تریلر

تماشا کنید: معرفی رسمی بازی PES 2019

وی جی مگ: بعد از لو رفتن اطلاعات اولیه و در نهایت تبلیغات بازی طی مسابقه رئال مادرید و بارسلونا بالاخره امروز PES 2019 به صورت رسمی معرفی شد. بازی که تصویری از فیلیپ کوتینیو روی باکس‌آرت آن قرار می‌گیرد. معرفی رسمی بازی PES 2019 را در ادامه خواهید دید.

به گزارش وی جی مگ، هرچند Konami اعلام کرده بود که بعد از دست دادن امتیاز لیگ قهرمانان اروپا، لیگ‌های دیگری را به مجموعه PES 2019 اضافه می‌کند اما همچنان اطلاعاتی در این زمینه موجود نیست و تنها می‌دانیم که فعلا مانند گذشته لیورپول قرارداد همکاری با این شرکت خواهد داشت. جدای از فیلیپ کوتینیو که روی با‌کس‌آرت نسخه معمولی بازی قرار گرفته، قرار است نسخه‌ای از PES 2019 با نام David Beckham Edition نیز به فروش برسد که تصویر این بازیکن انگلیسی روی آن قرار گرفته.

تماشا کنید: معرفی رسمی بازی PES 2019 1

در زمینه گیم‌پلی اما PES 2019 تغییراتی را به خود دیده و از جمله آنها می‌توان به 11 مهارت جدید برای بازیکن‌ها اشاره کرد. مهارت‌هایی همچون پاس دادن بدون نگاه کردن، ضربات چیپ کنترل شده و… که مجموعا تعداد مهارت‌های این بازی را به 39 عدد می‌رساند. قرار است خستگی بازیکن‌ها در جریان مسابقه اینبار به شکل بهتری نمایش داده شود. همچنین فیزیک و شادی‌های بعد از گل نیز به‌روزرسانی شده‌اند. اما مهم‌ترین قابلیتی که در Fifa 18 معرفی شد و حالا به PES 2019‌ راه پیدا کرده تعویض سریع بازیکن‌ها در جریان مسابقه یا همان Quick Sub است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی PES 2019 را مشاهده کنید.



معرفی رسمی بازی PES 2019

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + شانزده =

  • امیدم ناامید شد،این چه دروازه بانیه؟لایسنس تیما چیشد؟لایسنس باشه میخرم نباشه محل سگم بهش نمیدم،دیگ شورشو درآورده،لیگ افغانستان و کلمبیا و مدرسه فوتبال جان اسنو رو هم لایسنس کرده اما لیگای معتبر هیچکدومش لایسنس نیست