بازی ایرانی تریلر

جدیدترین تریلر بازی ایرانی: سرزمین رویا V2

جدیدترین تریلر بازی ایرانی: سرزمین رویا V2

گروه بازی سازی Dream Factory در حال ساخت یک نسخه بازسازی شده از بازی سرزمین رویا می باشد. در جدیدترین تریلر این بازی، شاهد لحظاتی از گیم پلی و صحنه هایی زیبا از بخش های سینماتیک بازی سرزمین رویا V2 خواهید بود.


[download id=”1175″]                             [download id=”1176″]


با توجه به سوالات کاربران باید تاکید کنم که این بازی توسط گروه دریم فکتوری ساخته می شود و اینجانب (مهدی فنائی) هیچ دخالتی در ساخت آن ندارم.

مهدی فنایی

مهدی فنایی

30 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − هفت =

  • سلام. با عرض خسته بناشید به تیم سازنده. صرفنظر از نا مفهوم بودن همه چیز توی صحنه ها فکر کنم بازیتون کپی بازی لیمبو (LIMBO) باشه! البته با عرض معذرت! ولی ایشالا شروعی باشه واسه ساخت بازیهای خوب در آینده. موفق باشید

  • استفاده از آهنگ بازی های دیگه فق ارزش کار خوتون رو میاره پایین
    آهنگ نزارین بهتره
    من خودم بازیساطم و این رو فقط به عنوان یه تویه دوستانه بهتون گفتم

  • دوستان عالیه..ادامه بدین…فقط یکوچولو خوابم گرفت وسطش که نتها نقطه ضعفشه…مثل یه مسنتد فلسفی بود :))

  • ممنون مهدی جان بابت نظرت ..یه سری مواردی رو لازمه که بگم …در مورد اسپرایت و حرکات اون کافیه که بگم اسپرایت الیسان و شخصیتها کاملا چیز دیگه ایه و ما برای لو نرفتن بازی و محتوای اون از یه سری اسپرایت آزمایشی استفاه کردیم و در ویدئوهای بازی قرار دادیم اما در مورد گیم پلی ما کاملا از سرزمین رویا 1 الهام گرفتیم منتها خودمون هم یه سری موارد رو به اون اضافه کردیم که الان نمیدونم این موارد باعث پیشرفت و بهبود اون شده یا نه (در کل بدلیل اینکه نمیخواستیم از تم سرزمین رویا 1 خارج بشیم زیاد روی گیم پلی اون مانور خاصی ندادیم”) اما امیدوارم که بازی خوبی بیرون بیاد و بتونیم طرفداران این بازی رو خوشحال کنیم..

  • دوستان ایده رو باید روش وقت گذاشت برا اینکه الآن خیلی ایده ها استفاده شده تازه ما هم فقط قسمتهایی رو نشون میدیم که بازیکن از جزئیات اصلی با خبر نشه اینطور مزه بازی میمونه وقتی که خودتون بازی می کنید. در مورد جزئیات باید بگم که تو این نسخه خیلی جزئیات زیاد شده فقط طراحی کاراکتر ها مثل قبله، اگه بازی کنید خودتون میفهمید. برای تهیه بازی باید بگم، بعد اینکه ما بازی رو به ناشر بدیم دیگه بستگی به خودش داره، می تونه فقط روی سی دی بده یا شاید فقط روی وب شاید هم هر دو. البته ماه هم می تونیم دخل و تصرف داشته باشیم!

    • پویان جان،
      همه چیز خوب به نظر میرسه… به جز:
      1- انیمیشن دویدن (تعداد حرکات انیمیشن خیلی کمه و متناسب با سرعت حرکت هم نیست)
      2- اسپرایت مربوط به پرش بد طراحی شده، مخصوصا فرم انتهایی پای عقب، اصلا مناسب حرکت پرش نیست
      3- فیزیک و کدی که برای پرش نوشته شده، مناسب نیست و حس پرش و سنگینی رو خوب القا نمیکنه

      در مورد گیم پلی هم…
      باید روی بازیهای خوب این سبک، خیلی فکر و تمرکز کنید
      چون به نظر خودم، سرزمین رویا 1، مشکلات زیادی توی گیم پلیش داشت

      امیدوارم شما واقعا یه نسخه بهینه و بهتر رو ارائه بدید

      موفق باشید

  • سلام.
    خسته نباشيد. بسيار جالب و زيبا بود. اما يك سوال داشتم :‌ اين بازي جذاب را در آينده از اينترنت نيز مي‌توان تهيه كرد يا بايد سي دي‌اش را بخريم تا آن را داشته باشيم؟
    موفق باشيد

