تریلر

بازی Battlefield 2042 با یک تریلر معرفی شد.


بازی Battlefield 2042 با یک تریلر معرفی شد. پس از چند روز شایعه بالاخره بازی Battlefield 2042 با انتشار یک تریلر توسط EA به صورت رسمی معرفی شد

بازی Battlefield 2042 قرار است در تاریخ 22 اکتبر برابر با سی ام مهرماه برای کنسولهای نسل هشتم و نهم عرضه شود. از نکات قابل ذکر این بازی میتوان به عدم وجود بخش تک نفره‌ی داستانی در آن اشاره کرد.

همچنین در این بازی 128 پلیر میتوانند به صورت همزمان در یک نقشه به بازی بپردازند. الیته این تعداد برای PC و PS5 و XBOX SX است و برای PS4 و XBOX One تنها 64 پلیر در دسترس خواهند بود.

همچنین این بازی بتل رویال را در خود نخواهد داشت ولی المانهایی از این سبک بازی در آن به کار گرفته شده است.

در ادامه می توانید تریلر Battlefield 2042 را مشاهده کنید.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + هفت =

  • از عوامل سایت نهایت تشکر را دارم که همکاری لازم با گیمرها را دارن و اجازه انتشار کامنت را می دهند و دوست داریم که با پلیرهای ایرانی فضای صمیمی داشته باشیم ،کسانی که بازی را دارن با ایدی IRAN_DR_HOPHEAD در اوریجین و در استیم با کد 153184500 بنده را پیدا کنن و هدفمون بزرگتر کردن دایره پلیرهای ایرانی هست و چون پینگ نزدیک به هم داریم و اینکه میخواهیم با 90 درصد پلیر ایرانی وارد سرورها شویم و یا اگر هم سروری خلوت باشد آن ها را به خود اختصاص دهیم یا در نزدیکترین سرور ها بازی کنیم و همیشه سرور شلوغی را داشته باشیم و از دور همی لذت ببریم به همین دلیل سرور دیسکور را درست کردیم تا مشکلات تحریم پلتفرم ها را حذف کنیم و همیشه شاهد حضور پر رنگ بازی کنان باشیم و هر روز دوستان جدید پیدا کنیم چرا که ما لایق بهترین ها هستیم https://discord.gg/UAmt4v2SYT  خوشحال می شویم که شما هم به ما ملحق شوید اگر این پیام را می بینید شدیدا دوستان خود را به جمع ما ها ملحق کنید در مورد این پیام بی تفاوت نباشید که بعد از خرید بازی تنها نباشد و ما هم از حضور شما لذت ببریم با تشکر از ادمین سایت دوستدار شما DR_HOPHEAD 

      • ریکو رودریگز توی جاست کاز. اون صحنه که از هواپیما در اومد ایجکت کرد.با آر پی جی اون یکی هواپیما رو زد دوباره برگشت تو هواپیما. اون صحنه برای کارگردان جاست کاز قفل بود. میگن از دیشب با کسی حرف نمیزنه که چرا این صحنه به مغزش نرسیده.

      • اتفاقا این حرکت به ذهن خود دایس هم نرسیده! این حرکت مشهورترین حرکتی بود که توی بتلفیلد 3 زده شد و از طرف دایس به عنوان بهترین ویدئو و نفر اول مسابقه Only in Battelfield انتخاب شد.

        حالا از اونجایی که خودشون هم گفتن این بازی بر اساس الهام از بتفیلد 3 داره ساخته میشه، حرکاتی که کمیونیتی بازی میزدن رو گذاشتن تو تریلر. صحنه پرش از روی کوه که یادآورد نقشه قله دماوند بود، و همون صحنه جت و صحنه فرستادن موتور روی هلیکوپتر.

        قشنگ میدونستن مخاطبای بتل چی میخوان. دستشون درد نکنه.