تریلر

تریلر روز عرضه Death Stranding را تماشا کنید.


بالاخره تریلر لانچ بازی Death Stranding منتشر شد. این بازی که تا چند روز پیش به صورت کاملا اختصاصی برای PS4 بود و به ناگه عرضه آن برای PC نیز تایید شد، قرار است تا کمتر از دو هفته دیگر در دسترس باشد. در ادامه می توانید تریلر روز عرضه Death Stranding را تماشا کنید.

این بازی آخرین ساخته Hideo Kojima بازیساز مطرح ژاپنی ست که چند سالی از ساخت آن میگذرد و سر و صدای زیادی نیز به پا کرده است. خبر تایید عرضه این بازی برای PC در همین چند روز اخیر نیز این بازی را بیشتر از گذشته نقل محافل کرده است. البته که عرضه این بازی روی PC به جز PS4 محاسنی نیز دارد ولی با این حال طرفداران Sony از این خبر آنچنان استقبال نکردند.

همراه وی جی مگ باشید با تریلر لانچ بازی Death Stranding.


در نماشا ببینید

دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × پنج =

    • بازی که بازیه خوبیه. به شخصه توقع نمره پایینتری داشتم. روی 75 80
      با توجه به گیم پلی ای که از بازی دیده بودم در بهترین حالت از نظر من 85 تا 90 میگرفت. در بهترین حالت اگر میبود بازی که نیست. ولی نمره ای مثل 35 رو هم بسیار سختگیرانه و البته کمی با قصد و منظور میدونم. نمرات 70 75 که یو اس گیمر و آی جی ان و گیم اینفورمر دادن خیلی برام قابل قبول تره تا نمره ای مثل 100 یا 90ی که گیم اسپات داده.
      بازی خوب وقابل قبول هست ولی همونجور که تو توییتر گفتم توقع بازی ای مثل rdr2 یا gow رو از این بازی داشتن کاملا اشتباهه.

  • شور و اشتیاق من کور شده یا اینکه تریلر E3 2014 بازیMGS V با اهنگ فوق‌العاده زیبای Nuclear از Mikeoldfield و کارگردانی استاد کوجیما خیلی بهتر از این تریلر بود؟

    • عهههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!
      داداش باورت نمیشه که من خودم با لانچ تریلر این بازی حال نکردم و دقیقا این دو روز رو دارم nuclear گوش میدم به یاد قدیما! فک کردم من تنهام !
      ولی به نظر من بازی کوجیما از اون بازی هایی هست که برای صنعت بازی نیازه، وگرنه بقیه می رن فورتنایت و غیره می سازن