تریلر

پشتیبانی عنوان Cyberpunk 2077 از زبان عربی


چند روز بیشتر تا عرضه بازی Cyberpunk 2077 باقی نمانده است. این بازی با 3 بار تاخیر در تاریخ عرضه بالاخره قرار است دهم دسامبر عرضه شود و پشتیبانی عنوان Cyberpunk 2077 از زبان عربی نیز تایید شده است.

بازی Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظار ترین بازیهای این روزهاست که ساخت آن بعد از اتمام ساخت The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine در سال 2016 شروع شد. البته که این بازی در سال 2012 توسط CD Project RED معرفی شد و تیزری از این بازی نیز در ژانویه سال 2013 نمایش داده شد.

این بازی یک اکشن شوتر اول شخص و البته RPGست که در دنیایی بزرگ و Open-World اتفاق می افتد. داستان بازی در آینده ای نه چندان دور است. زمانی که ماشینها و انسانها در کنار یکدیگر زندگی میکنند.

بازی در سال 2018 و 2019 جوایزی را هم نصیب خود کرده است. از جمله Most Wanted Game در سال 2018 و Most Anticipated Game در سال 2019 و چند جایزه دیگر.

از دلایل تاخیرهای چندباره این بازی بهینه سازیهای مداوم و البته اضافه کردن زبانهای مختلف به این بازیست. اضافه شدن زبان عربی به بازی بسیار جالب و حائز اهمیت است خصوصا برای عرب زبانان ایرانی و کشورهای عربی در خلیج فارس. البته هنوز مشخص نیست که این پوشش زبانی در زبان شنیداری بازی نیز هست یا فقط در حد منوها و یا زیر نویس خلاصه شده است.

تریلر پیش روی شما تریلر زبان عربی این بازیست که می توانید آن را مشاهده کنید.
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 15 =