پیش نمایش تریلر

اولین تریلر از گیم پلی Modern Warfare 3

call of duty modern warfare 3

بالاخره اولین تریلر از گیم پلی بازی Call of Duty : Modern Warfare 3 که شماره های قبلی آن جزو پرفروش ترین بازی های جهان بوده اند، منتشر شد. گرافیک بازی به نظر نمی رسد تغییر خاصی کرده باشد، اما همچنان با یک Modern Warfare روبرو هستید که مطمئنا شما را نا امید نخواهد کرد.

[download id=”731″] [download id=”732″]

 

برچسب‌هامادرن وارفر 3
مهدی فنایی

مهدی فنایی

29 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 5 =

  • این بازی همیشه معروف بوده و یکی از بهترین ها بوده و هست ولی خود من که عاشق call of dutyهستم
    میگم امسال نسبت به bf کم بیاره ولی خدا کنه اینجوری نشه!

  • سلام
    من همه ی نظرات رو نخوندم ولی جدا از گرافیک گیم پلی بازیه. بتلفیلد بد کمپانی به نظرم گیم پلیش از MW2 هم بهتر بود، سنگر گیریش و … همون که با لانچر میزدی یه دیوار رو خراب میکردی و بعد طرفت رو میکشتی یه کل هیکل MW2 می ارزید من خودم یه COD باز دیونم ولی همیشه به گیم پلی COD گیر میدادم.
    یکی ار مسخره ترین چیزهای COD ، دمیج تفنگها بود که توی COD4 بیشتر به چشم میخورد، مثلا الان توی MW2 فرق نمیکنه شما طرفت رو از فاصله ی 200 متری با یه گلوله ی کلت بزنی یا لایت مَچین گانر، دمیج کلت با هر اسحله ای تو فاصله ها یکی.
    و مسئله ی دیگه سنگر گیریه که توی MW2 به گند کشیده شد، توی COD4 شما یه خم شدن با کنارین توست کلید های Q و E داشتین که توی MW2 دیگه نیست، چرا مهمترین مسئله توی مبارزه یعنی سنگر گیری توی این بازی لحاظ نمیشه؟ شما crysis2 و اسپلینتر سل کانیویکیشن رو ببینید چه سنگر گیری ای دارن !!!
    من تا اینجا که من دیدم بتلفیلد 3 بهتر از MW3 در میاد چون MW3 چیزی واسه گفتن نداشت حتی نمای بازی بتلفیلد3 از دموی MW3 بهتر بود با اینکه الان دموی بازی با همون گرافیک بازی ساخته میشه.

    در مورد مدل آو هانر که یکی ازش بد گفته بود که به نظرم علی بود ولی یه سری گاف های خیلی خیلی گنده داشت اون هم دز ظاهر شدن سربازان خیلی مسخره بود که تو ذوق من هم زد.

  • عزیزمن شما انگار متوجه معنی گیم پلی نیستی
    این ویدئو تیزر تریلر بود و نه گیم پلی تریلر

  • درسته که از Engine قدیمی استفاده میکنه ولی گیم پلی اوون که بسیار هم مهمه (مخصوصا برای MultiPlayer)
    بسیار روان هست
    ولی باید به تا چیز مهم از قبیل 1-گرافیک بهتر 2-(فیزیک و تخریب پذیری بیشتر) توجه میکرد …

  • یه مساله ی دیگه هم الان یادم اومد که نگفتم ، اگر برنامه نویسی بلد باشید ، خیلی سادست این موضوع .