  • ببخشيد من يه سوال دارم از جناب فنايي بعد سازندگان!
    ميخواستم بدونم اينكه تو بازياي شما كمتر صورت و لباسها جزييات دارن دليل خاصي داره؟ در واقع ميخواستم بدونم چرا حتي در دوباره سازي كسي به دنبال طراحي محيط با جزييات بيشتر نرفته؟! دليلي در داستان داره يا يه سليقست كه بازم تكرار شده؟ چون به نظر من چهره بي صورت خيلي اتتداييه و نميفهمم چرا تو اين بازار شخصيت پردازي و طراحي اينقدر ساده كار شده؟

  • سلام، بازی خوبی بود موفق باشید،، امــا 1000 تا از ایده هایی که استفاده شده توی این بازی همش تکرایی بحاسب میات ایده های جدید بدید در حد مافوق…
    موفق باشید

  • والا زمان انتشار رو فعلا نمی تونیم بگیم ولی قبل عید منتشر نمیشه. یکسری از کارها مونده مثل طراحی 2 مرحله آخر، برنامه نویسی برای مدیریت فایلها، هوش مصنوعی و از اینچیزا…

  • راستی در مورد صدا ها و موزیک های بازی باید بگم، ما آهنگ ساز یا صدا بردار نداریم و به همین خاطر از موزیک های بازی های دیگه استفاده می کنیم. تازه اگه آهنگ ساز هم داشتیم نمی تونست با این کیفیت و نوع آهنگ برای ما کاری انجام بده. آهنگ ها همگی با جو صحنه های مختلف کاملا مطابق هستن که خودش نکته مثبته کاره. در مورد حرکت کاراکتر هم قراره در پایان کار یکبار کاراکتر برای حرکات طراحی و همچنین برنامه نویسی دوباره بشه. ممنون.

  • سلام. دوستان این چیزی که توی ویدئو ها میبینید کیفیت اصلی بازی نیست، حتی توی ویدئوی با کیفیت بالا خیلی چیز ها معلوم نیست این هم از ضعف تصویر برداری ما بوده و به خوبی خودتون ببخشید. تا الآن هم اکثر تریلر ها کیفیت زیاد جالبی نداشتن پس صبر کنید و موقع انتشار بازی کیفیت اصلی رو ببینید. قول میدیم راضی میشید.

  • خیلی قشنگ بود مخصوصا صحنه مردن نیکس اما بعضی از جاهاشو واقعا نمیفهمیدم چه اتفاقی داره میوفته.
    اون آهنگ AC هم خیلی انتخابی خوبی بود. امیدوارم تو بازی هم بتونم بشنومش.
    منتظر ریلیز هر چه زودتر این بازی هستیم.
    موفق باشید

  • مهدی جان سلام می خواستم بگم خیلی زیبا بود اما برای صدا گذاری به غیر از بازی های Braid و Assassin’s Creed که هر دو بسیار خوب هستند به بازی های دیگر هم توجه کن لطفا.

  • می خواستم یک حرفی بزنم اما اینجا مناسب ترین جاشه!ماشاالله که سایت هم پر بازدید همه می خونن

    __

    تو ایران بازی های زیادی ساخت شاید هم به اندازه بازی های خارجی اما انتشار نیافته،من خودم بازی های ساختم که شاید اهل آتاری باشند اما آموزنده اند.شبیه به بازی “عمو پورنگ” که انتشار یافت.چقدر استعداد تو ایران داره تلف می شه؟؟؟؟هر کس که نظر میده ممکنه تواناییهاش از مدیران این سایت بهتر باشه اما نمی دونه چطور باید شکوفا شه،مثال خود من:یک سایت دارم ********* که هیچی توش نیست و مونده رو دستم اما خیلی کارا می تونم باش بکنم (اگه جنبه تبلیغاتی داره از مدیران خواهشمندم نام بردارند).چند نفر دوست دارن Mw3 و Bf3 و ….
    آنلاین بازی کنند؟خیلی ها از عزیزان دوست دارند.امکانات محدود از جمله اینترنت و عدم وجود سرویس های کافی در سرگرمی های IT در ایران سبب شده.

  • فقط دوست دارم بدونم نسخه ای از این بازی تا بحال انتشار یافته یا نه ؟ خیلی علاقه دارم بازی کنم. از کجا میتونم تهیه یا دانلود کنم ؟

  • بسیار خوب، شخصاً تصور می کنم که جای همچین بازیهای هایی به شدت خالیه. یه بازی سرشار از احساس. واقعاً دوست دارم هر چه زودتر آماده بشه و بازیش کنم!
    محیط و صداها و موسیقی که حرف نداره ولی طراحی انیمیشن خود شخصیت الیسان خیلی ضعف ها داره. مثلاً حرکت پرشش زیادی مصنوعی به نظر میرسه.