بازی ایرانی تریلر

جدیدترین تریلر بازی میرمهنا

جدیدترین تریلر بازی میرمهنا 1

این هم جدیدترین تریلر از بازی میرمهنا که در این ویدئو میتونید لحظاتی جذاب از گیم پلی بازی هم ببینید که واقعا بعضی از سکانسها زیبا کار شدند.این ویدئو هم در نمایشگاه تهران  پخش میشد که سازندگان بازی این تریلر زیبا را در اختیار ما قرار دادند.

[jwplayer mediaid=”2654″]

[download id=”671″]

[download id=”672″]

[download id=”674″]

[download id=”673″]

مهدی فنایی

مهدی فنایی

12 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 4 =

  • ازنظرمن مزخرف ترین بازی بود که توعمرم دیدم هم ازلحاظ گرافیک هم تیک داشتنش مایه تاسفه.شماcall of duty یا baatelfildبازی کنید دیگه دلتون نمیخوادحتی به جلدمیرمهنا نگاه کنید

  • من بازي رو از نمايشگاه تهيه كردم اما متاسفانه قابل نصب نيست پاكت بازي حتي برچسب هم داره لطفا راهنمايي كنيدلوح 1 بازي مشكل داره

  • من بازی کردم خاک بر سر اونایی که اون چند تا جایزه رو بهش دادن واقعا از اینکه ایرانیم خجالت می کشم ..این بازیه اخه..حالم بهم خورد

  • سلام خدمت گیم ایمگ عزیز. برادر این تریلری که گذاشتین تقریبا مال 7-8 ماه پیشه. آخرین تریلر بازی که تو خود سایت http://www.mirmahna.com هم برای دانلود هست و حدود 1 ماه پیش اومده، یکی دیگه است. فکر کنم اشتباهی اون تریلر قدیمیه رو اینجا گذاشتینا!

    • دوست عزیز ممنون بابت تذکر
      ولی فکر کنم که اشتباه میکنید و شاید دلیلش هم این باشه که شباهتهایی به تریلر قبلی داره و تا اونجایی که من میدونم این تریلر توی سایتی قرار نگرفته و شرکت اسپریس پویا نما هم این تریلر رو جدیدترین تریلر معرفی کردند.

  • hاون نسخه توی نمایشگاه رو منم دیدم. نمی دونم سیستمی که باهاش اجرا می کردن چی بود، اما تمام تنظیمات گرافیکی رو روی پایین ترین حالت ممکن گذاشته بودن. بازی حتی سایه هاش هم کاملا خاموش بود.
    من خیلی وقتها دیدم که دوستانی قبل از اومدن یه بازی درباره گیم پلی اون بازی نظری می دن و این همیشه برای من سوال بوده که چه طوری از روی چند تا تریلر فهمیدن گیم پلی بازی چه طور بوده. مگه آدم تا خود بازی رو انجام نداده، می تونه درباره گیم پلی اون بازی چیزی بگه؟
    ممنون.

  • سلام

    من نمیدونم شما تا به حالا از بازی ها فیلم برداری کردید یا نه ؟ من خودم تست کردم بازی که من ازش 90 فریم در ثانیه میگیرم زمانی که در حال فیلم برداری ازش هستم فریمش تا 20-25 کم میشه حالا شما در نظر بگیر که یه بازی در حالت معمولی رو 30-40 باشه زمانی که ازش فیلمبرداری میشه تا 15 هم امکان داره کم بشه من این رو رو بازی خودم که دارم میسازم تست کردم اونجا 120 فریم دارم البته با یه سیستم شاخ تا میزنم فیلمبرداری کنه تا 25 کم میشه با این که سیستم 12 گیگ رم داره و 8تا هسته سی پی یو و یک گرافیک 5970 ای تی ای . تا زه بازیم کامل نیست و نورپردازی ها کامل انجام نشده و صحنه خیلی خالی هست .

  • ابن بازی مشکل افت فریم داره؟ تو تموم تریلراش که دیدم تیک میداد.مشکلات زیادی بنظر میاد ولی میتونه خوب باشه.راستی تاریخ انتشارش معلوم نشده؟

  • دوست عزیز نمی دانم شما به چیز گرافیک این بازی میگید فوق العاده ولی از نظر من بازی هیچ نقطه ی قوتی ندارد!گرافیک بسیار تو ذوق می زند و نرخ فریم بازی نا متعادل است. امّا انیمیشن های خشاب گذاری و شلیک فوق العاده از آب درآمده اند!در نسخه ای از این بازی که در نمایشگاه تست کردیم باگ های فراوانی وجود داشت و حتی از انجام دادن یک ثانیه از بازی نیز لذت نمی بردید!هوش مصنوعی دشمنان نا متعادل است و ضعف های گرافیکی بازی نیز به خرد شدن اعصاب شما دامن می زند به طوری که بعضی وقت ها صدمه می بینید امّا واقعاً دشمن را نمی بینید! ولی در کل بزرگترین مشکل بازی لگ زدن اون هست.بنده با هر مشکلی در بازی ها کنار میام اگر بازی روان باشد و لگ نزند امّا اگر بازی روان نباشد حتی اگر Call of Duty هم باشد غیر قابل پذیرش است!
    در کل شخص بنده به این بازی امید ندارم!
    ارادتمند گیم ایمگی های عزیز
    سینا.جـــــــــــــــــ .

  • هوش مصنوعی بازی واقعا حرفی برای گفتن نداره. چیزی که در تصاویر فوق العاده بود فقط گرافیک بازی بود و از گیم پلی چیزی در کاسه بازی نبود