پیش نمایش

پیش نمایش بازی Battlefield Hardline

پیش نمایش بازی Battlefield Hardline 1

Battlefield Hardline جدید ترین عنوان از سری بازی های میدان نبرد می باشد که توسط استدیوی Viscral Games در حال ساخت است و برای کنسول های نسل هفتم و هشتم شرکت های سونی و مایکروسافت و همچنین کامپیوتر های شخصی در پاییز امسال منتشر خواهد شد. ناشر بازی EA بوده و موتور ساخت بازی هم انجین Frostbite 3 می باشد.
img1
هاردلاین با بازی های قبلی سری میدان نبرد تفاوت هایی اساسی هم در زمینه ی داستان و هم در زمینه ی گیم پلی دارد. سناریوی دزد و پلیسی را در این بازی در شهر لس آنجلس دنبال خواهید کرد. به نظر می آید ایده ساخت بازی از مراحل سرقتی که قبلا در GTA V مشاهده کردیم گرفته شده باشد .تمرکز بازی بر روی تقابل دزد ها و پلیس هاست که انتخاب اینکه شما کدام گروه را میخواید در دستان خودتان است. اسلحه ها و ماشین ها و لباس های مختلف و متنوع این دو گروه یک فضای بسیار باور پذیر را به گیمر القا می کند و احساس دزدی از بانک یا درگیری شدید پلیس از زمین و هوا را کاملا بر روی گیمر پیاده می کند. وظایف هر کس در گروه خود بر روی کل گروه تاثیر می گذارد و تنها در صورتی سرقت به صورت کامل انجام میشود که دزد ها با هم هماهنگ باشند و همچنین تنها در صورتی دستگیری و کشتن دزد ها توسط پلیس انجام میگیرد که تمام پلیس ها وظایف خود را به درستی انجام دهند. همکاری گروهی و هماهنگی حرف اول را در بازی می زند و لحظه لحظه ی بازی باید حواستان به کاری که هم تیمی شما انجام میدهد باشد و خود را با آن عمل هماهنگی کنید. شهر بازی که همان لس آنجلس است شهریست با آسمان خراش های بلند و تونل ها و زیر گذر فرعی فراوان. تمام این مکان ها در بازی به گونه ای در بازی قرار گرفته که نه تنها مانع شما نشوند بلکه بازی را قشنگ تر و روان تر کنند. شما می توانید از یک ساختمان بلند تر با استفاده از زیپ لاین یا چتر نجات به ساختمانی کوتاه تر بروید و ادامه ماموریتتان را در آنجا انجام دهید یا اینکه یکی از ستون های زیر گذر را منفجر کنید تا خیابانی که روی ان قرار دارد روی پلیس های رو به رویتان ریخته شود و با دوستانتان از همان راه فرار کنید. راه های سرقت و دستگیری فراوانی در بازی گنجانده شده که شاید هیچ خلافکار یا پلیسی در هنگام ماموریتش آنرا انجام ندهد اما شما در هاردلاین می توانید انجام دهید.
img2
نحوه ی انجام سرقت هم متنوع است. می توانید ماشین حمل پول را هدف بگیرید و به آن حمله کنید یا مستقیما به بانک حمله کنید . حمل و نقل در بازی شاید به اندازه ی تیراندازی مهم نباشد اما تاثیر بسیار زیادی در موفقیت یا شکست شما دارد. ماشین های پر سرعت و هلی کوپتر ها و موتور سیکلت های فروانی در بازی وجود دارد تا شما را در انجام ماموریتتان چه در نقش یک پلیس و چه در نقش یک دزد کمک کند. می توانید با آنها برای خود در مقابل حریفتان سپری درست کنید یا با همان وسیله بزنید به چاک. تنوع استفاده از ماشین ها در بازی بسیار بالاست مثلا می توانید هنگام تمرکز درگیری بین پلیس و یاران خودتان ، تریلر حمل سوختی را برانید و به سمت نقطه تمرکز پلیس ها ببرید و قبل از منفجر کردن آن به بیرون بپرید. از ماشین های حریف هم میتوان بر علیه خودش استفاده کرد. به عنوان مثال می توانید با منهدم کردن یک هلی کوپتر پلیس که نزدیک جرثقیل بزرگ ساختمانی است باعث سقوط جرثقیل شوید و شهر را به خرابه ای تبدیل کنید.
img3
گجت ها و وسایلی که همراه خود دارید هم به کار های شما سرعت می بخشند و باعث زنده ماندتان می شوند. هنگامی که پلیس ها اطراف شما را فرا گرفته اند و راهی جز رفتن به سمت چاده ی پشت سرتان ندارید اگر از قبل برنامه ریزی کرده باشید و زیپ لاینی که شما را به سطح جاده میرستاند گذاشته باشید می توانید در همین لحظه با استفاده از زیپ لاین روی موتور سیکلت هم تیمی تان فرود آیید و در ترک آن بشینید . بازی جایی برای کمپر ها ندارد . از بس بازی پر هیجان و تند و سریع است که توقف شما در یک مکان به هیچ وجه نمیتواند ضامن زنده ماندن شما شود. کسانی که با نایف کردن میانه ای ندارند و ابزار به روز تری را می پسندند هم در بازی جایی خواهند داشت و می توانند با یک چوب بیسبال مغز حریف را مورد عنایت قرار بدهند. بازی به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست چون چیزی به نام هوش مصنوعی در مولتی پلیر وجود ندارد و شما با آدم های بالغ سر و کار دارید.
img4
شاید بسیاری از طرفداران میدان نبرد این نسخه را جدا از این سری بازی بدانند و بگویند هیچ نبردی بین دو کشور نیست و تنها با یک سناریوی دزد و پلیسی رو به رو هستیم اما باید به این نکته توجه داشته باشند که این نسخه تشابه هایی با بازی های قبلی این سری دارد که البته کوچکند اما قابل لمس هستند. گرافیک بازی نسبت به BF4 بسیار افت داشته و این موضوع در تریلر e3 2014 کاملا محسوس بود که امیدواریم تیم سازنده بازی این مشکل را مرتفع کنند .

