تریلر

تریلر FIFA 22 توسط EA منتشر شد


تریلر FIFA 22 توسط EA منتشر شد و مشخص شد که بازی یکم اکتبر یعنی نهم مهرماه در دسترس خواهد بود و البته امباپه همانند سال گذشته روی کاور این بازی جای خواهد داشت.

با عرضه تریلر FIFA 22 مشخص شد که برای ساخت این بازی از تکنولوژی جدید HyperMotion استفاده شده. در این تکنولوژی از حالت 22 نفره‌ی کامل در یک بازی و کپچر آنها استفاده می‌شود و با کمک هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ مکانیزم بازی به صورت کامل ساخته می شود و به گفته EA با این تکنولوژی تجربه‌ی بازی فوتبال به طور کلی عوض خواهد شد. به گفته‌ی EA این تکنولوژی انقلابی در ساخت بازی های اینچنینی ایجاد خواهد کرد.

البته که EA همیشه قبل از عرضه FIFA اینچنین تبلیغات و سخنان را برای فروش بیشتر عنوان می‌کند و همیشه بعد از تغییرات بزرگ شاهد یک نسخه‌ی ضعیف هستیم ولی با این حال شاید این تکنولوژی تغییرات خوبی را در فیفای تکراری این سالها ایجاد کند.

همچنین در فیفا 22 فیچرها و قابلیتهای جذابی که برای گیمرها خوشایند هستند نیز قرار گرفته است. Career Mode‏ VOLTA FOOTBALL‏ Pro Clubs‏ و FIFA Ultimate Teams نیز در FIFA 22 قرار داده شده اند.

در FIFA 22 حدود 17000هزار فوتبالیست در 700 تیم و 90 استادیوم به همراه 30 لیگ فوتبال قرار داده شده اند. این بازی برای PS5 ،PS4 ،Xbox Series X/S ،Xbox One به همراه Windows و البته Staida عرضه می شود.


تریلر FIFA 22 توسط EA منتشر شد

نماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × دو =