بازی ایرانی تریلر

صحنه های سینماتیک گرشاسپ

صحنه های سینماتیک گرشاسپ 1

در کنار ضعف هایی که بازی گرشاسپ دارد، یکی از نقاط قوت بزرگ این بازی، صحنه های سینماتیک جذاب آن است که کارگردانی بسیار خوبی بر روی آنها انجام شده، در این ویدئو تمامی این صحنه های سینماتیک که بصورت CG ساخته شده و در میان بازی پخش شده اند را برای شما گردآوری نموده ایم. توجه داشته باشید در صورتیکه قصد انجام بازی را دارید، ممکن است این ویدئو ها قسمتی از داستان را لو دهند.

[private_gold] [download id=”358″] [download id=”359″] [/private_gold] [download id=”357″]
برچسب‌هاگرشاسپ
مهدی فنایی

مهدی فنایی

8 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + 17 =

  • به نظر من هم صورت گرشاسپ اصلا حال و هوای ایرانی نداره. فقط سعی شده یه کاراکتر خفن طراحی بشه که به نظرم آقای دانش اشراقی تقریبا موفق شده و این کارو کرده. ولی مشخص بوده که اصلا روی ایرانی بودن گرشاسپ وقتی نذاشته. خشم و صلابت و اینجور چیزا رو روی چهره های ایرانی هم میشه نشون داد.

  • mehr عزیز اینجا هر کس نظر خودش رو داره قرار نیست چون شما خوب دیدی منم خوب ببینم یکم برا نظر هم ارزش بگذاریم قرار نیست اگر باب میل ما نبود بیایم برعکس اون حرف رو بزنیم
    در ضمن شما اگر به سایتهای خارجی که گرشاسپ رو نمایش دادن هم برید این قضیه که من میگم رو بیشتر حس میکنید
    اگر نظری میدید لطفا از دید خودتون باشه و نه مخالفت با نظر فرد مقابل

  • عزيز دل .. كاراكتر گرشاسب بي نقص و بسيار عالي كار شده..اتمسفر دنياي فانتزي رو در نظر بگير و اغراق در فرم
    و فضا…به ميميك چهره دقت كن…خشم..صلابت..اصالت..قدرت..تيز هوشي و…رو پيدا ميكني.
    راستي دوستان گيم ايمگ طراحش كيه؟

  • همه چیز این صحنه ها خوب بود به جز چهره ی خوده گرشاسپ خدا کنه تو 2 درستش کنن هیچ شباهتی به یه چهره ی ایرانی نداشت به نظرم میتونستن یه چهره ایرانی با جذبه درست کنن چهره ی این گرشاسپ و میبینم یاد اهنگهای متالیکا میفتم نمیدونم چرا :))