بازی ایرانی تریلر

تریلری از بازی ایرانی روزهای خاکستری

تریلری از بازی ایرانی روزهای خاکستری 1

تریلر جدیدی از بازی روزهای خاکستری به دست ما رسیده است که آن را می توانید در ادامه مشاهده کنید. در این تریلر نسبت به تریلر قبلی شاهد صحنه های بیشتری از بازی هستیم و تمام این صحنه ها نیز به صورت Real Time و از خود بازی می باشد و هیچ کدام از آنها CG نیست. ولی باز هم به طور کامل گیم‌پلی بازی را مشاهده نمی کنیم. باید تا روز عرضه بازی یعنی چکیده‌ای از داستان بازی:

[box type=”info”] در سال 2018، گروهی از سربازان حافظ صلح بین الملل، در کشوری دور افتاده مدارکی دال بر نسل کشی و جنایات جنگی توسط یکی از گروه‌های درگیر در جنگ داخلی آن کشور به دست می‌آورند. آنها می خواهند این مدارک را در اختیار مجامع جهانی و سازمان ملل قرار دهند که هواپیمای آنها را سرنگون می کنند و تعداد اندکی از آنها زنده می مانند و … .[/box]

این بازی با UDK ساخته شده است و در صورت عدم بروز مشکل اواسط آبان ماه عرضه خواهد شد.

تریلری از بازی ایرانی روزهای خاکستری 2
63MB
تریلری از بازی ایرانی روزهای خاکستری 3
10MB

 

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

36 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − 10 =

  • آقا من این بازی رو همین پریشب به قیمت 5000 تومن خریدم و الان که میام نصبش کنم اولنش توی ویندوز اکس پی بازیش اجرا نمیشه و هر چند خودش راهنمای برظرف مشکلات داره ولی بازم روی اکس پی اجرا نمیشه حالا میام روی لب طابم که ویندوز 7 داره امتحان میکنم تا مرحله دو میره و میتونم بازی کنم ولی مرحله 3 که میخواد لودینگ شه یه دفه هنگ میکنه و یه همچین پیامی میده:
    rout of video memory
    حالا نمیدونمبرا چی ولی از نظر گرافیکی که داره واسه بازی ایرانی واقعا خوبه ولی این که مرحله 3 نمیاد یکم منو درگیر خودش کرده اگخ میشه راهنمایی کنید. :yes:

    • نه والا هنوز صحبت نکردم.
      ولی یکی از دوستان گفت که بازیشون تازه کارش تموم شده.
      البته بازیشون چند ماه پیش تموم شده بوده که یه تغییراتی توش دادن و هفته ÷یش تموم شده دوباره. شاید تا اخر ماه بیاد.

      شما برا چی انقدر پیگیر این بازی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • من کلا پیگیر همه بازی های ایرانیم.همشون رو بازی میکنم.
      خیلی ممنون از شما
      لطفا هر خبری که شد از این بازی تو سایت بزارید.

  • واقعا که کار بازیسازای ما به جایی رسیده که در راستای تبلیغ برای ارتش آمریکا بازی میسازن…!
    اون مدل هلکوپتری که استفاده کرده بودن شینوک مخصوص ارتش امریکا بود و نکته جالب اینه که به خودشون زحمت طراحی یه بالگرد هم ندادن و از یه مدل آماده که برای بازی gta iv به عنوان مد ساخته شده بود استفاده کردن!!! :dazed:

  • پس كي خود بازيكن شليك مي كنه؟؟
    فكر كنم بايد از اول بازي E رو نگه داريم تا بازي تموم بشه!!! :laugh: :laugh:
    گرافيكشم كه در حد مكس پين2 بود
    حتما مرحله هاشم 5 تا دو دقيقه بيشتر نيس؟؟!!

