تریلر

تماشا کنید: نمایش بازی Zone of the Enders The 2nd Runner روی PS4

وی جی مگ: امروز Konami تریلر جدیدی را از نسخه بازسازی شده بازی Zone of the Enders The 2nd Runner برای PS4 منتشر کرد که در اصل با نام Zone of the Enders: The 2nd Runner M∀RS شناخته می‌شود. اثری که نسخه اصلی آن به تهیه‌کنندگی هیدئو کوجیما توسعه پیدا کرده بود.

به گزارش وی جی مگ، تریلر منتشر شده از بازی Zone of the Enders The 2nd Runner تمرکز اصلی خود را روی جنبه‌های گرافیکی قرار داده و نشان می‌دهد که بازی به خوبی با وضوح تصویر 4K روی PC و PS4 Pro اجرا می‌شود. در این تریلر همچنین نگاهی داریم به حالت واقعیت مجازی، بخش نمایش مدل‌های ربات‌ها و سکانس‌های سینمایی که نقش کلیدی در روایت این اثر دارند. در کنار نمایش بخش‌های مختلف و البته گرافیک بهبود یافته بازی Zone of the Enders The 2nd Runner، کمپانی Konami اعلام کرده که این اثر در تاریخ 4 سپتامبر (13 شهریور) برای آمریکای شمالی و 6 سپتامبر (15 شهریور) در اروپا و ژاپن برای PS4 و PC منتشر می‌شود.

نسخه بازسازی شده بازی Zone of the Enders The 2nd Runner در کنار حالت معمول و کلاسیک خود از هدست‌های واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند و گیمرها می‌توانند به وسیله Steam VR و Playstation VR به تجربه آن بپردازند. قرار است که دموی قابل بازی Zone of the Enders The 2nd Runner نیز در Playstation Store عرضه شود اما هنوز تاریخ دقیقی برای این موضوع اعلام نشده. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Zone of the Enders The 2nd Runner را مشاهده کنید.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + 8 =