تریلر

تماشا کنید: نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی LEGO The Incredibles

وی جی مگ: بعد از لو رفتن LEGO The Incredibles در ابتدای سال جاری ملادی نهایتا TT Games و Warner Bros مجبور به معرفی این بازی جدید که براساس مجموعه LEGO ساخته می‌شود، شدند. امروز اما برادران وارنر بخش‌هایی از گیم‌پلی LEGO The Incredibles را در قالب یک تریلر جدید به نمایش در آورده.

به گزارش وی جی مگ، قرار است که در این بازی تمامی اتفاقات فیلم اول The Incredibles و ادامه آن به زودی اکران می‌شود، پوشش پیدا کرده و LEGO The Incredibles در ماه ژوئن امسال برای PC، PS4، Xbox One و Nintendo Switch عرضه شود. در تریلر منتشر شده می‌توانید برخی قابلیت‌های خانواده Parr را مشاهده کنید.

هرچند که کلیت گیم‌پلی LEGO The Incredibles شباهت بسیاری به دیگر آثار ساخته شده با تم LEGO دارد اما گیمر باید در بخش‌های مختلف گیم‌پلی از قابلیت‌های اعضای مختلف شگفت‌انگیزها استفاده کند تا موفق به پشت سر گذاشتن مراحل و پازل‌ها شود. قرار است LEGO The Incredibles در تاریخ 15 ژوئن (25 خرداد) برای پلتفرم‌های مختلف از جمله PC، PS4، Xbox One و Nintendo Switch همزمان با اکران فیلم سینمایی Incredibles 2 عرضه شود. بازی که احتمالا می‌تواند برای بار دیگر نظر طرفداران مجموعه LEGO را به خود جلب کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 3 =