تریلر

تماشا کنید: نمایشی جدید از گیم‌پلی Need for Speed Payback

استودیوی Ghost Games و EA تریلر جدیدی از بازی Need for Speed Payback منتشر کردند که جزئیات جدیدی از این اثر را به نمایش می‌گذارد. در این تریلر منطقه‌ای به اسم Fortune Valley به نمایش گذاشته شده است که به راحتی می‌توان گفت با الهام گیری از شهر لاس وگاس ساخته شده است. شما می‌توانید این تریلر را در بخش زیر مشاهده کنید و یا آن را به صورت مستقیم و با بالاترین کیفیت دانلود کنید:

لینک دانلود مستقیم با کیفیت 1080

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + 3 =

      • ولى از من گفتنى آقا جواد-امسال يكم قضيه فرق ميكنه-اميدتونو از دست نديد-امسال سه سرى NFS-CoD و AC ميخوان به ريشه هاشون برگردن-اما تعريف اين ريشه تا وقتى بازيشون نكنى مشخص نميشه-ممكنه گيم پلى هاشون با توجه به عوض شدن نسل ها عوض شده باشه-اما هسته عنصرى كه هنگام بازى كردن حس ميشه همون ريشه قديميه-اگه امسال اين قضيه رخ نداد بايد تعجب كرد

      • من نکته خاصی توی NFS ندیدم تا بهش امیدوار شم، یه بازی تکراری و با هزار نوع تقلید از فیلم سری FF که مثلا هیجانش رو زیاد کنن. call of duty هم تا اینجای کار همه نمایش هاش رو نگاه کردم هیچ نکته جدیدی برای عرضه نداره و فقط با تقلید از Battlefield و عوض کردن اسمها میخواد محبوب دل همه بشه.
        بعد AC هم با توجه به سابقه یوبی من امید زیادی به موفقیت بازی ندارم چندان. یه نگاه بالاخره باید به عقبه سازنده ها و بازی ها داشته باشیم، الکی امیدوار بودن چیز خوبی نیست.
        ریشه یه بازی مثل Cod یعنی PC یعنی mod کردن، یعنی مسابقات حرفه ای، همچین چیزی شما دیدی تو WW2 که بهش میگی بازگشت به ریشه ها؟ بازگشت به ریشه ها نمیشه صرفا برگشت به Setting ده سال پیش که ملت رو نوستالژی خور کنی.
        از صحبت های من برداشت برعکس هم نکنید، من خودم شدیدا منتظر عرضه AC هستم ولی صرفا خودم رو درگیر تبلیغات یوبیسافت نمی کنم.