تریلر

Tech Demo جدید از Cry Engine – آیا Crysis جدید در راه است؟


شاید بسیاری هنوز ذوب شدن PC ها توسط Crysis را یادشان باشد. بازی ای که سالهای بسیاری برای تست قدرت سخت افزاری و گرافیکی PCها مورد استفاده قرار میگرفت و بسیاری از گیمرها برای ارجحیت سیستم خودشان فریم ریت این بازی را به رخ یکدیگر میکشیدند. حالا یک بار دیگر خاطرات Crysis با تریلر Tech Demo جدید از Cry Engine زنده شد و با دیدن این تریلر از تک دموی نسخه جدید Cry Engine بسیاری هوس یک کرایسیس دیگر کردند. آیا Crysis جدید در راه است؟

وی جی مگ: سال 2013 آخرین نسخه از بازی Crysis یعنی Crysis 3 منتشر شد . بعد از آن هیچ خبری از این بازی نیست و کمپانی IPخراب کن و صاحب امتیاز این بازی یعنی EA نیز هیچ پالسی مبنی بر ساخت نسخه جدیدی از این بازی نداده است. حتی Crytec سازنده این بازی نیز هیچ سخنی در مورد این بازی بعد از سالها نگفته است. ولی در این دمو و در انتهای آن ردپایی از محیط جذابی دیده میشود که شاید و شاید یک کرایسیس دیگر را رونمایی میکند.

البته در این دمو قدرتهای جدید و نورپردازیهای جدید و قدرتمند این انجین بازی سازی به رخ کشیده شده و هدف از این تک دمو نمایش قابلیتهای جدید این موتور بازی سازیست. ولی با این حال برای منتظران بازی های بزرگ شاید چیزی بیشتر از یک تک دموی ساده باشد.

در ابتدای شروع این تریلر خواهید دید که وقتی مثلا یوزر در حال باز کردن یک پروژه تازه در این موتور بازی سازیست با یوزر Prophet در حال تایپ است که اشاره به یکی از کاراکترهای اصلی بازی Crysis است. همچنین در قسمتی از این تریلر و در  دقیقه 2:15 قسمتی دیگر بسیار شبیه به بازی CRYSIS طراحی شده و تا آخر تریلر ادامه پیدا میکند و در دقیقه 2:57 صدای نانو سوییت مخصوص Crytec و صدای خاص Prophet را میشنوید.

آیا به نظر شما crysis دیگری در راه است؟ (این تریلر را با کیفیت بالا تماشا کنید)

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + ده =