پیش نمایش

پیش نمایش بازی The Evil Within

پیش نمایش بازی The Evil Within 1

شینجی میکامی!! این نام برای شما یاد آور چیست؟ .. بازی؟ رزیدنت؟ horror؟ خون و خونریزی؟ زامبی؟ تمام اینها از شینجی میکامی یادآوری می شود. ولی مهمترین چیزی که از این اسم به خاطره گیمرها خطور می کند چیزی نیست جز ترس. ترس کلمه ای بود که آقای میکامی به راحتی و به وضوح آن را در بازی هایی که ساخت به تصویر کشید. به تصویر کشدن یک حس کار بزرگیست و از عهده هر کسی بر نمی آید. آقای ترس بعد از مدتها یک بازی با سبک مورد علاقه خود ساخته است که می تواند دوباره تا مدتها ترس ناشی از انجام این بازی، تاثیرات خود را بر روح و روان ما گیمرها بگذارد. این بازی در سال جاری میلادی عرضه می شود و بسیاری از گیمرها منتظر عرضه این بازی هستند تا تجربه از دست رفته رزیدنت را در این بازی به دست آورند. پیش نمایشی از این بازی را برای شما آماده کرده ایم که دیدن آن را به شدت برای دوستانی که در انجام دادن یا ندادن این بازی به خاطر ترسناک بودن آن مردد هستند، توصیه می‌شود.

[jwplayer config=”Video Player” mediaid=”21525″]

پیش نمایش بازی The Evil Within 2
148MB
پیش نمایش بازی The Evil Within 3
89MB

 

برچسب‌هاThe Evil Within
نیما هاشمی

نیما هاشمی

9 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × سه =

  • نیما جان خسته نباشی.
    خیلی خوب بود.
    بدجور منتظر این بازی هستم. هر چند زیاد اهل بازی های ترسناک رفتن نیستم ولی بخاطر شینجی میکامی هم که شده این بازی رو بازی خواهم کرد. مطمئنم باز هم شخصیت پردازی خیلی خوبی رو در بازیش شاهد خواهیم بود. از کرکتر اصلی بازی هم خیلی خوشم اومد.

  • دست درد نکنه ولی بهتر بگی که استاد شینجی میکامی دوست عزیز تا اقای میکامی
    اگه استاد نبودن بیشتر بازی های محبوب هم مثل The Last of Us نبود چرا میگم نبود به دلیل این که سازندگان بازی The Last of Us گفتن که از بازی اویل 4 ساخت استاد شینجی میکامی الهام گرفتن.

    • خالق سبک ترس فردریک رینال هست نه میکامی.میکامی اگر Resident Evil تونست بسازه از صدقه سری فردریک رینال بزرگه.اگر قراره به کسی بگیم خالق سبک ترس یا استاد اون اقای رینال هست نه اقای میکامی.

  • از مورد انتظار ترین عناوین برای من بشمار میره.بعد از مدتها توسط استاد میکامی یه survival horror واقعی رو تجربه خواهیم کرد و طعم ترس رو کاملا خواهیم چشید!! 😀
    ویدیو ی بسیار عالی بود آقا نیما.خسته نباشید

  • واقعا خوشحالم بنظر میرسه با بازی خوبی طرف هستیم فقط یه موردی وقتی در مورد صداگذاری حرف میزنین بهتر نیست موسقی رو قطع کینین تا صدای توی تریلر شنیده بشه؟
    بعد از شنیدن خبر نسخه ی hd رزیدنت اویل 4 این بهترین خبر بوود برام :evilgrin:

    • سلام.
      والا کلا تو آیتم صدای تریلر وجود نداشت و خودم آهنگ گذاشته بودم تا یکم هیجانی تر بشه. (البته اون چند ثانیه ی اول مال خود تریلر بود).
      در هر صورت ممنون از پیشنهادتون.