بازی ایرانی تریلر

تیزری از بازی Iranian Guards (محافظان ایرانی)

GameemaG

بسیاری از شما نام بازی Battlefield 3 را شنیده اید و حتی خیلی از شما آن را بازی کرده اید و یا علاقه مند به انجام آن هستید. در همان زمان که این بازی به بازار عرضه شد و هیاهوی زیادی نیز به پا کرد، گروهی کوچک و کاملا مستقل که حتی در بعضی موارد یک نفر همانند یک ارتش یک نفره در آن فعالیت می کرد ،  بازی ای را به نام Iranian Guards مطرح کرد که پاسخی در مقابل بازی Battlefield 3 بود. جالب اینجاست که بسیاری ازگیمرها و حتی سازندگان بازی شروع به کج دهنی و توهین به گروه محافظان ایران کردند و این موضوع رو مطرح می کردند که نباید یک گروه کوچک با یک بازی کاملا ساده و ضعیف در مقابل Battlefield 3 قد علم کنند. متاسفانه خود نه تنها هیچ کاری نکردند ، بلکه منتظر عوامل غیبی و کمکهای فرا زمینی نشسته اند تا شاید بازی ای در مقابل آن بازی ساخته شود که بتواند پاسخی محکم باشد. و چه جالب است زحمتهای هر چند کوچک و هر چند ضعیف را هم به سخره می گیرند و همانطور که به خوبی می دانید نسخه شماره 4 این بازی نیز رونمایی شده است و انواع و اقسام بازی های توهین آمیز به کشورمان هم در حال ساخت است و در حال انتشار. و چه جالب گفته اند که : بنشین تا صبح دولتت بدمد.

با این حال گروه کوچک محافظان ایرانی  کار خود را قطع نکرده اند. بلکه بسیار آهسته و بدون کمترین منابع مالی و فنی در حال انجام این حرکت هرچند کوچک هستند. در ادامه می توانید صحبتهای سرپرست گروه و همچنین آخرین تیزر ارسالی از این بازی را مشاهده کنید.

امیدواریم تا وعده های گروه سازنده این بار عملی شوند.

“”” بازی محافظان ایرانی توسط تعدادی از ایرانیان برای مقابله با بازی میدان نبرد 3 مدت ها قبل استارت خورده بود اما متاسفانه به دلایل مختلف برای مدت بلندی این پروژه به حالت تعلیق در آمد .

هم اکنون این بازی دوباره به شکلی کاملا متفاوت استارت خورده است . پیش بینی می شود این بازی طی ماه های آینده به صورت کاملا رایگان از طریق اینترنت در دسترس عموم قرار گیرد !
این بازی توسط تیمی کوچک در حال ساخت و آماده سازی است پس

مسلما انتظار یک بازی AAA یا حتی چندین پله پایین تر از بازی انتظار دور از ذهنی است . با تشکر از تمامی دوستداران این بازی که همیشه مایع امید و دلگرمی تیم هستند. “””

[download id=”1925″]

[download id=”1926″]

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

51 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 5 =

  • آفرین خیلی ولی من در حال ساخت فیلمی با این نام هستم اما هیچ ربطی با بازی شما ندارد امیدوارم اشکالی نداشته باشد ولی بازی شما کی درست میشه بازی قشنگیه :yes:

  • سلام
    بسیار شروع خوبی است حتما در ابتدا مشکلاتی دارد اما به مرور برطرف خواهد شد. ادامه دهید و دلسرد نشوید. از تمسخرکنندگان هم نهراسید و با قوت ادامه دهید.
    باز هم تشکر از زحمات شما باغیرتها

  • ای بابا یخده از گیم پلیش نشون نمیدن بینم چه کوفتیه/اونایی که انتظارای مریخی از صنعت بازی سازی و سینما ورسانه های کشور دارن باس بدونن لابی های قدرتی که تو کشور هس اجازه ی فعالیت درست تو این زمینه رو نمیده حالا هی بگید …مثال نیارید که خودم ته مثالم…اون از سینمامون که گند زده به ریخت فرهنگ وجامعه اینم از صنعت بازی سازی که به جا استفاده از اسطوره هامون و شناسونده اونا به نسل جوون وکم سن وسال <ورداشته یه دختر رباطو تو تیزر گذاشته که هنوز تو شوکم که این اصن یعنی چی؟!!!!!!!!
    خدا من اینارو باس به کی بگم؟
    گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی من/آنچه البته بجایی نرسد فریاد است.
    به امید روزای بهتر واس تک تک ایرانیا…

  • به نظر من،این بازی بهترین و با کیفیّت ترین بازی های ایرانی هست که تا به حال ساخته شده است.
    خوبی بازی های ایرانی در این است که منوی فارسی دارد و یار هایمان هم فارسی حرف میزنند و ما اصل ماجرا را میفهمیم.

  • توی آمریکا اگه همچین بازی هایی مثلا بر علیه روسیه ساخته میشه ، هدفش تخریب چهره اون کشوره ، چون همونطور که میدونید از خیلی وقت پیش با هم رغابت دارن
    وقتی بازی مثل BF3 بر ضد ایران ساخته میشه و ایران رو تروریست نشون میده هدفش جز خراب کردن چهره ایران و ایرانیا چیز دیگه ای نیست

  • حرفای دوستان کاملا منطقیه
    اما هر تیمی نیاز به انگیزه داره
    مخصوصا این تیم که تیمه کوچکیه و انگیزش واسه این پروژه معرفی شدنه نه پول
    جمع بندی این میشه که این انگیزه ساخت، توقع گیمرها رو بالا میبره ولی در این حال به معرفی گروه سازنده کمک میکنه
    مطمئن باشین همین گروه اگه یک اسپانسر خوب پیدا کنه میتونه یک بازی خیلی بهتر بسازه و این معرفی برای پیدا کردن اسپانسر لازمه
    در کل آرزوی موفقیت براشون میکنم

  • تو دنیا خیلی بازیا یا فیلما ساخته میشه که یه کشور به کشوری دیگه حمله میکته
    یا اتفاقای دیگه
    مثلا تو فیلم جی آی جو زدن برج ایفرو ترکوندن یا تو خیلی بازیا به کشور روسیه حمله میشه حتما باید فرانسه یه فیلم میساخت کاخ سفیدو مترکوندن
    خوب بازیه حالا ما بیایم تلافی کنیم فروش بازیو ممنوع کنیم(خوبه فقط پول دی وی دیه پول لایسنز نمیدیم ea از خداشه ما اصلا اینجوری بازی نکنیم) یا یه بازی بر علیه شون بسازیم
    تازه اونم با چه کیفیتی بدی لاقل کیفیتش خوب بود ارزش داشت اگه در حدی بود که نه تنها در ایران بلکه در جهان مطرح بشه ولی اینجوری وقت تلف کردنه
    کلا که چی آخه
    اینجوری تو دنیا باید هزار تا بازی بر علیه یه بازی دیگه ساخته شه
    به جای اینکارا بیاید صنعت بازیه و سینمای این کشور درست کنیم این همه قهرمان و داستان ها ایرانی داریم
    هی بیام وقت تلف کنیم

    • از نظر من(آقا من احسان بالاییه نیستم! چجوری شده با اسم کاربری دوتا کاربر عضو بشن؟!:دی): یکی از مشکلات این بازی(شاید اصلی ترینش!) همین معرفی شدنش به عنوان بازی ای علیه BF3 بودش.
      خب برای ابتدای کار خوبه، این عنوان سر و صدا میکنه، هیاهو ایجاد میکنه.غیرت ملی رو جریهه دار میکنه و باعث میشه افراد زیادی جذب تیم بشن! حتی باعث میشه خبرش تو سایتای خبری معتبر درج بشه(تو فارس نیوز خبرشو زده بودن؟!)
      ولی این فقط برا ابتدای کار خوبه.بعدش فقط موجب دردسر میشه! باعث ایجاد توقع کاذب مخاطب از بازی میشه.
      طرف میاد میبینه نوشته بازی علیه BF3 یه راست نظر میده که با این گرافیک میخواد باهاش مقابله کنه؟! شاید اصلا عکسای بازی رو هم نبینه!!!
      با این شعار ذهن مخاطب ناخود آگاه شروع میکنه به مقایسه این بازی با BF3
      چیزی که با این تفاوت شرایط ساخت و رایگان بودن بازی،کاملا غیر منطقیه.

