تریلر

تریلر معرفی Sherlock Holmes: Chapter One


تریلر بازی Sherlock Holmes: Chapter One توسط Frogwares معرفی شد. این سازنده اوکراینی-ایرلندی نسخه ی جدی  از سری بازی Sherlock Holmes را معرفی کرد.

این بازی قرار است در تاریخ نامشخصی در نیمه‌ی اول سال 2021 عرضه شود. بازی Sherlock Holmes: Chapter One برای کنسولهای نسل نهم یعنی PS5 و XBOX Series X منتشر خواهد شد. البته که سازنده این بازی اعلام کرده برای کنسولهای نسل هشتم و البته PC نیز بازی را عرضه خواهد کرد.

هنوز تاریخ دقیق عرضه بازی مشخص نشده است ولی احتمالا باید در بهار 2021 شاهد این بازی باشیم. در این بازی داستان شرلوک هولمز جوان را مشاهده میکنیم که درگیر مرگ مادر خودش شده است.

تریلر عرضه شده برای معرفی این بازی را می توانید مشاهده کنید. همراه وی جی مگ باشید.

دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + 2 =

  • میثم یه سوال شخصی؟ آدم ذاتا وحشی عه که دوست داره اونو تو بازی و فیلم و غیره نشون بده یا ما وحشی ایم که ازش لذت می بریم؟ بابا یه چنتا از این مقالات برید دلمون پویسد میثم گرامی. داشتم این ایام دوم ایترنال رو تجربه می کردم گفتم این را ازت پرسش بنمایم میثم خان

    • ارادت
      بحث در مورد وضعیت روحی روانی و کشش ذاتی انسانها به خشونت خیلی پیچیده تر از این حرفاس. به یه نحوی درست میگی ولی تقدم و تاخر داره و باید پس و پیشش زیاد صحبت کرد و بعد اینو گفت.
      مقاله نوشتن وقت میخواد. واقعا من ندارم

      • ای کاش می تونستم مقاله بدم رایگان بیاد رو سایت… حیف چون منم بدبختانه وقتی ندارم. همون چند دقیقه وقت هم میره پای بازی ها !
        ممنون ازت