تریلر

تریلری از بازی Metro : Last Light

Gameemag

بازی موفق Metro : Last Light تا چند هفته دیگر عرضه خواهد شد. تریلرهای سینماتیک زیادی از این بازی عرضه شده است. تریلری از محیط و گیم پلی بازی و همچنین توضیحاتی در مورد گیم پلی را می توانید در ادامه مشاهده کنید. Metro Last Light در 14 May  یعنی چیزی حدود 3 هفته دیگر برای PC و PS3 و XBOX360  عرضه خواهد شد.

[download id=”1897″]

[download id=”1898″]

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − یک =

  • آقا سلام دوباره! فقط خواستم بگم که نظرم کاملا عوض شد با اکران بازی و بازی کردنش واقعا بازی خیلی خیلی تغییر کرده و بسیار زیباتر و روانتر شده!! خیلی خوشحالم! دارم بازیش میکنم روی آخرین حد و توان گرافیکی و تنظیمات و واقعا نقصها و افتها برطرف شده! حرکات سریعتر و روانتر شده و فوقالعاده جذابتر و دارای خلاء زیباتری شده.

  • شاید هنوز یک بازی خوب تا به حال نکردی . یک نفر در امریکا برای اولین بار این بازی رو انجام داد و به دلیل بد بودن و تاثیرات روحی بد خود کشی کرد . حالا هنوز می خوای این بازی رو انجام بدی . این بازی چند سال بعد یا اینده ی نزدیک رو نشون می ده . خیلی ناراحت هستم که این بازی ها بین ما جا افتادن . از مسیولین GameemaG می خوام با این مسیله جلو گیری بکنن. به امید روزی که هیچ جوانی در دنیا به خاطر انجام دادن این بازی ها تاثیر بدی نگیره و……………………………………….

  • سلام:)
    نمیدونم چرا کلا از مترو خوشم نمیاد :دی
    با اینکه گرافیک خیلی قشنگی داره ها ولی گیم پلی و حرکاتش یه جوریه.. نمیدونم چطوری بگم ولی یه آرومیه خاصی داره که بازی رو زیادی مصنوعی کرده..
    مثلا شما بازیهای شرکتهای دیگه رو نگاه بکنید فرضا بتلفیلد3 و یا بازیهای دیگه شوتر مثل اینا.. خلاء بسیار زیبایی دارند و تصویر افکتهای بسیار زیبا و روانی داره(دقت کنید روان منظورم بیشتر سر فریم بندی و کیفیت تصویر هست نه اینکه سیستم بکشه از لحاظ سخت افزاری. مثل مثلا نمیدونم فرق doom3 با نسخه Doom BFG Edition رو درست متوجه شدید یا خیر) مثلا اینطور چیزی. بعد یه نکته دیگه هم اینکه اصلحه هاش خیلی روسی هست! :دی :)) و زیادی شلوغش کرده و به نظرم این همه اصلحه ی مکانیکی و نیمه اتومات باعث دل زدگی میشه!
    میگم از نظر من شاید بهترین گزینه ی این بازی گرافیکش باشه که تازه اون هم از نظر من زیاد تعریفی نداره به نسبت بازیهای دیگه فقط الکی منابع سیستم رو مصرف میکنه و سیستم بسیار بالایی میخواد و زیاد چیز جالبی نداره و چنگی به دل نمیزنه به نسبت این همه قطعات واقعا گرون و سطح بالا برای پردازش . از نظر من افکتهای جالب و قشنگی توی بازی گذاشته شده ولی در کل گرافیکش هم مصنوعی هست.
    از طرفداران بابت انتقاد پیشاپیش عذر میخوام.. :دی

  • گرافیک بازی در حد خوبی بود. گیم پلی هم به نظر جذاب میومد. زاویه دید اسلحه هم زیاد خوب نبود. در کل باید بازی جالی باشه. ولی فکر نکنم زیاد محبوب بشه!!!