تریلر

تریلر شخصیت Pip در بازی Dreams


مدت زمان زیادی تا عرضه بازی بسیار عجیب Dreams باقی نمانده. بازی ای که شاید مرزهای بازیهای ویدئویی و کامپیوتری را به سمت و سوی دیگری سوق دهد. تریلر های متنوعی از محیط و گیم پلی این بازی منتشر شده و آخرین آنها، تریلر شخصیت Pip در بازی Dreams است.

این کاراکتر در بازی 7 مرحله اختصاصی خواهد داشت و 100 البته میتوانید مراحل بسیار دیگری خودتان با این بازی برای آن بسازید. Dreams قرار بود در دسامبر سال گذشته میلادی منتشر شود. ولی پروسه پولیش و بهینه سازی بازی طولانی تر از حد انتظار شد و این بازی 14 فوریه یعنی کمتر از دو هفته دیگر در دسترس خواهد بود.

دنیای متفاوتی که این بازی خلق میکند از ابتدای ساخت این بازی بسیار عجیب بود. به گفته سازندگان گیمر میتواند داستان و سناریوی خود را بسازد و گیم پلی خود را خلق کند و پایان و محتوای خود را تولید کند. گیمر میتواند یک بازی را در قالب دریمز ساخته و عرضه کند تا تمام دنیا آن را بازی کنند. مقوله عجیب و البته بسیار جذاب.

باید منتظر این بازی تا دو هفته دیگر باشیم تا بتوانیم در مورد آن به خوبی نظر بدهیم. شاید چیزی که گفته شده دقیقا همان چیزی نباشد که خواهیم دید. همراه وی جی مگ باشید با تریلر شخصیت pip در بازی Dreams.

دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 5 =