اخبار بازی

حق ثبت اختراع گیم پد جدید Playstation

حق ثبت اختراع گیم پد جدید Playstation

حق ثبت اختراع گیم پد جدید Playstation خبر از ابزار کلاد گیمینگ فوق العاده ای می دهد. هفته گذشته بود که تاریخ عرضه حدودی کنسول PS5 مشخص شد، ولی هنوز هیچ مشخصات دقیقی از نوع سخت افزار و امکانات و یا حتی گیم پی این کنسول منتشر نشده شده است و سونی در سکوت کامل خبری در مورد کنسول خودش به سر می برد.

وی جی مگ: این در حالیست که فقط توضیحاتی در مورد گیم پد منتشر شده که دارای قابلیتهای جدید و متنوع از جمله قابلیت لمسی پیشرفته خواهد بود و توضیحات بیشتری ارائه نشده. حالا یک سایت تکنولوژی آلمانی حق ثبت اختراع جدید را که سونی برای برند Playstation معرفی و ثبت کرده است را منتشر کرده و در این Patent توضیحاتی در مورد قابلیتهای احتمالی گیم پید جدید دیده می شود.

گیم پد جدید Playstation‌ که احتمالا Dual Shock 5 نامیده خواهد شد قابلیت کلاد گیمینگ خواهد داشت. به این صورت که کاربر می‌تواند از مکانی دیگر از طریق گیم پد به کنسولش متصل شده و به انجام بازی بپردازد. همچنین در این Patent دیده می‌شود که از طریق این گیم پد می‌توان به سیستم استریمینگ آنلاین Sony و Playstation نیز متصل شد و به انجام بازی ها پرداخت. دقیقا کاری که در حال حاضر از طریق Playstation Now امکان پذیر است.

حق ثبت اختراع گیم پد جدید Playstation

نکته جالب اینکه گیم پدی که در Patent مورد نظر معرفی شده کاملا مستقل است و می‌تواند به صورت مستقل و بدون نیاز به کنسول بازی‌ها را از راه دور استریم کند و یا اینکه با اتصال به کنسول از راه دور بازیها را استریم کند. البته که هنوز مشخص نیست این گیم پد متعلق به PS5 خواهد بود یا برای خودش به صورت مستقل عرضه می شود. و هنوز سونی هیچ اظهار نظری در اینباره نکرده است.

و در نهایت خبر بد اینکه اگر این گیم پد متعلق به خود کنسول Playstation 5 باشد از همین حالا کنسول را حداقل 100 دلار گرانتر از مفروضات قبلی به حساب بیاورید. نظر شما چیست؟

 

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

15 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 1 =

  • سلام آقا قربانی ☻
    با واحد پول قدی ☺
    بنیادی جوابم گرفتم
    حالا بخوایم بازی ps2 اصلی جور کنیم چه جوری میش پیدا کرد

      • اها فک کردم مشکل داره
        نه اون یکی پرشین.تولز هست
        البته دوست عزیز بازی اریج میخوای چکار یه پلی 2 دست دو بکیر با فلش مث جت بازی بزن رو فلش

  • سلام یه سوال در مورد اینکه سونی گفته از بازی کنسول های قبلیش پشتیبانی می کنه دارم مثلا چطور می شه فهمید که بازی های ps2
    که از قدیم دریم اصل هستند

      • میثم اون بازی هایی که مغاره دار مثل لپ لپ جلومون می ذاشت دونه ای دو سه تومان هم اصل بودند؟

      • نه عزیز
        بازیا همیشه 30 دلار به بالا بودن
        شما هر موقع خریدی به دلار همون موقع حساب کن ببین چند خریدی
        کلا بازی 2 3 تومنی هیچ وقت اصلی نیست. دیسکا استمپری که تولید میشن رو فروشنده ها به دروغ میگفتن اورجینال. مردمم بی سواد بودن حرفشون رو باور میکردن.

      • میثم جریان اون دیسک های مالزی ps2 چی بود؟ من موقع god of war 1 پلی2 خریدم بعضیا میگفتن این دیسک های طلایی مال مالزی عه! یعنی اونا اصله یا نه؟ چون یادمه قاب داشتن اونا. در باره دیسک مالزی یه توضیح بده

      • اونا هم اصل نبود. استمپر با کیفیت بالا بود. البته به خاطر فرکانس بالای دیسکاش برای رید شدن، لنزها بعد از یه مدت فقط اونا رو میخوند و دیگه دیسکای رایتی رو نمیخوند.
        یه شرکت تو مالزی استمپری میزد با کیفیت بالا. اونها هم اصل نبود. اون شرکت زمان 360 هم بازیهاش میومد. سال اول 360 کپی خور شده بود. بازیهاش میومد. دیگه اینجا کپی شروع شد رایت و تکثیرش دیگه نیومد. صرفه نداشت.

    • اها فک کردم مشکل داره
      نه اون یکی پرشین.تولز هست
      البته دوست عزیز بازی اریج میخوای چکار یه پلی 2 دست دو بکیر با فلش مث جت بازی بزن رو فلش