تریلر

تماشا کنید: Need For Speed Payback معرفی شد

تماشا کنید: Need For Speed Payback معرفی شد

اولین بار ماه پیش بود که EA به ساخت بازی جدیدی از سری Need For Speed اعتراف کرد. حالا به نظر می‌رسد که این بازی تنها چند روز مانده به E3 2017 به صورت رسمی معرفی شده است.

این اثر با نام Need For Speed Payback شناخته خواهد شد و برای عرضه در روز 10 نوامبر (19 آبان) برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC آماده می‌شود.

بر اساس اعلام EA این بازی شامل مراحل Heist یا همان دزدی برنامه‌ریزی شده، مبارزات با ماشین‌ها و تعقیب و گریز با پلیس‌ها خواهد بود. این بازی در دنیای خیالی Fortune Valley اتفاق می‌افتد. گیمر باید در نقش سه راننده مختلف بازی کند که با نام‌های Tyler، Mac و Jess شناخته می‌شوند. استودیوی سازنده بازی یعنی Ghost داستان این بازی را داستانی در مورد خیانت و انتقام معرفی کرده است. گیمر باید در داستان گروهی خلاف‌کار که شهر را کنترل می‌کنند را از بین ببرد.

به نظر می‌رسد که شخصی‌سازی ماشین‌ها بار دیگر به دنیای NFS بازگشتند و این قسمت سهم بزرگی در قسمت گیم‌پلی Payback خواهد داشت. EA قول داده است که این بخش عمق بسیار خوبی داشته باشد. کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند می‌توانند پنج ماشین زیر را در ابتدای بازی در دسترس داشته باشند. هر کدام از این ماشین‌ها به دود آبی تایر مجهز خواهند بود:

همچنین نسخه Deluxe Edition نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که شامل Platinum Car Pack و شخصی سازی برخی آیتم‌های خاصی خواهد بود. همچنین دارندگان این نسخه در فروشگاه‌های داخل بازی از تخفیف برخودار خواهند شد و نرخ کسب تجربه در بازی نیز برای این نسخه افزایش پیدا خواهد کرد. دارندگان نسخه Deluxe Edition سه روز زودتر به این اثر دسترسی پیدا خواهند کرد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در قسمت زیر تماشا کنید:

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − چهار =