تریلر

تاریخ عرضه Last of Us 2 در آخرین تریلر آن مشخص شد


و بالاخره تکلیف یکی از پر انتظارترین بازی های نسل فعلی یعنی بازی The Last of Us 2 نیز مشخص شد. در جریان State of Play که دیشب برگزار شد تریلری از این بازی منتشر شد که در آن تاریخ عرضه آن مشخص شد. بازی اختصاصی کنسول PS4 قرار است اسفند امسال مهمان خانه های گیمرها باشد.

وی جی مگ: بازی The Last of Us II که در ادامه نسخه اول آن عرضه می شود قرار است بیست و یکم فوریه سال 2020 عرضه شود. این تاریخ برابر است با دوم اسفندماه امسال و قبل از تعطیلات عید نوروز که برای گیمرهای ایرانی بسیار تاریخ جذابی به حساب می آید.

در این تریلر گوشه هایی از داستان بازی نیز مشخص می شود که گویا باز هم فقط با زامبی ها در این بازی روبرو نیستیم و گویا گروهی غیر زامبی و بدتر از آنها نیز در بازی حضور دارد. همچنین نمایش جوئل در آخر تریلر به عنوان یک همراه نیز احتمالا  خبر از قابل بازی بودن وی در طول گیم پلی می دهد.

دیدن این تریلر زیبا را از دست ندهید. راستی تا بحال نسخه اول این بازی را انجام داده اید؟

در نماشا ببینید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + دوازده =

  • من به شخصه با بازی های که توشون زامبی به هر نحوی هست نتونستم ارتباط برقرار کنم و بازی کنم ولی با وجود این که پلی استیشن ندارم هر جوری بود نسخه اول TLOU رو بازی کردم (تمام و کمال نتونستم ولی تا اونجایی که ازش لذت ببرم تونستم ) این نسخه هم حتما سعی میکنم تجربه کنم به نظر خودم از هر لحاظ شاهکاره

    • منطقی به قضیه نگاه کنیم.
      همه دنبال گیم پلی خوب و داستان منسجم و سرگرم کننده و گرافیک چشم نوازیم.
      تو تریلر پخش شده کدومشو دیدیم؟
      گرافیک رو که قبلا دیده بودیم و میدونستیم در بالاترین استانداردهاست.
      موسیقی هم مشخصا از تریلرهای اولیه دو سه سال پیش مشخص بود که عالیه.
      گیم پلی هنوز به صورت آزاد ندیدیم و اون چیزی که سال گذشته از گیم پلی الی دیدیم بسیار دیدنی و خیره کننده بود ولی مشخصا یه پلات از قبل چیده شده بود که شاید برای تهیه و تدوین اون 10 بار بازی شده بود این چند دقیقه. و مثل رسم همیشگی ناتی داگ اون گیم پلی رو نمیشه مبنا قرار داد. البته به طور کلی گیم پلی بازی حتی اگر در حد همون نسخه اول هم باشه و هیچ ارتقایی هم پیدا نکنه به خودی خود نمره عالی میگیره.
      فقط میمونه داستان بازی که با ورود جوئل و چیزی که دیدیم بسیار جذاب تر میشه.
      شخصا از نظر من تریلر، داستان بازی رو بسط داد و اتفاقات رو به سمتی برد که تا حالا نمیدونستیم.
      فقط این

      • من خودم خیلی عاشقشم. ولی بیایم منطقی نگاه کنیم درسته حتما داستان خفنی داره; کارگردانی شده و زیبا. ولی خداییش گیمپلیش چیز خاصی نداره ایده هایی که بازی های سوروایول دیگه داره رو پیدا کردن ولی شاید این نسخه یکم تغییر بکنه چون که بروس استرلی دیگه نیست تو استودیو(اگه اشتباه نکنم) ولی این هایپی که پشت قضیست یکم بازی رو بزرگ کرده. تو بزرگ بودن و خفن بودن و پرفکت بودن بازی هیچ حرفی نیست ولی انقدر نباید بزرگ بشه
        تو روایت داستان ناتی داگ همیشه عالی بود ولی (به نظر من) تو بخش گیم پلی زیاد نتونستن انقلابی ایجاد کنن یا حداقل نوآوری درست کنن.(اینا همه نظر منن و بستگی به هر شخص، تغییر میکنه)

  • درود
    اقا چه پشم هایی که دیشب ریخته نشد:دی
    فقط اون لحظه که الی در کسری از ثانیه دست جوئل رو تشخیص داد!
    اون حالت چهرش وای وای!!!
    این عشق پدر فرزندی بینتون چقدر میتونه عمیق باشه که اینجوری تشخیصش دادی لعنتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!