تریلر

تریلری از زیبایی های بازی The Witcher3 : Wild Hunt – کیفیت 4K

گاهی اوقات در بازی ها شاهد هستیم که فضای خیالی و مجازی طعنه به فضای واقعی می زند. البته نه بدین منظور که فضای ایجاد شده کجازی بهتر از فضای طبیعیست. بلکه به این مفهوم که میتوان محیط مجازی زیبا و چشم نوازی را درست کرد. یکی از این بازی ها بازی The Witcher3 : Wild Hunt است که به تازگی عرضه است و بسیار خوش درخشیده است. در این بازی طراحی بسیار زیبای محیط گاها به دنیای واقعی شبیه می شود و حس بسیار جالبی به گیمر دست می دهد. ویدئوی پیش رو گوشه ای از زیبایی های بازی The Witcher3 : Wild Hunt را به شما نشان می دهد. اگر سیستم شما از رزولوشن 4K پشتیبانی می کند حتما نسخه 4K را دانلود کنید.

تریلری از زیبایی های بازی The Witcher3 : Wild Hunt

تریلری از زیبایی های بازی The Witcher3 : Wild Hunt - کیفیت 4K 1
Ultra HD – 4K – 302MB
تریلری از زیبایی های بازی The Witcher3 : Wild Hunt - کیفیت 4K 1
1080P – 60FPS – 138MB
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 1 =

  • توی مجله شاد و شنگول و شوخی بود ولی توی رادیو اگه اشتباه نکنم از بهمن ماه بود که به طور جدی اخبار رو می گفتین در حالیکه قبلش مثلا اگه خبر شایعه یا سوتی بود یه تیکه ی خنده دار هم اضافه می کردین.
    حالا بیخیال.
    بهتر شدین.

    • کلا شوخ ترین آدم ها هم همیشه نمیتونن شوخ باشن. چون هر آدمی هزاران مشکل در زندگیش داره و ممکنه بعضی مواقع دیگه واقعا حال و یا توان شوخ بودن رو نداشته باشه. مخصوصا آقای قربانی که مشغله ی زیادی دارن. آدم دیگه واقعا بعضی مواقع خیلی خسته میشه. ولی در هرحال باز دم آقا میثم گرم که با اون همه مشغله و کار، باز شبا میاد رادیو و خستگیشو میذاره کنار و دل من و شما رو شاد میکنه و کلی از اخبارش لذت میبریم.

  • بابا 4K !!!!!!!!
    چی پیشرفتی تو تریلرهاتون دارید!
    SD بود بعد شد HD بعد Full HD بعد 60 فریم حالا هم 4K!!!
    ایول از این به بعد 4K هم بذارید.
    مرسی.
    درضمن توی مجله خیلی بود بود که شاد ببینمت. خیلی وقت بود اینجور لحنی نداشتی (منظورم رادیو بازی بود) 😎