    هر تیر در بازی Call of Duty برای هر اسلحه ای به صورت Default یه مقدار Damage داره ، زمانی که تیر در Normal Range باشه مثلا برای AK47 ، 70 تا دمیج میده . اگر مسافت نیمه دور باشه 40 تا و اگر خیلی دور باشه 20 تا میده .
    هر جسمی داخل بازی ، یه مقدار جلوگیری از Damage داره ، بر فرض مثال ستون سیمانی . 400 ــه و تیر Snip ازش رد نمیشه . در صورتی که تیر به این جسم بر خورد بکنه و مثدار جلوگیری رو از مقدار دمیج تیر کم بکنیم . در صورتی که کمتر از 0 بشه . اون تیر ناپدید میشه یا اصطلاحا تابع از بین برنده ی اون تیر صدا زده میشه . مثلا :
    if(($DamageBullet-WallDamage)<0)) DamageBullet.hide();
    else { $damagebullet = $damagebullet – $walldamage;
    }

    در نتیجه این اصلا فیزینک نیست و یه اسکریپت فوق العاده سادست ، همونطور که الان دیدید من تمام این موضوع رو با 3 خط کد حل کردم .. حالا اسکریپت صدا و ایناش به کنار ..

    موفق باشید

  • آهان یه نکته ، اون 1300 ساعت رو هم حدودی حساب نکردم . برنامه ای XFire تایم میندازه 🙂 و من تازه به دلیل اینکه demo و Record خیلی نگاه نمیکنم تایمم پایینه .. دوستانی داریم که 3000 ساعت ، 4000 ساعت این بازی رو انجام دادند که خب میگم ، شامل Record دیدن و اینا هم میشه که بار محتوی بالایی برای گیمر ها داره ..

    موفق باشید 🙂

  • @ سینا جان ، شما گویا معقوله ای به اسم Xfire نمیشناسید .. به این دلیل که LAN باز هستید . Pipeline و Countdown مپ هایی هستند که من حدود 3 سالی هست بعد از شروع برهه ی جدیدی از گیمینگ Call of Duty 4 به جز توی گیم نت و اینا طرفشون نرفتم و ما اصلا HardCore بازی نمیکنیم ، ما تماما با Promod بازی میکنیم ، چه برای Fun و چه به صورت Match . از لحاظ تعداد مد هم این تعداد مد که ملاحظه فرمودید یه آرشیو از تمام تاریخ Call of Duty داخل ایران هست . چرا که تمامی Log ها و اطلاعات سرور ها داخل این مد ها ذخیره شده . تمامی ورژن های مود های Promod با نام گروهی که سرورش رو با اینا اجرا کرده .. همه درش وجود داره + یه سری مود فان مثل Chapsmod که انشالله یه آیتم در موردش میدیم و به عنوان Fun به نمایش میزاریمش ..

    در مورد صحبت هاتون هم ، ما از نه از گیم پلی COD خسته شدیم و نه گفتیم که گیم پلیش بده ، بحث چیز دیگست . میتونید GameTalk رو مشاهده کنید ، بخشی از نظرات من درش موجوده و شاید جواب صحبت هاتون رو با اون آیتم داده باشم ..

    در مورد صحبتی هم که کردید در مورد مسابقه و اینا ، بنده خوش‌حال میشم . این آی‌دی رو میتونین داخل ایکس‌فایر Add کنید : mafia3gamer

  • قراره رو موتور تغییراتی ایجاد بشه فقط به دلیل ناقص بودنش این تریلر یکم بد در اومده امیدوارم قدرت این موتور تو تریلرای بعدی نمایان بشه.(جدا از فیزیک زیباش)