      به نظرم اگه از همون اول به عنوان، یه عنوان مستقل و جدا(نه برای مقابله با BF3) بازخورد بهتری کسب میکردید.
      به هر حال، به شدت امیدوارم موفق بشید و نتیجه ی کار رضایت بخش باشه.

  • سلام
    نمی دانم که این هم خوب می شود یا نه . مثل بازی Fighting In Aden Gulf خداکند نباشد چون با اینهمه تبلیغ …. خودتان بهتر میدانید چطور بود .
    حالا هم این من که جیزی از گیم پلی و موضوعش نفهمیدم دوستان اگر فهمیدن بگن ما هم بفهمیم :

    خوب یک گروه کاماندویی در تهران برج میلاد و هواپیما و سینماتیک خوب و مهیج تا اینجا هیچ .

    این ربات آدم نما که مثل دختر با آن اندام کاملا مشخص (( توجه کنید مخصوصا سینه هایش که موقعی که دارد از جایی می پرد کارکتر مشخص است . )) که از لوگوی nod32 آنتیویروس
    یا مسابقات روبوکاپ یا جالبتر از لوگوی تبلیغاتی بانک صادرات که حتما در تلویزیون دیدینش که . وسط آاسمان نشسته جه می کند و و و و .؟؟؟؟؟؟؟؟

    من فکر می کنم مسئولین به همین گیر دادن .
    البته بگم اینها که گفتم نه برای تخریب بلکه برای بهتر فهمیدن موضوع بود و در کل اگر کارشان درست و منطقی باشد انشاالله موفق باشند . ما که دوست داریم بجه های مملکتمون موفق بشوند .

  • اینکه بازی رو راییگان کردن اشک آدمو درمیاره آخه بازیسازی همش زحمت هست

    از موسیقی تا مدل اینگ واقعا دمشون گرم موفق باشند انشالله

  • Alibaba

    با تشکر از شما دوست عزیز. توی متن اومده”گروهی کوچک و کاملا مستقل که حتی در بعضی موارد یک نفر همانند یک ارتش یک نفره در آن فعالیت می کرد ، بازی ای را به نام Iranian Guards مطرح کرد که پاسخی در مقابل بازی Battlefield 3 بود.” خوب اگر اشتباه نکنم Battlefield تولید EA هست. ولی من هم مثل شما از اینکه یه شرکت هر چند کوچک شروع به ساخت یه همچین پروژه ای کرده خیلی خوشحالم و در عین حال دلمم هم میسوزه. یه سری جون با اهداف و آرزوهای بزرگ تو این مملکت زندگی میکنن که ازشون هیچ حمایتی نمیشه و خیلی سخت به هدفی که میخوان میرسن. کاشکی دولت یا یک سازمان از این پروژه ها حمایت میکرد تا یه کار بهتر تولید میشد و اونوقت شاید بهتر میتونست با بازیهای خارجی رقابت کنه. لزومی نداره حتما به اندازه پروژه Battlefield هم هزینه بشه چون یه جایی خوندم Metro Last Light با ۱۰% هزینه ساخت رقباش ساخته شده و خب فوق العاده بازی خوبی هم هست. ولی کو گوش شنوا کو سرمایه گذار؟ بازم باید به همت و غیرت این تیم دست مریزاد گفت. دمتون گرم و دوباره خسته نباشد

    خب بله . من فکر کردم که شما گمان کردید که این گروه قصد مقابله با EA رو داره .
    در صورتی که فقط میخوان پاسخی بدن و خودشون هم میدونن که با این امکانات هزینه ها نمیتونن مقابله کنن .
    حمایت هایی که صورت میگیره واسه بازی ها فقط واسه خودنمایی هست . میان از بازی ای که موضوعش فقط -برای مثال-دفاع مقدس هست حمایت میکنن . نمیخوام مطلب رو باز کنم اما حمایت ها بر پایه ی سلایق شخصی و فردی مدیران حامی صورت میگیره ( البته این نظر شخصی منه )
    ممنون از شما

  • مطمئنم اگه همین بازی برچسب خارجی روش خورده بود ، الان همه داشتند به به و چه چه می کردند . این بازی یک کار مستقل هستش و بهتره کم کم ما این فرهنگ رو پیدا کنیم که بازی مستقل چه معنایی دارد. چه انتظاراتی باید از آن داشت. آن را با BF3 که هزینه های نجومی و سورس یکی از بهترین انجین های دنیا را در اختیار داشتند مقایسه نکنیم.
    بیشتر عامل موفقیت یک بازی مستقل گیم پلی آن است . پس از تیم سازنده می خواهم که یک تریلر واضح از گیم پلی منتشر کند تا بتوان بهتر در مورد این بازی نظر داد.

