اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از سرویس استریم گوگل در راه است

اطلاعات جدیدی از سرویس استریم گوگل در راه است

احتمالا اسم Stadia را شنیده اید. سرویس استریم گوگل که خوابهای زیادی برای آن دیده شده. اطلاعات جدیدی از سرویس استریم گوگل در راه است. طبق برنامه ریزهای انجام شده Google قرار است یک Livestream دیگر در انتهای این ماه برگزار کند و اطلاعات جدیدتری از این سرویس استریمینگ در اختیار مخاطبین قرار بدهد. سرویسی که این روزها بسیار فراگیر شده و شاهد هستیم شرکتهای بزرگ مثل مایکروسافت خرجهای کلانی برای سرویسهای گیمینگ خود میکنند.

وی جی مگ: لایو استریم گوگل در تاریخ 19 آگوست یعنی 12 روز دیگر و دقیقا یک ساعت قبل از شروع مراسم لایو Geoff Keighley که برای Gamescom تداریک دیده برگزار می شود. و قرار است در آن برنامه هم از قابلیتهای Stadia صحبت شود. گوگل هنوز در مورد محتویان این استریم و اینکه چه چیزی در Stadia Connect نشان خواهد داد صحبت نکرده. ولی طبق صحبتها همه چیز این استریم در مورد گیم خواهد بود.

چیزی که مشخص است گوگل برای زمان لانچ سرویس Stadia نقشه های زیادی دارد و قرار است ویژگی های زیادی برای این سرویس معرفی شود.  قرار است که حدود 30 عنوان گیم برای این سرویس معرفی شود از جمله Doom Eternal, Wolfenstein: Youngblood و بازی های دیگر. البته هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اند ولی بر اساس اعلام های قبلی گوگل این کمپانی با شرکتهای بزرگی مثل Capcom و Rockstar و EA قرار داد همکاری امضا کرده است.

هنوز تاریخ عرضه دقیق این سرویس و تاریخ استفاده آن به صورت کامل اعلام نشده ولی گوگل در نظر دارد در ماه نوامبر این سرویس را با قیمت پایه 119 پوند عرضه کند. البته اطلاعات کامل و بیشتر در گیمزکام 2019 در اختیار مخاطبین قرار میگیرد.

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × پنج =