  • استاد سروش عزیز البته عرض بنده بی احترامی نبود و بنده تو همون آموزش راه اندازی سرور COD4 وقتی تعداد مودهای شما را دیدم خیلی خیلی تعجب کردم!البته از این تعداد مود ، تعداد بسیار کمی معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ولی باز هم کثرت این تعداد برای من جالب بود! 1300 ساعت رو خودRank & Challenge بازی ثبت کرده؟ دَم ویندوزتون گرم!ولی اگر حدودی حساب کردید بنده حدوداً 1100 ساعت این بازی را فقط حرفه ای بازی کردم و COD2 و MW2 رو فعلاً فاکتور می گیرم.پس می بینید بنده هم تازه کار عرصه COD نیستم! سروش جان اگر این بازی بخش LAN رو دوباره وارد این سری کنه من واقعاً منتظرشم و برای اومدنش لحظه شماری خواهم کرد ولی در کل باز هم در هر صورت تجربه ی گیم پلی ناب COD همیشه برای من لذت بخش بوده و هنوز هم با بازی کردن COD2 لذت میبرم هرچند دیگر بخش Multiplayer اون منو تطمیع نمیکنه! در موردGlitchباید خدمتتان عرض کنم در COD4 اصلاً داخل دیوار رفتی وجود ندارد مگر در 2 مپ که یکی Pipeline و دیگری Countdown است.بقیه ی Glitch ها همه نوآوری های جالبی هستند که بعضی ها را خود اینفینیتی وارد داخل بازی کرده و البته همان ها هم برای تازه وارد ها جالب هستند.البته برای شخص بنده دیگر آن Glitchهای خود اینفینیتی دیگر خاطره است و بنده مکان هایی از بازی رو یافته ام که واقعاً هنوز هم برای کهنه کارها فوقالعاده و تازه است!
    راستی سروش جان اگر یادتان بیاید زمانی که COD4 تازه عرضه شده بود همان رد شدن منطقی فشنگ ها از دیوار خودش تحول فیزیک بازی های کامپیوتری بود و اجازه می داد ما از دست باگ های مسخره ی کانتر راحت بشیم! در مورد اسکریپت بودن فیزیک بازی حق با شماست ولی به نظر من همین ها هم برای 4COD خوب هستند ، چرا که زمان زیادی از انتشار بازی می گذرد و باید حداقل در این مورد حق را به اینفینیتی بدهید!
    مود دولوپر را هم با شما موافقم ،چون خودم مدت زمان زیادی رو دنبال چنین ابزاری گشتم ولی چیز خاصی پیدا نکردم!ولی فکر می کنم ابزاری برای ساخت مپ های جدید برای این بازی وجود داشته باشد چون بنده به شخصه از سایتی دیدن کردم که خصوصی بود و وابستگی به شرکت بازیسازی نداشت و یک خیل عظیمی از مپ داشت که تجربه ی هر کدام برای من لذت بخش بود!
    به هر حال هنوز هم گیم پلی روان COD را به هر بازی دیگری همچون Battlefieldو Medal of Honor ترجیح میدم چرا که هنوز هم خیلی ایرادات گیم پلی ای در بازی های مشابه وجود دارد!این روان بودن کنترل هم فقط نظر بنده نیست و مختص به رایانه ها هم نمیشود و دوستانی دارم که ستیگ بازی COD4رو روی دسته های بازی بهترین ستینگ برای بازی هایی مثل KIllZone می دانند!
    به هر حال شرمنده اگر پر حرفی کردم
    اگر هنوز هم COD4 بازی می کنید یک مسابقه هم با هم بدهیم خیلی خوشحال میشم!
    ارادتمند دوستان عزیز گیم ایمگی
    سینا.جـــــــــــــــــ .

  • برای من که یک بازی خور حرفه ای بخش تک نفره هستم، گرافیک و multi اصلا برام مهم نیست. فقط داستان و گیم پلی برام مهمه. به همین دلیل تبدیل کردن نبرد روسیه و آمریکا به جنگ جهانی سوم و کشوندن اون به اروپا یه ایده فوق العاده اس که می تونه تنوع زیادی به گیم پلی بده. دوستان زیاد در قید گرافیک نباشین. بازی هایی که هر شماره گرافیک رو ارتقا می دن فقط شماره ای قبلی خودشون رو نابود می کنن. چون به خاطر گرافیک فوق العاده آخرین شماره، کسی دیگه شماره های قبلی رو بازی نمی کنه. مثلا بازی half life رو در نظر بگیرین. خود من یکی دو هفته پیش half life 1 رو که ده، دوازده سال پیش ساخته شده با اون گرافیک مزخرفش! بازی کردم و کلی هم لذت بردم. half life 2: episode 2 هم که عرضه شد خیلیا همین ایراد گرافیک رو گرفتن. در حالی که به نظر این شماره، یکی از بهترین شماره های این سری بود. من نمی گم بازی سازا کلا بیخیال گرافیک بشن، ولی این همه تاکید روی گرافیک شاید به صنعت بازی سازی کمک کنه، ولی ضرر هنر بازی سازیه.

