اخبار بازی

بزرگ‌ترین نقشه Rockstar در اختیار Red Dead Redemption 2

بزرگ‌ترین نقشه Rockstar در اختیار Red Dead Redemption 2

وی جی مگ: مدتی پیش بود که PlayStation Access مدعی شد بزرگ‌ترین نقشه توسعه یافته توسط Rockstar در اختیار Red Dead Redemption 2 خواهد بود. صحت این موضوع به صورت صد در صد تایید نشده بود اما اکنون وبسایت Telegraph که به تازگی موفق شده شش ساعت از مورد انتظارترین اثر سال را تجربه کند موضوع مذکور را به تایید رسانده است.

به گزارش وی جی مگ، بازی Red Dead Redemption 2 نه تنها بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین نقشه عناوین تولید شده توسط Rockstar Games را در اختیار دارد بلکه پرجزئیات‌ترین آن را نیز شامل می‌شود. هنگامی که وسعت نقشه Grand Theft Auto 5 و هم‌چنین این نکته که در این بازی وسایل نقلیه پرسرعت امروزی برای حمل و نقل در دسترس قرار دارد در نظر گرفته می‌شود مقایسه آن با نقشه بزرگ‌تری در Red Dead Redemption 2 غیرممکن به نظر می‌رسد. مخصوصا که برخلاف GTA 5، در Red Dead خبری از وسایل نقلیه سریع نبوده و تنها اسب برای جابجایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال بزرگ‌ترین نقشه Rockstar در حالی در اختیار Red Dead Redemption 2 قرار گرفته که گوشه به گوشه نقشه و دنیای این بازی نیز با جزئیات متعدد همراه شده و این مورد امضای عناوین Rockstar Games به شمار می‌رود.

کمتر از سه هفته دیگر به انتشار Red Dead Redemption 2 باقی مانده است. اثری که در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + ده =