تریلر

تماشا کنید: بسته قابل دانلود Shadow of War: Desolation of Mordor معرفی شد

وی جی مگ: سپتامبر گذشته بود که قسمت دوم مجموعه Middle-Earth منتشر شد و بسیاری از طرفداران ارباب حلقه‌ها بار دیگر فرصت کنترل تالیون را برعهده گرفتند. این نسخه که تحت عنوان Shadow of War شناخته می‌شود، حالا میزبان بسته قابل دانلود Shadow of War: Desolation of Mordor می‌شود که روایت داستانی جدیدی را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، تیم سازنده بازی اولین میان‌پرده این بسته قابل دانلود را نیز منتشر کرده‌اند که در ادامه مشاهده می‌کنید. در این بسته قابل دانلود که 18 ماه مه (28 اردیبهشت) منتشر می‌شود تمرکز اصلی داستان روی Baranor و برادرش Serka قرار می‌گیرد که باید با تهدید ارک‌ها در Desolation of Mordor مقابله کنند. در این بسته قابل دانلود نیز بار دیگر گیمر وظیفه دارد ارتشی از انسان‌ها را جمع‌آوری کرده و با آنها به مقابله با تهدید ارک‌ها در شرق Mordor برود. توسعه این بسته را نیز همچون گذشته استودیو Monolith برعهده دارد.

در ادامه می‌توانید برنامه عرضه بسته‌های قابل دانلود Shadow of War را مشاهده کنید.

  • Full Expansion Pass – Includes Desolation of Mordor Story Expansion, Blade of Galadriel Story Expansion, Slaughter Tribe Nemesis Expansion, and Outlaw Tribe Nemesis Expansion
  • Story Expansion Pass – Includes Desolation of Mordor Story Expansion and Blade of Galadriel Story Expansion
  • Desolation of Mordor Story Expansion
  • Blade of Galadriel Story Expansion
  • Slaughter Tribe Nemesis Expansion
  • Outlaw Tribe Nemesis Expansion
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − پنج =