بازی ایرانی تریلر

تریلر بازی ایرانی : OutLand

تریلر بازی ایرانی : OutLand 1

خوب نمایشگاه رسانه های دیجیتال برگزار شد و من تونستم چند آیتم برای شما آماده کنم و به ترتیب بر روی سایت قرار خواهم داد.این از اولین آیتم که تریلر بازی OutLand هستش و به گفته سازندگان بازی کاملا آمادست و فقط منتظر پخش هستش.این بازی یک بازی اشاره و کلیک هست و با توجه به تریلر ایده های جالبی رو در خودش قرار داده است.


[download id=”1081″] [download id=”1082″]

 

مهدی فنایی

مهدی فنایی

13 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − 3 =

  • بازی خوبی بنظر میرسه… هر چند شبیه به ماشیناریومه.. اما خب مگه هر چند سال یه بار یه بازی مثل ماشیناریوم میاد… به نظر من حتی اگه نصف اونم باشه باز ارزش بازی کردن رو داره این بازی.

  • با سلام.
    واقعا جای بسی تشکر داره. دستشون درد نکنه. حتی اگر کپی هم باشه انگیزه ای ایجاد میکنه تا دیگران هم به این فکر بیفتند که با کمی تلاش و پشتکار میشه بازیهای بهتری هم ساخت که بتونه با بازیهای خارجی رقابت کنه. وقتی این عزیزان با تجربه و البته امکانات کم تونستند یه بازی در سطح بازی مطرحی مثل ماشین آریوم بسازند چرا جای تشویق نداشته باشند تا دلگرم بشن. ضمنا یادتون نره که تمام این بازی با برنامه محدودی مثل مالتی مدیا بیلدر ساخته شده که حتی جزو زبانهای برنامه نویسی هم حساب نمیشه و فقط یک برنامه اتوران سازی است. اونهایی که با این برنامه کار کردن میدونند که چقدر و کجاها محدودیت داره. پس بعضی ها بهتره بجای گلایه کردن یه خدا قوت بگن و یه یا علی مدد.
    تشکر

  • ما ها همش دم می زنیم که از اون طرفیا خیلی عقبیم
    ولی حالا که یه بازی اومده و هممون میگیم به ماشیناریوم رسیده ازش بد بگیم بی انصافیه
    من که کلی حال کردم. ناز شصتشون
    واقعا خسته نباشید داره

  • فضای بازی یادآور ماشیناریوم و نورهوده. شخصیت بازی هم برگرفته از یکی از شخصیتهای پرنسس مونوکوکه است. دقیقا نوآوری این بازی کجاست

  • یه مساحبه با سازندگان این بازی از تلویزیون بخش شد (اون اوایل که در حال ساخت بود) خودشون گفتن که ما داریم یه بازی میسازیم که مردم با دیدنش یاد ماشیناریوم بیافتن. بعضی از سایت ها لقب ماشیناریوم 2 رو به این بازی دادن.
    اما دمشون گرم خیلی کارشون درسته!

  • به نظره من بازی بسیار قشنگی شده.
    دمه سازندگانش گرم.عاشقه اینجور بازیام.
    ولی به نظرم کمی بیش از حد از Machinaruim الهام گرفتم.حتی حرکات کاراکتر اصلی و شکل کاراکتر اصلی شبیه کاراکتر Machinaruim هستش.
    ولی در کا خیلی قشنگ شده!

  • چه میکند این ماشیناریوم !
    حتی در پس زمینه ی موسیقیش در بعضی قسمت ها موسیقی شبیه موسیقی ماشیناریوم به گوش میرسید
    خیلی شبیه ماشیناریوم بود .
    ولی بازی قابل احترامیه و من به سازنده های این بازی تبریک میگم
    منتظر منتشر شدن این بازی هستم.امیدوارم که بازی خوبی باشه