  • منم با نظر سروش موافقم . یعنی خیلی وقته که منم همین نظر رو داشتم و دارم . کپی گرفتن از 1 الگویی قبلا نتیجه داده (MW1) باعث تکرار اون موفقیت نمیشه بلکه پیشرفت توی کار هست که باعث میشه یه تیمی همیشه موفق باشه .

  • هنوز قضاوت کردن زوده

    بزار یه تریلر درست از گیم پلی این بازی بیاد بعد

    تازه تو خبر ها تو همین سایت خوندیم که موتور بازی پیشرفت کرده

    به هر حال باید صبر کرد ولی به نظر من بتلفیلد رو شکست می ده

  • بهترین بازی دنیا توی اول شخص ها همینه … بتلفیلد هم به سرنوشت مدال افتخار دچار میشه و کال همیشه در اوج میمونه ….

  • من با نظر همه موافقم ! دعوا سر چیه ؟
    میخوایم یه روز بازی کنیم بازیشو تموم کنیم واسه همه تعریف کنیم اینهمه غرغر میکنید؟
    بیخیل داداش !

  • خب ما هم جزو Veteran ها هستیم .. تو سی دی فروشی محلمون که نشنیدیم MW3 قراره بیاد .. خود من حدود 1300 ساعت COD4 رو به صورت آنلاین فقط بازی کردم .. Demo دیدن و اینا هم نه .. بازی کردم !
    به عنوان یه گیمر به نظرم این ویدئو هیچ چیز مجاب کننده ای برای اینکه بگم Im Waiting for it نداره خب .. به قول ” قلی ” حکم یه DLC رو داره برام . نه برای MW2 نه برای Blackops . برای همون MW1 ، چرا که موتور بازی تغییر نکرده .. همین که جناب عالی عرض میکنی بازی Glitch داره . Glitch یه جور باگه . وقتی میری کنار دیوار Lean میکنی میره توی دیوار ، اینا باگ ــه . به اینا میگن Glitch ، اون چیزی که مد نظر شما هست اسمش Jump e که همونم ایراد داره تو بازی . چرا باید موتور اینقدر داغون باشه که FPS توی تیر اندازی تاثیر بزاره ؟ این استاندارد ــه ؟ همون زمان Quake برای مسابقات Clan base یه مد 200 مگ ــی ارائه دادند تا تونستند این باگ مسخره رو فیکس کنند . گیم پلی که الان چندین ساله با عنوان Call of Duty باهاش رو برو هستیم . دست پخت 7 سال پیش تیم Infinity Ward هست و به جز Sprint هیچ چیز دیگه ای در اصل گیم پلی ناب FPS این بازی وارد نشده ، فقط یه مشت فرعیات به بازی کشیده شده نمیدونم توی قایق تیر بزنی و نمیدونم چی چی که اونا هم توی MW2 دیده شد . همین شما که میگی COD4 بازی کردی ، باید دیده باشی که کاراکتر وقتی میمیره چجوری میافته روی زمین . همش اسکریپته و یه فیزیک خیلی جزئی داره که از زمان COD2 داره استفاده میشه . توی MW2 یکم ماست مالیش کردند و یه مقداری خودشون ارتقآء ــش دادند . ولی تا زمانی که تیم قدرتمندی مثل Havok یا مثلا Agpex Physic وجود داره خیلی مسخره نیست که فیزیک تو بازی اسکریپت باشه ؟ اونم برای عنوان بزرگترین سرگرمی قرن ؟ Call of Duty بخاطر بخش Multiplayer تحسین میشه .. ولی چه مالتی پلیری ؟ مالتی پلیری که Mod Develop نداره ؟ Console Developer نداره ؟ به شخصیت یه گیمر این یه توحینه که بازی کانفیگ‌ــیبل (Configurable ) نباشه . البته اینا جزء فرعیات هست و اونا رو باید توی تریلر های گیم پلی دید . این فقط یه تیزر بود که توش صحنه هایی از گیم پلی سینماتیک و تکراری بازی دیده شد . یکی گفت چرا میگی سینمایی ؟ سینمایی خیلی هم خوب خیلی هم عالی . ولی نه چیز های تکراری .. نمیشه که هی برایتنس و کنتراست کف زمین رو زیاد کنی هی بگی گرافیک رو زیاد کردم که ، شاید 70 درصد مردم نفهمن . اما 30 درصد دیگه میفهمن و به ریششون میخندن .. هی تکسچر Particle رو قشنگ تر کنی بگی گرافیک رو بردم بالا ؟ برو بابا تکنولوژی برای Particle ها دیگه عوض شده . هنوز Animated Picture میزارن برای Smoke که فریم ریت میاد رو 30 . خنده داره :d
    کلا این تریلر از دید من خیلی ضعیف بود ، هر کی هر چی میخواد بگه :d خوشحال باشه 😛