  • در اینکه بازیهای ایرانی عقبتر از بازیهای خارجی هستن شکی نیست، اینم بخاط اینه که از لحاظ قدمت بازی سازی و تکنولوژی ازونها عقبتر هستیم. اما چیزی که من رو خیلی عذاب میده، و ربطی هم به قدمت بازی سازی و تکنولوژی ندار، طراحی آرم و فونت برای بازیهاست. حیفه که بازی با این کیفیت ساخته بشه بعد توش با فونت تیتر اسم بازی رو بنویسن! یا یه لوگوی مناسب براش طراحی نکنن. و چیز دیگه ای که با کمترین هزینه میشه درستش کرد، صدای داخل بازیه. اکثر گویندگان مصنوعی و گاهی خنده دار حرف میزنن

  • من خودم تو یه تیم بازی سازی هستم ، به نظر من این بازی خیلی بهتر از ارتش فرازمینی و شبگرد هست ، ارتش فرازمینی فقط با رفلکشن و نورپردازی زیاد سعی کرده که جلب توجه کنه و حتما بازیش بازیه خیلی سنگینی خواهد بود ، حتی از بازی های خارجی روز هم سنگین تر میشه و شبگردم که انیمیشناش خیلی بده

    • جدی میگی

      واقعا شما بازی ساز هستی و این حرف رو میزنی

      حداقل اگه یکم اگه دقت میکردی متوجه میشدی از لحاظ نور پردازی واقعا ضعیف بود

      حتی نور دیفالت یو دی کی رو تغییر نداده بود البته در بعضی صحنه ها هم نور پردازی بهتر بود

      مثل اون صحنه ای که کلید زنی داشت

      حالا اگه بازم دقت کنی وچند بار دیگه تریلر رو نگاه کنی متوجه میشی که آتش اسلحه ها و اون خونی که دوستان گفتن غیر طبیعی بود و حتی دودی که هنگام این که یه نفر ما رو روی زمین میکشید توی هوای پخش بود همه وهمه جلوه های ویژه بود که روی تریلر بازی موشن ترک شده بود(با نرم افزار افتر افکت)

      اسم پلاگینش هم(دود -خون- انفجار) اکشن 2 هست که برای شرکت ویدئو کوپایلت هست(videocopilot.com)

      حیف که ارزش اش رو نداره و گرنه حاضر بودم براتون فریم به فریم عکس بگیرم و بهتون ثابت کنم که موشن ترکینگ انجام شده

      حالا شما فکر کن ارتش های فرازمینی ضعیف تر از این بازیه

    • علی غفاری ….. نه تو درست میگی ، نکنه خودت تو تیم ارتش فرازمینی هستی !؟ ها …. هر کسی که یه ذره هم از گیم انجین ها سر در بیاره میدونه که اونهمه رفلکشن چه قدر بازیو سنگین میکنه واسه همینه که هیچ بازی خارجی هم اینهمه نور و رفلکشن رو استفاده نمیکنه منتظر باش تا دوتا بازی بیان بیرون بعد میفهمیم کی درست میگه ….! بیعد میبینیم که اونهمه افکت تو یه سین ، cpu i7 چه قدر fps میده !!!! همین الان فرستادنش تو استیم ، داریم میبینیم چی دارن در موردش میگن برو یه سر بزن ببین

  • نسبتاً خوبه. ولی خیلی جای کار داره.
    پاشیدن خونها خیلی مصنوعی و کارتونیه.
    داستان نسبتا خوبی داره.

    و یه مشکل همیشگی بازیهای ایرانی:
    صحنه ها و لوکیشنهای با کمترین جزییات و اشیا.
    این مشکلیه که میشه گفت همه بازیهای ایرانی دارن، حتی ارتشهای فرازمینی و شبگرد.

