بازی ایرانی تریلر

تریلری از بازی ایرانی Comfort

GameemaG-Comfort

” بازی کامفورت 1 سال پیش با همکاری یک دانشگاه از کشور نیوزیلند ساخته شده است و ایده این بازی به عنوان یکی از بهترین ایده ها در دو کشور استرالیا و نیوزیلند شناخته شده است. این بازی به عنوان اولین بازی شناخته شده برای کودکان دیابتی می باشد که در دنیا ساخته شده است. بازی در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد که یکی برای ایران و یکی برای عرضه در خارج از ایران و با تفاوتهایی که پابلیشر خارجی مشخص کرده است. در حال حاضر 5 نفر بر روی این بازی کار می کنند و بازی دارای 12 مرحله متفاوت می باشد. مراحلی که در آنها ماشین سواری ، هواپیما سواری نیز وجود خواهد داشت. این بازی به نحوی طراحی خواهد شد که گیمرهای غیر دیابتی نیز از آن لذت ببرند. در این بازی دو شخصیت وجود دارد : یک دختر و یک پسر. بازی تا اخر امسال کامل خواهد شد و ناشر بازی نیز مشخص شده است. نکته قابل توجه قابلیت استفاده از کینکت در این بازی می باشد که به کمک موتور UDK این مهم بدست آمده است. هدف از این ساخت بازی کمک به کودکان دیابتی کشور و تمام دنیا می باشد و 20 درصد از مجموع فروش این بازی صرف کمک به کودکان محروم و کودکان دیابتی خواهد شد.”

متن نوشته شده در بالا را روز شنبه در ایمیلی از طرف آقای فواد طرفی مدیر پروژه این بازی دریافت کردیم  که متاسفانه به خاطر مشکلاتی  شخصی مقدور نشد آن را بر روی سایت قرار دهم. با این حال شما می توانید تریلری از این بازی را مشاهده کنید.

  [download id=”1753″]

 [download id=”1754″]

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

22 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − یازده =

  • طراحی فضل خوبکار شده البته هدف کمک به بیماران دیابتی بیشتر به دلم نشست.
    یه سوال داشتم که آیا این استودیو در ایران قرار داره؟

  • خیلی حال کردم دمشون گرم بازیسازان ایرانی پیشرفت خیلی خوبی کردن این بازی خیلی از بازی های دیگر ایرانی سره هم ایده فوق العاده است و محیط بازی خیلی شاد و فان است .
    خسته نباشید و با آرزوی سر بلندی جوانان با استعداد …

  • واقعا کار قشنگی شده به تیم سازنده تبریک میگم و امیدوارم همیشه موفق باشن .

    از اینکه %20 سود فروش رو برای بچه های دیابتی گذاشتن خیلی خوشم اومد و مطمئنا نتیجه اش رو میبینن.

    در مورد این بازی به نظرم خیلی ها اشتباه میکنن که میگن کاراکتر کپی هست چون اونجور که من متوجه شدم تیم سازنده میخواسته از کاراکتر های مشهور و جهانی که برای اکثر بچه های دنیا شناخته شده هستن استفاده کنه که اینم ایده قشنگیه .

    با آرزوی موفقیت برای تیم سازنده – بچه های وب سایت گیم ای مگ و همه بازی سازان .

  • چرا ایران نمی تونه یک شخصیت برای خودش خلق بکنه؟ حتما باید از انیمیشن یا یک بازی برداشته بشه کمی تغییر بکنه ؟ این شخصیت Up نبود؟ یا مثلا این بازی نه,توی بازی بازگشت کتیبه شخصیت شبیه uncharted هستش اما یک کم چهره در هم تره ! 😐

    اگه از اون پرنده جا های دیگه هم استفاده کردن بهتر یک انیمیشن خاص براش بسازن که این طوری روی پرنده نایسته . محیط هم محیط شادی بود طراحی محیط عالی کار شده بود.

    دیالوگ ها هم فکر کنم چند تاشون به دیابت ربط داشت.
    آهنگ بازی هر چند بار یک بار عوض بشه خیلی بهتره آدم سر شنیدن مداوم دیالوگ ها و آهنگ یک نواخت خسته میشه, بهتر بود دیالوگ ها با قسمت blood sugar یا بالا پایین پریدن کارکتر هماهنگ و مرتبط می شدن .

  • چقدر این پسر توپوله خیلی با حال بود در هر جای دنیا از ایده خوب و جدید استقبال و حمایت می شود باید از بازی سازان ایرانی حمایت بشود.
    با آرزوی موفقیت

  • فکر کنم صنعت گیم ایران داره خیلی پیشرفت میکنه .
    اون تیکه ای که هی مرغ و … می خورد و شکلات و … می خورد جان اش کم میشد فکر کنم بستگی به همون ماجرای بازی داشته باشه که برای بیماران دیابتی باشد .
    امیدورام همه بیمار ها شفا پیدا کنند و همه ی بیماران دیابتی هم خود بشوند و صنعت گیم ایران هم روز به روز پیشرفت کند .
    موفق باشید

  • تريلر رو ديدم.خيلي هم قشنگ بود.
    از گرافيك بازي خوشم اومد. جالب بودش.
    تيكه ديالوگ هايي هم كه در هنگام بازي كاراكتر ميگفت در نوع خودشون جالب بود.البته اميدوارم كه در نسخه ي فارسي هم از دوبلور هاي خوب و كاردرستي استفاده كنن كه اينگونه تيكه ديالوگ ها رو بتونن خوب اجرا كنن و مصنوعي نباشه
    بنظر ميرسه كه گيم پلي بازي استاندارد باشه.يكي از مشكلات اين بود كه روي پرنده هه وايستاده بود ! بهتر بود مي نشست
    وقتي هم كه داشت بوسيله ي پرنده پرواز ميكرد اون رودي كه در پايين جريان داشت بيش از حد مصنوعي بنظر ميرسيد و از ديد من بايد روش كار بشه. در كل پياده سازي بازي تقريبا خوب بوده و به تيم سازنده بابت تلاششون تبريك ميگم. به اميد خدا با رفع مشكلاتي كوچيك ميتونه بازي استاندارد و قابل قبولي در سطح بازار جهان و در بين بازي هاي مخصوص كودكان بشه

  • بد نیست اما قسمت کوله پشتیش به نظرم به درد بچه ها نمی خوره !
    بچه می خواد بازی کنه چیه 1 دقیقه یکبار مرغ و از این جور چیزا بخور که کاراکترت خسته شده جون بگیره ؟!؟!؟

  • ایده شو خوب بیاده نکرده مثل بازی اینورزن که ایده خوبی داشت ولی خوب بیاده نشده بود
    اینم همین طوری کاش توی طراحی بازی بیشتر کار میشد
    کاراکتر اصلی هم که کبی شده یه انیمیشنه

  • من اصلا از بازیهای ایرانی خوشم نمیاد خیلی مسخره هستند
    ایده این بازی جالبه و محیط بازی برای کودکان خیلی فانه ولی جای کار داره

  • 20 درصد از مجموع فروش این بازی صرف کمک به کودکان محروم و کودکان دیابتی خواهد شد.
    آفریییین
    عجب شخصیت با حالی داره خیلی دوست داشتنی 🙂