    • پیمان جان من جز این تیم نیستم ، بنده سازنده بازی محافظ هستم که دموش توی صفحه اصلی همین سایت هست ، ولی اگر بخوام جواب سوالتون رو بدم اگر مدیریت خوبی روی منابع مالی وجود داشته باشه با بودجه ای نزدیک 50 ملیون میشه یه بازی در حد استاندارد تولید کرد

  • سلام.
    تریلر زیبایی بود. خوب روش کار شده بود . خیلی خوشم اومد .
    البته میتونست حرفه ای تر باشه . در ضمن ابهام هم توش بود .
    ولی در کل از نحوه ی کارگردانی تریلر خوشم بود ( بازم میگم که کار هم داشت )
    منتظر اطلاعات بیشتری در این زمینه هستم . موفق باشید .

    Alibaba

    واقعا هدفتون رقابت با EA هست؟ آقا این شرکت غول مرحله آخره فعلا دورو برش نرید که ابزار مبارزه باهاش رو ندارید :-)
    در ضمن براتون آرزوی موفقیت میکنم.

    جالب اینجاست که بسیاری ازگیمرها و حتی سازندگان بازی شروع به کج دهنی و توهین به گروه محافظان ایران کردند و این موضوع رو مطرح می کردند که نباید یک گروه کوچک با یک بازی کاملا ساده و ضعیف در مقابل Battlefield 3 قد علم کنند. متاسفانه خود نه تنها هیچ کاری نکردند ، بلکه منتظر عوامل غیبی و کمکهای فرا زمینی نشسته اند تا شاید بازی ای در مقابل آن بازی ساخته شود که بتواند پاسخی محکم باشد. و چه جالب است زحمتهای هر چند کوچک و هر چند ضعیف را هم به سخره می گیرند

    مسلما انتظار یک بازی AAA یا حتی چندین پله پایین تر از بازی انتظار دور از ذهنی است . با تشکر از تمامی دوستداران این بازی که همیشه مایع امید و دلگرمی تیم هستند.

    بنظرم اگر شما بیشتر به متن پست دقت میکردید متوجه میشدید که هدف مقابله با EA نیست دوست عزیز .

    • با تشکر از شما دوست عزیز. توی متن اومده”گروهی کوچک و کاملا مستقل که حتی در بعضی موارد یک نفر همانند یک ارتش یک نفره در آن فعالیت می کرد ، بازی ای را به نام Iranian Guards مطرح کرد که پاسخی در مقابل بازی Battlefield 3 بود.” خوب اگر اشتباه نکنم Battlefield تولید EA هست. ولی من هم مثل شما از اینکه یه شرکت هر چند کوچک شروع به ساخت یه همچین پروژه ای کرده خیلی خوشحالم و در عین حال دلمم هم میسوزه. یه سری جون با اهداف و آرزوهای بزرگ تو این مملکت زندگی میکنن که ازشون هیچ حمایتی نمیشه و خیلی سخت به هدفی که میخوان میرسن. کاشکی دولت یا یک سازمان از این پروژه ها حمایت میکرد تا یه کار بهتر تولید میشد و اونوقت شاید بهتر میتونست با بازیهای خارجی رقابت کنه. لزومی نداره حتما به اندازه پروژه Battlefield هم هزینه بشه چون یه جایی خوندم Metro Last Light با 10% هزینه ساخت رقباش ساخته شده و خب فوق العاده بازی خوبی هم هست. ولی کو گوش شنوا کو سرمایه گذار؟ بازم باید به همت و غیرت این تیم دست مریزاد گفت. دمتون گرم و دوباره خسته نباشد

  • واقعا که مسخرس آخه یه بازی به ابن چرتی که بالای 100 نفر بازیش نمیکنن میخوادBattlefield 3 رو مثلا ذایه منه آخه یه حرف هایی میزنی که …..

