تریلر

بازی های PS4

GameemaG- PS4

در کنفرانس سونی که دیشب برگزار شد Ps4 رو نمایی شد و تاریخ عرضه آن هم در تعطیلات آخر سال 2013 تعیین شد. در این کنفرانس همچنین بازی های زیادی برای لانچ این کنسول معرفی شدند که در زیر می توانید گوشه هایی از هر بازی معرفی شده را در قالب یک تریلر مشاهده کنید.

[download id=”1794″]

[download id=”1795″]

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

13 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − پنج =

  • بابا جان جم کنین کل کل رو . من اسلیم هر دو کنسولو دارام . اینقد نگین 360
    360 اگه خوب بود با کینکتو دسته و کابل اچ دی بازم قیمتش به ps نمیرسه . 360 با اومدن 720 نابود میشه . اما ps نه . عین نوبا احساسی نظر ندین وقتی نمیدونین که ps وقتی بلوری داشت 360 تازه دیویدی 9 زد . کشت خودشو مایکروسافت . بازم میگم اسلیم هر دورو دارم 360 هیچی نیست !!

  • بابا برید جعمش کنید هیچ وقت سونی تو کنسول به مایکروسافت نمیرسه حالا بزارید ps4 و xbox 720 بیاد خودتون مقاسه کنید مگه ps3 و 360 نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • اقا من خودم پارسال عید یه xbox 360 گرفتم اون موقع خیلی داغ بودم و حرف خیلی هارو که میگفتن ps3 بهتره رو گوش نکردم وخریدم
    بعد از یه مدت کار فهمیدم که واقعا ps3 بهتره و sony واقعا بهتر از microsaftکار کرده وهنوز هم پشیمونم
    خلاصه من نمیگم کدوم بهتره میگم اول تحقیق کن بعد بخر تا مثل من نشین و یه عمر حصرت نخورین

    • داداش برو چرا …………….؟؟؟؟ این خود کنفرانس 2013 سونی هستش…. در ضمن… آ خه مگه { چرت باکس 720 } این گرافیک رو میکشه؟؟؟؟ اون در حد ماریو میکشه….

  • PS سونی در یک نگاه:

    1 بازی انحصاری = کل بازی های Xbox

    حالا هی بیاید بگید Xbox بهتره! Xbox فقط کنترلر یا همون دسته بازیش بهتره. این یکی رو نمیشه انکار کرد.

  • منم یه جایی حوندم که مایکروسافت با مذاکراتی که با شرکت Radeon داشته دستورالعمل ساخت یک کارت گرافیک منحصر به فرد واسه XBOX 720 رو در تظر داشتن که احتمالا مثل سری قبل سر تر از Nvidia حواهد بود!

  • آقا این ps4 که بیاد فکر کنم قیمتش کم کم 2 میلیون باشه
    یه جا خونده بودم که ps4 از xbox 720 از همه نظر سر تره که مطمئنن هم همینطور خواهد بود

    • امیر آقا فعلا که ایکس باکس از پلی استیشن 3 بهتره پس 100% این رو بدون که هیچ وقت تا ابد سونی به ماکروسافت نمیرسه خیالت راحت