تریلر

تریلر معرفی Deus Ex: Mankind Divided

بعد از گذشت 4 سال از عرضه بازی Deus Ex: Human Revolution کمپانی سازنده این بازی خبر از ساخت نسخه جدیدی از این بازی را منتشر کرد. این بازی جدید که قرار است برای PC و PS4 و XOne در تاریخی که هنوز معین نشده است عرضه شود. تریلر معرفی Deus Ex: Mankind Divided را می توانید در ادامه مشاهده کنید. شماره قبلی این بازی توانسته بود نمرات خوبی را از آن خود کند و نظرات منتقدان را به خود جلب کند. داستان این بازی در ادامه بازی Deus Ex: Human Revolution است و دو سال بعد از این بازی را به تصویر می کشد و جنگ بین انسانها و انسانها را نمایش می دهد!!!

تریلر معرفی Deus Ex: Mankind Divided

تریلر معرفی Deus Ex: Mankind Divided 1
1080P – 90MB
تریلر معرفی Deus Ex: Mankind Divided 2
21MB
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 9 =

  • سلام
    من چند جا دیدم که از چهره ی شخصیت اصلی این بازی (DEUS EX ) به جای چهره ی شخصیت Alex Wesker توی Resident evil استفاده کردن . البته توی Resident evil revelation 2 همه چی معلوم شد .

    • والا ایمان جان پادکست های انگلیسی زیاد طرفدار نداره.
      چون تمام حرف میزنن و برای شنونده ها جذابیت نداره.
      پادکستهای ایرانی که همزبان هستیم بازخوردهای متفاوتی داره و زیاد طرفدار نداره. چه برسه پادکستهای خارجی که تمام صحبت میکنن. مثلا یک ساعت سه نفر در مورد یه قسمتی از بازی و حواشی اون مسلسل وار صحبت میکنن. کاربرایی که فول هستن انگلیسی رو ازشون استقبال میکنن.

  • به نظر من شماره قبلی این بازی یکی از بهترین و جذابترین و خوش ساخت ترین و خوش داستان ترین و فلسفی ترین بازی تو تاریخ بازی ها هستش
    خیلی باهاش حال کردم و دوست داشتم مطمئنا این شماره هم همونطوره