  • دوست عزیر سینا من الان 2 سال cod 4 و 1 سال mw 2 آنلاین بازی می کنم پس مسئله حرفه ای بودن یا نبودن نیست.
    من میگم که الان 4 ساله که این بازی داره با موتور Iw4 ساخته میشه دیگه باید یه تکونی به خودشون بدن
    اگه قرار باشه هر سال یه cod با این موتور ساخته بشه که 4 تا سلاح و مپ جدید به مولتی بازی اضافه شه دیگه چیزی از cod نمی مونه !!!!

  • دوستان شما حرفه ای COD مطمئناً نیستید که چنین صحبتی رو می کنید. سری بازی Call of Duty همواره به سبب گیم پلی عالی و روانی که داشته مورد توجه گیمر ها و منتقدین صنعت بازیهای رایانه ای قرار گرفته و نه البته فقط به سبب گرافیک اش!بیشترین بخشی که در این سری بازی مورد توجه اینفینیتی وارد بوده بخش Multiplayer بوده و البته یکی از مهمترین نقاط قوت این سری بازیها همین بخش چندنفره ی بازی است!
    برای من که دیدن چند اسلحه ی جدید در بخش مولتی پلیر بازی باز هم بسیار لذت بخش خواهد بود همان طور که MW2 بود و البته باز هم مپ های زیبا و پر از خلاقیت اینفینیتی که آدم رو مجاب می کنه توش دنبال چند Glitch مشتی بگرده!اگر هنوز بخش مولتی COD4 رو به صورت آنلاین امتحان نکردید حتماً سراغش برید تا مزه ی واقعی گیم رو بچشید!
    سینا.جــــــــــــ .
    ( D: )

  • با سروش موافقم
    بازی یه نسل عقب تره 😀
    من چیزه دیگه ای انتظار داشتم. نه یه کپی از سری های قبلی واسه من حکم یه dlc رو داره :))

  • این چیزی که در تریلر نشون داده شد افتضاحی بیش نبود .. طراحی خیلی از کاراکتر ها که من دیدم مربوط به شماره ی 1 و 2 MW بود و موتور بازی هم گویا تغییر نکرده ، چرا که در یکی از صحنه ها اتفاقی میافته که کامل نشون میده چیزی به اسم فیزیک نسل جدید در این بازی استفاده نشده .. حرکت کاراکتر ها هم که همانند قبل ..

  • این activision خیلی داره بش خوش میگذره ها
    الان چهارمین شماره از این بازی هست که با این موتور داره ساخته میشه.
    یه وقت زیادی خرج نکنه :d