اخبار بازی

قطع دسترسی 355 هزار گیمر متقلب به Apex Legends

قطع دسترسی 355 هزار گیمر متقلب به Apex Legends

وی جی مگ: استودیو Respawn از قطع دسترسی 355 هزار گیمر متقلب به Apex Legends خبر داد. هم‌چنین این استودیو اعلام کرد در حال مذاکره با AMD بوده تا مشکل کرش کردن بازی روی PC های متشکل از سخت‌افزار AMD را حل و برطرف نماید.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی با انتشار پستی در صفحه Reddit بازی از برنامه‌های خود برای نسخه PC گفت. آن‌ها از قطع دسترسی 355 هزار گیمر متقلب به Apex Legends خبر داده و اعلام کردند به مبارزه خود برای پاک‌سازی این نسخه از متقلب‌ها ادامه می‌دهند. آن‌ها با تقلب بسیار جدی برخورد می‌کنند و به سلامت محیط بازی برای پلیرهای Apex Legends اهمیت می‌دهند.

سازندگان در مورد مشکلات و کرش کردن بازی روی PC برخی از کاربران هم صحبت کردند. آن‌ها در حال گفتگو با AMD برای حل این مشکل بوده و به‌زودی به‌روزرسانی جهت رفع مشکلات موجود را عرضه می‌کنند. «هفته آینده اعضای تیم AMD به استودیو ما می‌آیند تا به مانند مشکلاتی که پیش از این برای سخت‌افزارهای Nvidia وجود داشت با همکاری آن‌ها پایداری و پرفورمنس بازی روی پلتفرم PC را افزایش دهیم. در به‌روزرسانی بعدی تعدادی از نقص‌های موجود برطرف خواهند شد اما هم‌چنان کارهای بیشتری باید صورت بگیرد.»

عنوان Apex Legends هم‌اکنون به صورت رایگان برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد. مدتی قبل بود که تعداد پلیرهای این اثر بتل رویال به 50 میلیون نفر رسید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 13 =