Top Ten

تاپ 10 قسمت 24 | بدترین بازی‌های انحصاری‌ نسل هشتم


مدت زیادی از انتشار Crackdown 3 به عنوان جدیدترین بازی انحصاری Xbox One نمی‌گذرد و این عنوان هم نتوانست انتظارات کیفی موجود از ساخته‌های مایکروسافت را برآورده کند. بازی که به راحتی آن را می‌توان در میان بدترین بازی‌های انحصاری قرار داد که تاکنون سازندگان Xbox روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.(بدترین بازی‌های انحصاری‌ نسل هشتم)

با توجه به همین موضوع در این قسمت از آیتم تاپ 10 به سراغ بدترین بازی‌های انحصاری نسل هشتم کنسول‌های خانگی رفته‌ایم. برای این کار تمامی بازی‌های انحصاری PS4، Xbox One و Nintendo Switch را مورد بررسی قرار داده و با فهرستی روبرو هستیم که بسیاری از موارد حاضر در آن پیش از عرضه در میان بازی‌های مورد انتظار طبقه‌بندی شده بودند.

نکته جالب توجه این است که هرچند مایکروسافت تعداد زیادی بازی انحصاری ضعیف را در نسل هشتم کنسول‌های خانگی منتشر کرد اما در سوی مقابل سونی نیز کم‌کار نبوده و سهم قابل توجهی را از این موضوع به خود اختصاص داده. البته باید به این مسئله توجه داشت که در مقابل سونی از دید عرضه بازی‌های انحصاری با کیفیت نیز عملکرد بسیار بهتری را نسبت به رقیب آمریکایی خود ثبت کرده.

در انتها سعی کرده‌ایم نگاهی نیز به آثار انحصاری منتشر شده برای Nintendo Switch داشته‌ باشیم. هرچند در حال حاضر تعداد زیادی بازی برای کنسول نینتندو منتشر شده اما اکثر آنها به صورت انحصاری نیست. این در حالی است که نینتندو خود به خوبی این موضوع را پوشش داده و تاکنون تعداد قابل توجهی بازی انحصاری را برای پلتفرم خود آماده کرده. عناوینی که البته از دید کیفیت در سطح بالایی قرار گرفته و تنها چند مورد خاص در میان آنها نتوانستند انتظارات موجود را برآورده کنند.

نهایتا باید به این نکته توجه داشته باشید که رتبه‌بندی صورت گرفته در این تاپ 10 ارتباط مستقیمی با متوسط امتیاز بازی‌های انحصاری نسل هشتم نداشته و تنها براساس سلیقه و دید وی جی مگ انتخاب شده‌اند. همراه وی جی مگ باشید با بدترین بازی‌های انحصاری‌ نسل هشتم.


دانلود

یوتیوب

محمد طالبیان

محمد طالبیان

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 9 =