تریلر

تریلر لانچ Mortal Kombat X

شش روز تا عرضه بازی Mortal Kombat X باقی مانده است و این در حالیست که در سه روز پیش این بازی در برخی از کشورها از جمله ایران برای PS4 در دسترس بوده است!!! تریلر زیر تریلر لانچ این بازی ست. خود را برای بزن بزنی خونین آماده کنید.

تریلر لانچ Mortal Kombat X

تریلر لانچ Mortal Kombat X 1
53MB
تریلر لانچ Mortal Kombat X 2
14MB
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + چهار =

    • به ترتیب براتون توضیح میدم:

      1 – ایران جزو کشورهای مقصد و اصلی بازی سازان و کمپانیهای پخش بازی نیست و هیچ مبادی ورودی رسمی و اورجینال و قانونی برای ورود بازی ها وجود نداره. کپی رایت پشم.

      2- یه سری کاسب ایرانی که توی دبی آشنا دارن و یا تو اروپا رابط دارن این بازی ها رو وارد میکنن.
      حالا سوال اینجاست که چجوری زودتر از عرضه رسمی؟؟؟خیلی راحت.

      3- بازی ها از کمپانیهای پخش کننده اصلی خرد میشن توی خرده فروشیهای برزگ.خرده فروشیها هم این بازی ها رو توی خرده فروشیهای کوچیکتر خرد میکنن. و خرده فروشیهای کوچیکتر توی مغازه ها و کاسبهای دست پایین. تمام این بازی ها یک روز برای عرضه رسمی براشون تعیین شده. و برای اینکه اون روز و سر وقت و طبق تاریخ گفته شده بازی تو استورهای فیزیکی باشه و ملت بتونن خرید کنن به تمام فروشگاه های رسمی و ثبت شده و خرده فروشهای کوچیک بازی رو حدود 10 تا 30 روز زودتر میرسونن و اونها توی فروشگاهشون موجود دارن.

      4- رجوع کنید به شماره 2 در بالا. اون کاسب به اشناش یا رابطش میگه که بازی اومد تو انبارت خبرم کن. رابط مثلا 10 روز قبل از عرضه بازی تو انبارش موجود میشه و زنگ میزنه به کاسب ایرانی یا ایمیل میده. کاسب ایرانی پول رو واریز میگه و مثلا 100 تا mkx میخره که تو انبار رابط موجود شده. و میده مسافری میاد تو بازار ایران.

      5- رجوع کن به بند یک که گفتم و چون ایران جزو هیچ اماری حساب نمیشه پس نه رابط و نه کاسب و نه خرده فروش و نه هیچ کس این وسط اشتباهیی مرتکب نشده.چون خرده فروش و یا مغازه دار خارجی حق فروش به کشورهای دارای حق کپی رایت رو تا روز عرضه نداره. ایران که کلا جزو غاذوراته و کپی رایت و این چیزا رو کلا بیل میره.