تریلر

تماشا کنید: اولین تریلر از بتل رویال Battlefield 5

وی جی مگ: سرانجام امروز کمپانی EA و استودیو DICE اولین تریلر از بتل رویال Battlefield 5 تحت عنوان Firestorm را به اشتراک گذاشتند. بخشی که در زمان انتشار Battlefield 5 در پاییز سال گذشته در بازی غایب بود و عرضه آن برای بهار 2019 اعلام و برنامه‌ریزی شده بود.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی اعلام کردند بخش بتل رویال Firestorm در تاریخ 25 مارچ به Battlefield 5 اضافه می‌شود. این بخش کاملا رایگان بوده و به طور همزمان در هر سه پلتفرم بازی در دسترس قرار می‌گیرد. بخش Firestorm ساخته اثر اول شخص شوتر DICE به مانند سایر عناوین بتل رویال می‌تواند به صورت تک‌نفره و یا به صورت گروهی تجربه شود. به مانند هر بازی بتل رویال دیگری نیز هدف در آن زنده ماندن به عنوان آخرین نفر است. با پیشرفت در طول بازی، نقشه شروع به کوچک شدن و محدود شدن می‌کند زیرا در خارج از این محدوده انفجارهای ویرانگر بر سر پلیر خراب می‌شود.

بخش Firestorm از 64 پلیر پشتیبانی می‌کند و نقشه آن شامل هر دو بخش خشکی و دریا می‌شود. هم‌چنین وسایل نقلیه هوایی برای استفاده از آسمان نیز در اختیار پلیر قرار می‌گیرد. اولین تریلر از بتل رویال Battlefield 5 اگرچه کاملا سینماتیک بوده و شامل گیم‌پلی نمی‌شود اما تماشای خالی از لطف نخواهد بود.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 3 =