  • سلام. منم تا حدودی با دوستان موافقم. این بازی با UDK ساخته شده. بازیای «شبگرد: طلوع تاریکی» و «ارتش های فرازمینی» هم با همون موتور پایه درست شدن؛ ولی گرافیک اونا کجا و مال این کجا؟ به نظر من این دوستان نتونستن از حداکثر قدرت این موتور استفاده کنن. برای شروع بد نیس، ولی فعلاً اون دوتا بازی خیلی شاخ ترن و نظر همه رو به خودشون جلب کردن.
    به نظر من تنها مزیت این بازی داستانشه، که به قول دوستمون ایران-محور نیس. باید قبل از انتشار رو گرافیکش و به خصوص بافتاش بیش تر کار بشه. ضمناً به نظر نمیاد از قابلیت موشن-کپچر استفاده کرده باشن. و همه ی اینا به احتمال زیاد به خاطر نبود یه حامی و سرمایه گذار مناسبه… مشکلی که تو اکثر طرح های خلاقیتی کشورمون هس.
    در جواب مقایسه ی اون دوستمون با Battlfield 4 هم باید همینو بگم که این یازی مث سری بازی های بتلفیلد و بازی های مشابه مث کال آو دیوتی، منتشر کننده های غولی همچون الکترونیک آرتس و اکتیویژن نداره که میلیون ها دلار پول براش صرف کنن. آخه این تصویر گستر پاسارگاد مگه چند ساله تأسیس شده؟ :heh:

  • یکی نیست به اینایی که این طوری نظر میدن بگه مجبورت که نکردن نگاه کنی یا بازی رو بخری و بازی کنی !! نگاه نکن برادر واسه تو خوب نیست ممکنه سکته کنی !!! :laugh:

  • :yes: بین بازی های ایرانی چیزی که تا اینجا دیدم ، اگه واقعا خود بازی باشه خیلی خوبه به نسبت بقیه بازی های ایرانی ، منگحتما میخرم

  • واقعا این چی بود!!!!
    هنوز خیلی جای کار داره . بنظر شما یک گیمر میاد battlefield 4 رو با قیمت ارزون تر از بازی های ایرانی ول کنه بعد بره یک بازی ایرانی کیفیت پایین پر از مشکلات نصبی بخره ؟ معلومه که همچین کاری نمیکنه :-X 😐
    با تشکر

    • کی گفته باید بازی خارجی رو با بازی ایرانی مقایسه کرد.
      اگر میخواین بازی خارجی رو با بازی ایرانی مقایسه کنید باید قیمت واقعی بازی رو در نظر بگیرید.
      60 دلار و دو دلار.

    • معلومه کسی نمی تونه بتلفیلد چهار ول کنه بیاد اینو بازی کنه ولی ایران نیاز به حمایت داره و باید بازی هاشو بازی کرد این بازی با بتلفیلد چهار زمین تا آسمونه ولی این بازی اهمیتش بیشتره
      🙁 😉

  • بد نیست. ولی خیلی جای کار داره.
    رنگ خون ایراد داره.
    بعضی جاها گرافیک با جاهای دیگه متفاوته.
    صحنه های tq یه جوری شدن. انگار دوربین خوب کار گذاشته نشده.
    گیم پلی بازی که هیچیش معلوم نیست. چرا از گیم پلی اصلی چیزی ندادین؟
    لبخوانی کاراکترها با صداشون ایراد داره. بهتره وقتی نمیتونین لب خونی رو در بیارین روی صورتشون ماسک بزارین. هم خفن تر میشه و هم یه ایراد بزرگ رو میپوشونین.
    به نظر ابجکتها اماده هستن. که البته با این هزینه های کم بازی تو ایران اصلا ایرادی نداره.
    داستان جالبه. بالاخره یکی یه داستان جالب توی شوتر درست کرد که ربطی به ایران نداره.
    بازی چند مرحله است؟
    چقدر گیم پلی داره؟
    چند ساعته میشه تمومش کرد؟
    موسیقی با کیه؟
    گیمپلی اصلی کو؟

    اینجوری فایده نداره و نمیشه نظر داد.

  • این با کرای انجین 3ساخته شده؟ تو آخرش که نوشته آنریل ….. تقریبا همه ی حالات صحنش رو توی کرایسیس 2 دیدم …به نظرم خوبه ولی هنوز باید روش کار کنن … مثلا صورت افراد خیلی غیر طبیعی و مزخرفه ولی داستان خوبی داره و میتونه با بازی های خارجکی رقابت کنه!

  • با سلام . بله این بازی عالی هستش اما فقط برای کارگردان بازی . بابا این دیگه چی هست به جای این که این قدر به فکر فروش باشن این کارگردان ها به فکر الگو گرفتن و ریزه کاری باشن . اگه این کار ها رو رعایت کنن تو دنیا حرف برای گفتن دارن .