف برای این بخش فرستاده شده است. پس نگران این بخش اصلا نباشید!

محمد جلیلی

محمد جلیلی

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − شش =