اخبار بازی

پشتیبانی از واقعیت مجازی به بازی Red Dead Redemption 2 اضافه می‌شود ؟

پشتیبانی از واقعیت مجازی به بازی Red Dead Redemption 2 اضافه می‌شود ؟

وی جی مگ: به نظر می‌رسد قرار است پشتیبانی از واقعیت مجازی به بازی Red Dead Redemption 2 اضافه شود تا به شما اجازه دهد درون محیط وسیع Open World آن به جستجو و کاوش بپردازید.

به گزارش وی جی مگ، چنان‌چه اخبار این بازی را پیگیری کرده باشید اطلاع دارید در چند روز گذشته کاربران اطلاعات مختلفی از Companion App آن بیرون کشیده‌اند. جدیدترین اطلاعات استخراج شده باز هم مربوط به نسخه PC این بازی می‌شود. اما اکنون به یکی از هدست‌های واقعیت مجازی پلتفرم PC یعنی Oculus هم اشاره شده است. این مورد باعث می‌شود تا در درجه اول تمامی مخاطبین تصور کنند Rockstar Games برنامه دارد تا پشتیبانی از واقعیت مجازی به بازی Red Dead Redemption 2 را اضافه کند.

اگرچه کمپانی Rockstar تاکنون چندان از واقعیت مجازی در بازی‌های خود استفاده نکرده اما آن‌ها چندی پیش یک نسخه VR را به L.A Noire اضافه کردند که تجربه آن توسط هدست HTC Vive انجام می‌گرفت. به همین دلیل امکان دارد تا Rockstar Games کاری مشابه با Red Dead Redemption 2 نیز انجام دهد. با این حال تمامی این موارد در حال حاضر حدس و گمان بوده و هیچ گونه اطلاعات رسمی و تایید شده‌ای در دسترس نیست. Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای دو کنسول PS4 و Xbox One قابل تهیه است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 1 =