اخبار موبایل

شایعه: Legend of Zelda برای تلفن‌های هوشمند ساخته می‌شود

Wall Street Journal خبر داده که Nintendo در حال کار بر روی یک نسخه از The Legend Of Zelda برای گوشی‎‌های هوشمند است و این را یک منبع قابل اطمینان به این روزنامه گفته است. هیچ بعید نیست شاهد یک The Legend of Zelda برای موبایل باشیم، چرا که کمپانی Nintendo قطعاً به دنبال گسترش برندهای خود و آشنا کردن تعداد بیشتری با آن‌ها است.

با توجه به عملکرد نسخه اخیر این سری یعنی Breath Of The Wild، عرضه این بازی روی یک پلتفرم قابل حمل می‌تواند تاثیر مثبتی روی شناساندن هرچه بیشتر این بازی به مخاطبان داشته باشد و فروش Nintendo Switch را هم بهبود ببخشد. طبق گزارش‌ها این نسخه موبایل بعد از Animal Crossing به بازار عرضه خواهد شد. بازی Animal Crossing قرار بود قبل از پایان سال مالی در ماه مارس منتشر شود ولی باز هم تا تاریخی نامعلوم تاخیر خورد و حالا به نظر The Legend of Zelda هم برای عرضه بعد از آن برنامه ریزی شده است.

شرکت Nintendo قرار بود 5 بازی موبایل تا قبل از مارس 2017 عرضه کند که فعلاً دوتای آن‌ها به بازار آمده (نسخه جدید Fire Emblem و Super Mario Run) و هیچ بعید نیست یکی از سه تای باقی مانده، نسخه موبایلی The Legend Of Zelda باشد.

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − ده =