  • به نظر منم توهین نبود همون طور که سال هاست درمورد حمله به کشورهای دیگه بازی ساختن یک بار هم درمورد حمله به ایران ساختن ! مگه کشور های دیگه اینقدر اعتراض می کنند؟ ما ایرانی ها بی جنبه ایم!

  • واقعا هدفتون رقابت با EA هست؟ آقا این شرکت غول مرحله آخره فعلا دورو برش نرید که ابزار مبارزه باهاش رو ندارید 🙂
    در ضمن براتون آرزوی موفقیت میکنم.

  • تا جایی که من میدونم توی بتلفیلد3 هیچ توهینی به ایران نشد
    اول یه زلزله رخ داد ، بعد قدرت نظامی ایران ضعیف شد و یه گروه ایرانی خارج از کشور با نام PLR ( یه چیزی تو مایه های منافقین ) تونستن حمله کنن به ایران و قدرت رو به دست بگیرن ، از اونجا شروع کردن به انجام عملیات تروریستی علیه غرب
    یعنی هیچکدوم از فارسی زبان هایی که توی بازی میکشیم ایرانی نیست ، همشون جز گروه تروریستی PLR هستن

  • از اون دموی قبلیش که از گیم بلییش بود خیلی خوشم اومد مثل سریالای تلوزیون بود اگه همنطوری باشه خیلی باحاله

  • بازی خوبیه امیدوارم ضربه خوبی به بتلفید بزنند
    البته خودمونیم ها بازی بتلفید عالی بود اما با توهین کردنش به ایران حال نکردم
    امیدوارم بازی رو بر روی دی وی دی بدند بیرون نه با دانلود

    • هیچکدوم برادر ، دانش فنیه که لازمش اختصاص بودجه برای استخدام تیم برنامه نویس و گرافیست های حرفه ایه

  • سلام

    به نظر من بهتره به جای این همه کار روی این تریلرهای Cg ، دو دقیقه گیم پلی نشون گیمرا بدید .

  • خوشحالم که میبینم سازندگان این بازی فهمیدن بازی یه ابزار سیاسیه نه سرگرمی!
    و برای هدفشون حاضر شدن نتیجه ی زحماتشون رو رایگان بیرون بدن
    ارزوی موفقیت و پیشرفت برای اونایی که پرچمو بالا نگه می دارن حتی به قیمت اینکه خودشون پایین برن

  • به نظر من کاره شما خب بد نیست
    ولی من به شخصه اعتقاد دارم که به بازی باید به عنوان یک محصول تجاری و یک صنعت درامد زا نگاه کرد بس از این نظر کاره شما بیهودست
    این که یک نفری بیای حالا بشین بازم 10 نفر نمیتونین به اون بتل 3 که چندین نفر کار کردن و سرمایه انجنانی خودت رو طوری نشون بدی که مثلا من جلوی شما وایسادم یا جواب شما رو دارم اینطوری میدم
    اگر من هم جایه هر مسول که قرار باشه شما بهش مراجعه کنی بابت حمایت مالی یا هرجی کاملا مخالفت میکردم و اصلا کارت رو نادیده میگرفتم
    بازی محصولی نباید باشه که ازش به عنوان یک ابزار سیاسی یا تبلیغاتی استفاده کرد
    بازی یک ابزار سرگرمی و اموزشی ه
    یک مورد دیگه هم که هست ماها هنوز نتونستیم یه موتور درست حسابی دست با کنیم تو کل کشور مثل انریل یا کرای انجین ….بعد میخواییم به سطح اونا برسیم البته از نظر بیشرفت خیلی داریم عالی بیش میریم ولی مشکل مالی گریبان گیر همه صنعت ماست
    بس باید تا میتونیم سرمایه دارها یا حتی تهیه کننده گان سینما رو به سمت خودمون جذب کنیم تا بتونیم هر چه بهتر و قوی تر جواب امثال بتل3 رو بدیم

  • آقا بتل فیلد 3 18 سال پیش اومد
    الان بازی رو می خواید بدید بیرون ؟
    خوب یهو داستانو عوض کنین یه چیز دیگه بزارید خیلی ضایع می شه

  • خیلی خوشحالم که متوقف نشد
    با موضوع بازی کاری ندارم ، کلا همه آزادند با هر موضوعی که میخوان بازی بسازن
    اینکه این بازی و هر بازی دیگه ای که استارت خورده تا انتها برسه و منتشر بشه از همه مهمتره