تریلر

تماشا کنید: تریلر لانچ Extinction

یکی از سوژه های همیشگی بازی سازان، مقابله انسانها با غولها و دیوهایی ست که همیشه میخواهند انسانها را از بین ببرند و ثابت کنند که دنیا متعلق به آنهاست. بازی Extinction نیز از همین سوژه استفاده کرده است و دنیایی با غولهایی بزرگ را در مقابل گیمر قرار داده است. شما در نقس گروهایی انسانی هستید که باید در مقابل این غولها مقاومت کنید.

گاهی اوقات فقط شنیدن ایده یک بازی می‌تواند سبب هیجان و کنجکاوی فراوانی در مخاطب شود و او را به تجربه بازی ترغیب کند. برای مثال شنیدن گیم‌پلی‌ای با ترکیب Attack on Titan و God of War برای بسیاری جالب خواهد بود و تعداد زیادی از گیمرها را به وجد خواهد آورد. این مسئله در مورد Extinction صادق است ولی در کمال ناامیدی محصول نهایی اصلاً نمی‌تواند در حد و اندازه‌ای ظاهر شود که بتواند آن هیجان اولیه را حفظ کرده و پاسخ دهد، چه برسد به این‌که فراتر از انتظارات ظاهر شود.

تریلر پیش روی شما دوستان تریلر زمان عرضه این بازیست که مشاهده میکنید. این بازی برای PS4 وXBOX One و PC منتشر خواهد شد و میتوانید نقد و بررسی این بازی را قبل از خرید در وی جی مگ بخوانید تا انتخاب دقیق تری داشته باشید. همراه وی جی مگ باشید.



تریلر لانچ Extinction

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + پانزده =