تریلر

تریلر بازی The Evil Within | تریلر لانچ

بازی آقای شینجی میکامی بالاخره به صورت رسمی عرضه شد و توانسته که نظر منتقدان را به خود جلب کند و نمرات خوبی را از آن خود کند. تریلر لانچ این بازی نیز بسیار جالب و دیدنیست.

تریلر بازی The Evil Within | تریلر لانچ 1
29MB
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 19 =

  • بازی خوبی بود ولی فقط اولش وقتی میره تو زیر زمین داستان زیادی چرت میشه من رو pc رفتم بخش چند نفره هم مزخرف اگر این بازی رو طور درست می کردن که همش مثل اول بود خیلی عالی میشد! با تشکر !
    :no: :reallypissed:

  • آقا راستی هرچند به این تاپیک مربوط نمیشه ولی حسابی جا داره از شرکت Creative Assembly و SEGAی نازنین واقعا تشکر کنم (و کردم).دست و پاشون رو میبوسم ! اینو اینجا مطرح میکنم که عزیزانی که احیانا تجربه نکردن بازی محشر Alien Isolation رو حتما حتما حتما بازیش کنن!!! اصلا به طور وصف ناپذیری زیبا و تاثیرگذار بود بازیش! من تمام بازیها رو مخصوصا اونهایی که وحشتناک دوستشون داشته باشم روی حالت HARD و بالاتر از اون بازی میکنم . بسی لذت بردم از این بازی واقعا زیبا! به جد یکی از زیباترین بازیهای کل عمر گیمریم بود. (20 و اندی سال :laugh: :mean: )

  • سلام.
    نمیدونم چرا بازی برای PC بازا مثل اینکه دچار نواقصی بوده (البته ممکنه ساسیت خود شرکتش باشه :-/ ) طبق خبرهایی که از سایتای خارجی دارم افت فریم و یه سریی نواقص فنی دیگه گزارش شده انگار. ولی راه حلش رو هم دیدم توی فروم خود سایت “بثزدا” به همراه یه سری ترفندهای چیت و ترینر ( 😀 😉 ) و یه سری مسائل فنی دیگه که میشه دستکاریشون کرد. الان توی همین تریلر هم خیلی جاها افت فریم و کندی مشهود بود.
    و اما مسئله دیگه اینکه چه بسیار خوش درخشید این عزیز دل ، برادران RELOADED :devil: