بازی ایرانی تریلر

تریلر بازی ایرانی Arrow of Time + اطلاعات جدید

تریلر بازی ایرانی Arrow of Time + اطلاعات جدید 1

بازی ایرانی Arrow of Time (یا پیکان زمان) ظاهرا توسط پویا آرتز برای iPad و iPhone طراحی شده است و نکته جالب اینجاست که شما در این بازی می توانید تقریبا تمام کاراکترها و محیط های بازی های قبلی این استودیو را مشاهده کنید.

ویرایش:

طبق اطلاعات رسمی که به دست ما رسیده است، بازی Arrow of Time توسط پویا آرتز ساخته نشده و این شرکت نیز پس از حمایت نشدن از بازی های اخیرش، به طور کامل منحل شده است. در واقع Arrow of Time توسط دو بازیساز و در عرض یک ماه، بصورت دمو برای ios طراحی شده و مراحل آن نیز در مراکش روی می دهد. داستان این بازی هیچ ارتباطی با ایران ندارد و مراحل ساخت بازی نیز کامل نشده است.



[download id=”1139″]                          [download id=”1140″]

مهدی فنایی

مهدی فنایی

13 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × دو =

  • این بازی نه در ایران ساخته شده و نه برای ایران که بخواد از ارشاد ایران اجازه بگیره. این بازی فقط یه Prototype یک ماهه بوده که خارج از ایران و توی اپل استور (iOS) منتشر شده.

    در مورد سوال اون دوستمون هم که گفتن چرا جزییاتش پایین تره، به خاطره محدودیت هایی که رو دستگاه‌های آیپد و آیفون وجود داره و نیاز به Optimize کردن خیلی‌ زیاد برای اجرا شدن داره.

    موفق باشید

  • دوستان تا اونجا که من اطلاع دارم اصلا این بازی توی ایران ساخته نمی شود و برای نشر در خارج از کشور آماده می شود. بازی توسط آقای پویا دادگر ساخته می شود.
    موتور بازی هم UDK می باشد

  • سلام.
    بد هم به نظر نمي‌آيد. ولي آخر چرا در بازي اسسين ايراني آن‌قدر شخصيت‌ها نرم‌تر حركت‌ مي‌كردند و محيط‌ها هم با جزئيات بيش‌تر بود و روي صورت آدم‌ها هم بيش‌تر كار شده بود؟ مگر آن هم توسط اين شركت ساخته نشده بود؟
    راستي يك سوال ديگر هم داشتم…
    … چطور ارشاد به اين شركت اجازه داده است كه شخصيت زن بي‌حجاب ديده شود؟
    موفق باشيد

  • در کل بازی آشغالیه.حالا چه ایرانی باشه چه نباشه
    فقط سوالی که برای من پیش اومده اینه که اگه این شرکت در ساخت این بازی مسخره نقشی نداره سورس کارکترهای بازی لطفعلی رو از کجا آوردن ؟

  • این بازی نه ربطی به هنرهای پویا (پویا آرتز) داره و نه بازی ایرانی. اگه مال پویا آرتز بود روی سایتش اعلام می کرد.

    شرکت هنرهای پویا بعد از پیدا نکردن حامی مالی برای بازی مرد نکونام رسما تعطیل شده است. تیم بازی هم به شرکت پردیس رفتن و روی بازی شبگرد کار می کنن.

  • اگه قرار باشه که بازی ها از لحاظ فنی پایین باشند واز لحاظ فرهنگی هم تبلیغ بی حجابی رو تو بازی ها بکنند پس دولت برای چی به این بازی ها کمک می کنه بریم همون بازی های EA&Ubisoftبازی بکنیم دیگه نیازی به این در پیتی ها نداریم

  • تلفیقی از مکس پین و شمشیر نادر که خیلی برام روشن نبود منظورش از این کار چیه.. گویا یه پلیس در زمان سفر کرده و رفته به چند صد سال قبل در تاریخ ایران! درست فهمیدم؟!
    اما از نظر گیمپلی باید بگم جالب به نظر می رسه. کلید زنی، تیراندازی و مبارزات جالب طراحی شدند. گرافیک چنگی به دل نمی زنه و رنگ بندی ها خیلی باحال نیستن! ولی در کل برای iPhone قابل قبوله!

  • جالبه. چرا باسه PC نزدن؟ محیط هنوز خشکه. cut scene ها از سریال های خودمون مسخره تره. آدم بهتره کار درست انجام بده تا اینکه بیاد یه کار سطح پایین رو به نمایش بذاره. (این هم برای سازندهاش میگم) ناراجت نشین ولی فکر کنم AngryBird رو با اون گیم پلی تکراریش آدم بازی کنه بهتره که اینه رو بازی کنه.