اخبار موبایل

بازی Call of Duty: Mobile معرفی شد

بازی Call of Duty: Mobile معرفی شد

وی جی مگ: کمپانی Activision امروز از بازی Call of Duty: Mobile رونمایی کرد. بدین ترتیب بعد از سال‌ها درخواست و انتظار، طرفداران این مجموعه اول شخص شوتر می‌توانند آن را روی اسمارت‌فون‌ها تجربه نمایند.

به گزارش وی جی مگ، این نسخه از Call of Duty توسط کمپانی چینی Tencent توسعه می‌یابد. با این حال قرار است برای اولین محصول این شرکت در خارج از بازار چین هم انتشار پیدا کند. از این رو بازی Call of Duty: Mobile در تمامی مناطق دنیا از جمله آمریکا و اروپا در دسترس قرار می‌گیرد. این بازی یک اثر Free to Play یا رایگان بوده که تنها از بخش چند نفره برخوردار است و شامل محبوب‌ترین نقشه‌ها، سلاح‌ها و شخصیت‌ها در مجموعه Modern Warfare و Black Ops می‌شود.

این موضوع به بدین معنی است که برای مثال پلیر می‌تواند در حالی که شخصیت Ghost از بازی Modern Warfare 2 را انتخاب می‌کند سلاح Type 25 از Black Ops 2 را برداشته و در نقشه Crossfire از Modern Warfare 1 مشغول تجربه بازی شود. احتمالات برای تعداد حالت بازی بسیار زیاد به نظر می‌رسد و در عین حال کمپانی Activision وعده داده تا در آینده‌ای نزدیک بخش زامبی و بتل رویال نیز به بازی اضافه می‌شود. عنوان مذکور در تاریخی نامشخص از سال جاری برای iOS و Android در دسترس قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 18 =