نویسنده : محمد مهدی قهرمان

Battlefield Hardline

ویدئو : محمد حسین محمودزاده

پیش نمایش بازی Battlefield Hardline 2
145MB
محمد حسین محمودزاده

محمد حسین محمودزاده

13 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × پنج =

  • سلام.یک کلام میگم عالی بود.هیچ جایی واسه حرف اضافه نداشت.درباره بازی هم بگم که به نظرم خوبه که دیگه جنگ بین کشورها نیست.هرچند منو یاد payday انداخت اما بنظرمن خیلی خوب بود.گرافیکشم عالی نبود اما بد هم نبود.موفق باشی منتظر کارای بعدیت هستم.ازدوست عزیزی هم که زحمت ترجمه رو کشیده بود خیلی زیاد ممنونم

  • آقا آیتم خیلی عالی بود

    ولی چیزی که من فهمیدم اینه که کلا یه Counter Strike دیگه با امکانات جدید تر ساختن

    راستش بازی بدی به نظر نمیاد ولی سناریو تکراریه…!

  • یه تریلری رو که صد بار نشون دادن رو نرید روی همون گوینده بذارید :weep:
    اگر هم اینکارو میکنید کاش یکم زودتر انجام بدید چون چندین بار این ویدیو رو دیدم.
    بهتره از ویدیو هایی که تازه منتشر شدن استفاده کنید.

    • دلیلی برای عصبانیت وجود نداره !!!
      اول اینکه کیفیت ویدئو HD ـه
      دوما مدت زمان ویدئو تقریبا 5 دقیقه و 40 ثانیه هستش
      اگه اینترنتتون محدودیت حجمی داره ، میتونید از ساعات رایگان شبانه استفاده کنید

  • آیتم خیلی خوبی بود. خسته نباشید.
    من به شخصه نسخه ی بتای این بازی رو بازی کردم ولی بنظرم هیچوقت آدم نمی تونه اونطور که توی تریلرهای بازی نشون داده میشه بازی کنه و لذت ببره.
    شرکت های بزرگ مثل EA معمولاً تبلیغات و خرج گسترده ای رو برای تریلرهای اولیه از بازیشون می کنن که این به خودی خود موجب فروش بسیار بالای بازیاشون میشه.
    همیشه توی تریلرها ما صحنه هایی رو می بینیم که واقعاً فک می کنیم این دیگه آخر حرکت بود و حتماً ما هم می تونیم انجامش بدیم ولی وقتی بازی رو تهیه می کنیم، هیچ پلیر یا گیمری نمی تونه همونطور که در تریلر بازی مشاهده کرده بازی کنه. این شرکت های بزرگ معمولاً توی تریلرهاشون از تیم حرفه ای خودشون در بازی استفاده می کنن و یه کار تیمی کاملاً برنامه ریزی شده رو انجام میدن تا دل گیمرهایی که تریلر رو می بینن بدست بیارن در صورتی که وقتی شما بازی رو تهیه می کنید هیچوقت همکاری تیمی وجود نخواهد داشت و هیچ وقت یه کار تیمی قشنگ نخواهید دید و هر کسی به نحوی بصورت تنهایی بازی می کنه و بازی کاملاً معمولی خواهد بود. همیشه از تریلر تا بازی کلی فاصله است!

