تریلر گیم ویدئو

پشت صحنه کلیپ Evil ایرانی

پشت صحنه کلیپ Evil ایرانی 1

همونطور که قول داده بودم پشت صحنه کلیپ اویل ایرانی رو برای شما قرار دادم که زجمات بسیار زیادی براش کشیده شده؛ نیازی به توضیح بیشتر نیست، این ویدیوی جذاب منتظر شماست…

لازمه که خاطرنشان کنم این ویدیو بازسازی ایه از یکی از میان پرده های بازی Resident Evil 5

AD_HQ_Direct.gif (200×32)

AD_LQ_Direct.gif (200×32)

سید محمد صالح هاشمی

سید محمد صالح هاشمی

15 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 16 =

  • evil رو اگه کسی اویل بخونه خیلی چیز عجیبی نیست. خیلیا این اشتباه رو دارن، خوب ظاهر کلمه غلط اندازه. چیز عجیب اینه که همه، همه، همه، به forum میگن فروم که درستش فورم هست، بگذریم…کلیپ خیلی جالبیه. این پشت صحنه نشون میده که بچه ها نهایت سعیشون رو کردن تا یه کار با کیفیت انجام بدن و نباید انتظار داشت که در حد سینما عالی باشه به هر حال یه کاریه که با امکانات کم انجام شده و در حد خودش میشه گفت خیلی خوبه. خسته نباشین، هرچند دوسال پیش بوده. موفق باشیییییییییییییییییییین.

  • دمشون گرم!!! خداییش صحنه های بزن برنش خوب بود!!! فیلم حرکت اول (ایرانیه) اگه دیده باشین که خیلی خوش ساخته و تلفیقی از fast and furious و gone in 60 secs و ایناس صحنه های بزن بزنش خنده است!!! ولی این یکی انصافا خوب کار کردن این بچه ها!!! دمتون گرم!!! ارزوی پیشرفت و موفقیت براتون دارم ولی میدونم که دیگه انقدر سرتون شلوغه که خودتونم می پرسین چجوری اینارو وقت کردین بسازین!!!
    منم جوون بودم با دوستان چند تا فیلم نیم ساعتی ساختیم! DIE HARD 4 (اون موقع 4 هنوز نیومده بود)
    MAFIA (از بازی مافیا جو گیر شده بودیم)
    Terminator 4
    یادش بخیر!!!
    موفق باشین فیلمسازای جوان!!!!!

  • محض FUN چیز باحالی بود ولی چون جو فان نداشت کمی خسته کننده بود، ولی دستشان درد نکند.چند پیشنهاد داشتم:
    + محض رِضای بینندگان و شادی روح اوّلین مبدّع گریم در سینما هم شده سبیل ها را بزنید.[توهسن محسوب نکنید ها، بعضی وقت ها باید چند sacrifice در کار باشد تا کار خوب از آب در بیاید.]حداقلش می توانستید نور را مستقیم به صورت بازیگران شات نکنید که اجزا صورت کامل دیده نشوند.
    ++ اسلحه های دختر دایی کوچیکه من از اسلحه های شما حرفه ای تره :D! حداقل می تونستید از فندک های شبیه اسلحه استفاده کنید که باز هم انصافاً خیلی به واقعیت شبیه تر از این اسلحه های پلاستیکی بود.
    +++ جوراب! بهتر بود بازیگر ها جوراب میپوشیدند.
    ++++ اون برچسب های روی اوّلین در هم کنده میشد خیلی قشنگ تر میشد.

    ارادتمند شما دوستان عزیز
    سینا.جـــــــــــــ .

  • سلام
    اگه اویل 5 رو بازی کرده باشی متوجه میشی.
    این یه جورایی اون فلش بک اویل 5 که جیل و کریس رفته بودن دخل آلبرت وسکر رو بیارن و…