تریلر

تریلری از کاراکترهای بازی GTA V

GameemaG

از نسخه جدید بازی GTA V ، سه تریلر که در مورد شخصیهای اصلی این بازی هستند ، بر روی نت منتشر شده است. این سه تریلر خصوصیات و اخلاقیات و موقعیتهای سه شخصیت اصلی را به نمایش می گذارند. این سه تریلر را در یک فایل و به صورت پشت سر هم می توانید مشاهده کنید. ولی سوال اصلی اینجاست که :
چرا بازی GTA انقدر محبوب است؟ جواب این سوال را براحتی نمی توان داد. برای یافتن جواب این سوال باید ساعتها و روزها وقت گذاشت و بررسی کرد که در پس ظاهر ساده این بازی چه المانها و چه مواردی وجود دارند که اکثریت گیمرها به این بازی علاقه مند هستند. خصوصا قشر کم سن و سال و کسانی که تازه پا به دنیای گیمرهای حرفه ای گذاشته اند.

[box type=”info”]گوشه هایی از  محتوای این تریلرها دارای صحنه های غیر اخلاقی و غیر قابل پخش در فضای مجازی ایران بودند ، که حذف شده اند.[/box]

[download id=”1911″]

[download id=”1912″]

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

16 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + هجده =

  • گیر ندید به تریلر ای بازی ببینید میتونید یکار کنید این سایتم فیلتر کنن.
    یسری نشستن اون بالا واسه سایت فیلتر کردن.از خودشونم هرکاری بگی برمیاد.سایت بازی رم فیلتر میکنن… یچیزشون میشه

  • تو تریلر پسر سیاههکه من دیدم اصلشو یه جا هست که زنا را میرن یه دیسکو یا همچن چیزیه.خیلی هم ناجوره.فکرکنم شما اون ترلیر رو ندیدی

  • دوست عزیز لخت کجا بود من از خود سایت راگستار دانلودش کردم زیاد چیزی نبود که بخواین حذف کنید بعدشم ۲ ساله گیمفا داره فعالیت میکنه اصل این ترایلر رو گزاشته بدون حذفیات همچنین بازی اساسین بلک فلک هم یه ترایلری بود شما اومدی یه جاش یه زنی رو نشون داد کجاش لخت بود یه کم سینه اش معلوم بود سیاه کرده بودید زیاد گیر ندید حالا حذف میکنید خوبه ولی این چیزارو نه مثلا فارکرای یه ترایلری داشت خیلی زشت بود اونو حذف کنی یه چیزی ولی این نه.

    یا شما واقعا ندیدی این تریلر رو یا هدف دیگه ای داری.
    تو تریلر مایکل چند ثانیه هست.
    تو تریلر فرانکلین ملت رو تو کازینو لخت و پتی نشون میده.
    شاید از نظر شما موردی نباشه ولی از نظر کسانی که کنترل دارن روی فضای مجازی مورد داره و ایراد میگین.
    بعدشم من نمیدونم شما چرا این بحث رو پیش میکشین؟ شما که از راک استار دانلود کردی و دیدی و این همه سایت دیگه هم هستن که تریلر میزارن . دیگه چه گیری دادین به اینجا و این تریلر؟

  • میثم قربانی

    sadeghgenavehi
    بد بد بوده ولی اوقدرهم بد نبودا

    دیگه بد به چی بگین؟
    دیگه لخت تر از لخت نداریم که.
    از اون حرفا بودا (:
     0 0 i 

    دوست عزیز لخت کجا بود من از خود سایت راگستار دانلودش کردم زیاد چیزی نبود که بخواین حذف کنید بعدشم 2 ساله گیمفا داره فعالیت میکنه اصل این ترایلر رو گزاشته بدون حذفیات همچنین بازی اساسین بلک فلک هم یه ترایلری بود شما اومدی یه جاش یه زنی رو نشون داد کجاش لخت بود یه کم سینه اش معلوم بود سیاه کرده بودید زیاد گیر ندید حالا حذف میکنید خوبه ولی این چیزارو نه مثلا فارکرای یه ترایلری داشت خیلی زشت بود اونو حذف کنی یه چیزی ولی این نه.