    • دقیقا عرفان جان.
      مخصوصا EA. چون کلا فقط و فقط، کار این شرکت تبلیغ خالصه. از بتل 3 بگیر که اون همه روی گرافیکش هایپ شد، و آخرش توی بازی نهایی نصف اون گرافیکی که در تریلر ها دیدیم رو هم نداشت. و اونم از BF4 که کلا هایپ بود! حتی مولتی پلیر خوبی هم نداشت، یکی از دلایلش هم این بود که بازی تنها به تعداد کمی مپ، ختم میشد و بیشتر از 90% مپ های بازی مال DLC های بازی بودن! کلا بازی هیچ چیزش کامل نبود. شما بعد از خرید بازی باید دو برابر قیمتشو، دوباره خرج کنی و بری DLC های مختلف بخری تا یه بازی نسبتا کامل داشته باشی! سینگل بازی هم که دیگه کلا بماند….
      کلا هردو فرنچایز بزرگ شوتر جهان، دارن نابود میشن. اون از COD و اینم از BF.
      شاید اگه این دو شرکت، توی تریلر های بازی، واقعیت رو نشون بدن و دقیقا همون بازی نهایی رو به نمایش بگذارن، فروش بازیاشون نصف بشه.
      راستی فکر نکنم هرگز بشه توی BFH اون حرکت پریدن روی موتور رو تجربه کرد! مگر اینکه قبلش با یکی از دوستات اون حرکتو هماهنگ کنی!

  • سلام دوباره . آيتم عالي بود . و بسيار مفيد . محمد حسين جان نميدونم مشكل از گوش منه يا شما كه هنوزم احساس ميكنم كه صداي مربوط به كنش ها و واكنش ها و اتفاقات ويديويي كه روش گويندگي مي كني يخورده زياده و بنظرم تنظيم صدا بالانس نيست . فكر كنم تو آيتم قبل هم اين مشكل بود . حالا نميدونم دقيقا مشكل از گوش منه يا …. :دي شايدم شما يخورده آروم صحبت كردي .
    ولي در كل آيتم عالي بود . متنش هم خيلي خوب بود . منكه داشتم آيتمو ميديدم هي بخودم ميگفتم خدايا اين بازي چرا گرافيكش نسبت به نسخه ي قبلي پايينه ؟ من دارم اشتباه ميكنم يا واقعا اينجوره ؟ كه ديگه آخر آيتم مهر تاييدي زديد بر افت گرافيك و خيال من هم راحت شد :evilgrin:
    ميكس هم خيلي خوب بود .
    در كل عالي بود و خسته نباشيد هم به آقا محمد مهدي و هم به محمد حسين گل 😉
    منتظر آيتماي جديدتون هستم . موفق باشيد .

    • سلام . ممنون که وقت گذاشتید و دیدید
      والا نه مشکل از گوش شماست نه مشکل از من 😀
      البته شاید مشکل از من باشه
      راستش من صدای تریلر ها رو خیلی اوردم پایین
      ولی چون در کل تریلر پر از صدای تیر اندازی و انفجار و صدا های غیره هست ، کلا بلنده
      من صدای تریلر ها رو خیلی پایین اوردم ولی مثل اینکه باید بیشتر میووردم پایین .
      از این بابت پوزش میطلبم
      بازم تشکر میکنم که وقت گذاشتید .
      ممنون

    • خواهش ميكنم . بله دقيقا يكي از دلايلش ميتونه همين باشه . شايد هم مقدار صداي ورودي رو آوردين پايين كه موقع ضبط اينجوري ميشه . ولي به هرحال خسته نباشيد . خيلي عالي بود 🙂