بازی ایرانی تریلر

اولین تریلر بازی ایرانی : فرا سفر

اولین تریلر بازی ایرانی : فرا سفر

بازی ایرانی “فرا سفر” یک بازی ایرانی در سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط شرکت “یگانه افزار پویا” در حال ساخت می باشد. داستان این بازی در سرزمین طبرستان رخ می دهد. شما در ابتدای بازی قابلیت انتخاب کاراکتر مورد نظرتان را خواهید داشت و همچنین می توانید شاهد دو پایان متفاوت برای بازی باشید. برای مشاهده لحظاتی از گیم پلی بازی فرا سفر که بصورت رسمی از طرف سازندگان این بازی، برای وب سایت گیم ایمگ ارسال شده است، در این ویدئو با ما همراه باشید.


[download id=”1182″]                          [download id=”1181″]

مهدی فنایی

مهدی فنایی

33 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 4 =

  • این بازی خیلی شبیه به بازیه تیتان کوئست هستش و از سبکش خیلی خوشم میاد
    ولی تا اونجایی که من خبر دارم برعکس تمام بازی های این سبک چیزی به نام جادو و اسپل توش نیست اما با اینحال این سبک بازی ها معمولا حداقل یک سال یا بیشتر طول میکشه تا ساخته بشن که تا اون موقع این بازی جای پیشرفت زیادی داره و مطمئنا میتونه بازار فروش خوبی بدست بیاره

  • من کاملا واقفم که کار خیلی سختیه بازی ساختن اما یه زخمت بیشتر به خودتون بدید و یه تریلر خفن بدبد بیرون
    موفق باشید

  • خسته نباشید-بازی نسبتا خوبیه ولی سبکشو دوست نداشتم سبک که نه چجوری بگم جنگ باید رو در رو باشه با تصویر نزدیک مثل شاهزاده ایرانی و…ولی بازی خوبی بود واقعا بازی سازی تو ایران تو اول راهه و واقعا بازی ساز ها مشکلات زیادی دارن-آرزوی موفقیت دارم برای بازی سازهای ایرانی و ازشون تشکر میکنم.

  • جالب بود هر چند تنوع دشمنا سلامتی سلاح آرمر و حتی انیمیشن مردنشون صفر بود ولی امید هست در آینده یه چیزی بشه.

    راستی دریغ از آدرس یک سایت از بازی یا سازندگان در تریلر. 🙁

  • نه Ehsan مسئله این نیست.اینه که یه وقتایی برای 1 دقیقه درسته و میرم تو سایت اما دوباره بهم میریزه.مثلا هفته ای یک بار.

  • ADU_Tank@
    از gameemag.ir/forum وارد شو فکر کنم درست بشه.برا منم یه مدته اینطوری شده.
    کلا زیر دامنه ها رو برا من نمیاره(البته همیشگی نیست منتهی یه مدته مدتهای طولانی اینطوری میشه)

  • سلام…
    چرا هروقت میخوام برم تو فروم بدون هیچ وقفه ای Problem Loading Page میده؟هر کاری که به ذهنم میرسید انجام دادم اما نشد.چند روزه که همینطوریه.

  • خیلی بازیه قشنگی بود عالی بود فقط میخواستم بپرسم با موس حرکت میکنه یا کیبورد؟ حنما میخرمش صدا گذاریش هم عالی بود آفرین

  • سلام. خسته نباشيد.
    بازي نقش‌آفريني؟ آن هم ايراني؟ با مبارزات؟ راستش من كه اصلا درباره‌ي بازي‌ها تخصص ندارم و خيلي‌ از آن‌ها را نمي‌شناسم، بازي ايراني اين‌طوري نديده بودم! بد به نظر نمي‌آيد. اما سليقه‌ي من با بازي‌هايي كه خيلي از كاراكتر دور است جور در نمي‌آيد. دوست دارم شخصيت درست روبرويم باشد. نه اين‌كه از بالا و فاصله‌ي دور او را كنترل كنم. البته شايد دوستان اين‌طور فكر نكنند و من فقط نظر دادم.
    راستي، من هم موافقم. انگار تيرها اثر ندارد. درست مي‌گويم يا اشتباه مي‌كنم؟
    موفق باشيد

  • خوب اینو بگم کارشون خوبه
    اینجینشون مثل اینکه udk هست
    این بازی مثل diablo هست پس لطفا با همون مقایسه شه
    بازی ما هم همین شکلیه
    براشون آرزوی موفقیت می کنم

  • آخه جان من کی گفته street fighterداره هر سال نسخه ی جدید می زنه!!!!بعد هم کلا دو سه تا عنوان خوب هست تو سبک مبارزه ای..عمرا به گرد پاشونم برسیم
    آخه عزیز من چرا همیشه زود قضاوت می کنین این بازی سبکش همینه اگه بازی های دیگه ای هم تو سبک دیده باشید البته…
    کلا سه ماه و اندی از ساخت خود بازی می گذره فکر کنم.

  • بزرگترين مشكل اين بازي اينه كه دشمناش خيييييييييييييييلي بي عرضه و بي جونند! هيچكي بيشتر از دو ضربه شمشير دووم نمياره! اين هم تاريخي نيست! اساطيريه! هر چند بد نبود يه قسمت از نبرد با هيولاي آخر رو ميگذاشتن تا بيننده بتونه بيشتر جنگاي بازي و سختيش رو ببينه! چون الان كه فقط يه الگوريتم داشت! با تير بزن فرار كن اسلحه عوض كن با يه ضربه حريف رو بكش! من كه هيچ تنوعي نديدم! در ضمن اين لحظاتي از گيم پلي بود نه تريلر! ما تو بخش تبليغ هم تخصص نداريم! همين تريلر رزيدنت رو ببينيد. هم يه كم داستان داره! هم يه كم كات سين! هم گيم پلي! اون وقت تريلر ما چي داشت؟!!!

  • الآن دو هفته است که هرچی تریلر از این بازی میاد میزنن اولین تریلر از بازی فراسفر. ما که نفهمیدیم. در کل بازی جالبیه، امیدوارم نتیجه خوبی بگیرن دوستان.

  • چرا بازیه باحال نمی سازن . زدن تو خط تاریخی .به غیر از تاریخ می تونه داستاهای دیگه هم روایت بشه . چرا نمیان یه بازی تو سبک مبارزه ای بسازن .مرتال کمبات یا جنگ خیابانی یا تکن خیلی توپ بشه . جنگ خیابانی داره هر ساله یه نسخه جدید میده یا مرتال کمبات .مطمئنا جالب بشه .