اخبار موبایل

تماشا کنید: World of Demons از سوی PlatinumGames معرفی شد

تماشا کنید: World of Demons از سوی PlatinumGames معرفی شد

وی جی مگ: معمولا ساخته‌های استودیو PlatinumGames به یکدیگر ارتباط خاصی نداشته و بازیساز‌های حاضر در این کمپانی علاقه خاصی به معرفی بازی‌های کاملا جدید دارند. یکی از این بازی‌ها که شب گذشته معرفی شده و قرار است برای موبایل‌ها عرضه شود، World of Demons است.

به گزارش وی جی مگ، استودیو PlatinumGames به صورت رسمی تایید کرد که World of Demons بازی بعدی آنها است که در ژانر اکشن ماجراجویی قرار گرفته و گیمر را در نقش سامورایی قرار می‌دهد که باید برعلیه موجودات افسانه‌ای همچون Yokai قرار گیرد. مسئولین استودیو سازنده World of Demons اعلام کرده‌اند که ساخت بازی دقیقا همچون یک بازی کنسولی دنبال شده و می‌تواند تحولی قابل توجه را در میان بازی‌های موبایل شکل دهد. طبق اطلاعات به دست آمده سه سال از ساخت World of Demons می‌گذرد و این بازی به گیمر اجازه می‌دهد که به صورت 360 درجه در محیط حرکت کرده، ضربات دشمن‌ها را با جاخالی یا بدل رد کرده و نهایتا انواع مختلف چند ضربه‌ها را روی دشمن‌ها اجرا کند.

در این بازی همچنین گیمر اجازه دارد که از هیولاهای کوچک‌تر Yokai برای مبارزه با دشمن‌ها استفاده کند. بازی که از لحاظ ظاهری نیز تاثیر گرفته از سبک‌های هنری مبتنی بر جوهر ژاپن است. استودیو PlatinumGames اعلام کرده که DeNA به آنها در انتشار World of Demons کمک کرده و این بازی در تابستان امسال برای iOS و کمی بعد‌تر برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید عرضه می‌شود. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که World of Demons به صورت رایگان منتشر می‌شود اما به مرور برای آن محتواهای بیشتر عرضه شده و گیمر می‌تواند از طریق پرداخت درون برنامه‌ای آیتم‌های مختلفی را به دست آورد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 6 =