اخبار بازی

بازی The Avengers احتمالا برای نسل آینده عرضه می‌شود

بازی The Avengers احتمالا برای نسل آینده عرضه می‌شود

وی جی مگ: در حالی که دنیای سینمایی مارول (MCU) تا چندی دیگر با اکران فیلم Avengers: End Game به پایان می‌رسد هم‌چنان هیچ گونه جزئیات و نمایشی از بازی The Avengers صورت نگرفته است. اثری که بیش از دو سال از معرفی اولیه آن می‌گذرد. با این حال آگهی استخدام منتشر شده بیان می‌دارد The Avengers احتمالا برای نسل آینده در حال ساخت قرار دارد.

به گزارش وی جی مگ، شاید همین نکته نیز باعث شده تا کماکان بعد از گذشت دو سال هیچ گونه نمایشی از بازی مشاهده نکنیم. براساس آگهی استخدامی که از سوی استودیو Crystal Dynamics به اشتراک گذاشته شده، این استودیو به دنبال جذب یک تهیه‌کننده ارشد است. در این آگهی به طور ضمنی گفته شده این بازی برای کنسول‌های نسل آینده در حال توسعه قرار دارد. “این تهیه‌کننده ارشد خارجی با دیگر همکاران خود برای تولید و ساخت یک بازی نسل بعدی مشارکت می‌کند.” باید اشاره کرد همین آگهی استخدام در جایی دیگر به کنسول‌های نسل فعلی PS4 و Xbox One به عنوان نسل فعلی اشاره می‌کند. بدین ترتیب آگهی مورد بحث به طور مشخص بیان می‌دارد بازی The Avengers احتمالا برای نسل آینده هم عرضه می‌شود.

در حال حاضر مشخص نیست آیا عرضه بازی کاملا به نسل بعد موکول شده و یا شاهد ساخت و عرضه آن به صورت بین‌نسلی خواهیم بود. امری که شایعه آن پیش از این هم به گوش رسیده بود. با این اوضاع به نظر می‌رسد در زودترین زمان ممکن، حداقل تا سال آینده خبری از انتشار The Avengers توسط کمپانی Square Enix نخواهیم بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =