اخبار موبایل

سازندگان بازی Fallout در اندیشه شکایت از ناشر Westworld

سازندگان بازی Fallout در اندیشه شکایت از ناشر Westworld

وی جی مگ: امروز بازی موبایل Westworld منتشر شد و به نظر می‌رسد که سازندگان بازی Fallout یعنی Bethesda قصد دارد از سازنده و ناشر Westworld یعنی کمپانی Warner Bros به خاطر سرقت اطلاعات و داده شکایت کند. مسئله‌ای که هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما اطلاعا بسیاری درباره آن وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، دو سال از شروع پخش سریال محبوب Westworld‌ می‌گذرد و امروز بازی موبایل این مجموعه از سوی Warner Bros منتشر شد که وظیفه ساختش را استودیو Behaviour Interactive برعهده داشته. در همین راستا به نظر می‌رسد که سازندگان بازی Fallout خود را آماده کرده‌اند تا از ناشر این بازی یعنی Warner Bros شکایت کنند. آنها اعتقاد دارند که بخشی از اطلاعات و داده‌های ساخته قدیمی آنها یعنی بازی Fallout Shelter در جریان توسعه Westworld به سرقت رفته. استودیو Behaviour Interactive که وظیفه توسعه بازی Westworld را برعهده داشته در گذشته برای ساخت بازی Fallout Shelter نیز با Bethesda همکاری داشته و حالا آنها مدعی شده‌اند که این استودیو از کدهای Fallout Shelter برای توسعه بازی جدید خود بدون اجازه رسمی استفاده کرده.

حالا Bethesda با شکایت خود از Warner Bros قصد دارد نه تنها بازی آنها را تعطیل کند بلکه سهمی نیز از سود به دست آمده را به خود اختصاص دهد. به نظر می‌رسد که یکی از باگ‌های بازی Fallout Shelter به شکلی مشابه در بازی Westworld نیز وجود دارد و همین مسئله باعث شده که Bethesda متوجه سرقت اطلاعات از دارایی‌های خود شود. هنوز هیچ کدام از طرفین نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده‌اند و باید طی ساعات یا روزهای آینده چه اخبار رسمی در این رابطه منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + ده =