تریلر

تماشا کنید: تریلر داستانی بازی Control منتشر شد


کمپانی سازنده بازی Control یعنی Remedy Entertainment و ناشر این بازی یعنی 505Games تریلر داستانی این بازی را منتشر کردند. این بازی اکشن ادونچر  سوم شخص اولین بازی کمپانی Remedy بعد از بازی Quantum Break است که ساخته و منتشر می شود. تریلر داستانی این بازی را یم توانید مشاهده کنید و البته عجیب بودن آن را حس کنید.

وی جی مگ: Remedy گفته که این بازی کمتر خطی بوده و عجیب تر از چیزی ست که فکرش را می کنید. Sam Lake کارگردان این بازی در مصاحبه با Gamespot گفته:

من از دستاوردهایی که از بازی Quantum Break به دست آوردم خشنودم و راضی. ولی از همون ابتدای شروع ساخت QB ما یه چیز بزرگ میخواستیم. یه بلاک باستر. میدونید چرا؟ چون در زندگی هم همینه. همه چیز رو تازه و نو هیجان آور میخوایم و دوست داریم همه چیز همونجوری تازه و جدید و جذاب باقی بمونه. و در مورد بازی Control هم با خودمون گفتیم: بیایم یه چیزی بسزایم که ما رو سر وجد بیاره. حتی اگر این کار سخت و عجیب باشه ما باید با اون ربرو بشیم و باهاش بجنگیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. همه ما چیزای مختلفی رو دوست داری. متنوع و عجیب. گیمرها هم همینطورند. ما هم گفتیم همین راه رو میریم حتی اگر سخت به نظر بیاد. و میدونیم که شور و شوق مسری هست و میخواستیم این شور و شوق رو هم با خودمون منتشر کنیم. نمیخواستیم تو چهارچوبهای و قواعد از پیش تعیین شده حرکت کنیم. فقط میخواستیم مثل دیوونه ها یه راهی رو بگیریم و ادامه بدیم تا تهش.

بر اساس گفته های سم لیک بازی کنترل کمی عجیب تر از بازی های دیگر ست. یک اقتباس ادبی از سبک علمی تخیلی که نمی شود آن را شرح داد. این تریلر این موضوع را به خوبی نمایش می دهد. کمتر از یکماه به عرضه بازی Control برای PS4 و XBOX One و البته Windows باقی مانده و باید ببینیم این شرکت فنلاندی میتواند موفقیت جدید به کارنامه خود اضافه کند یا خیر.

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 5 =