پیش نمایش

نگاهی بر Farcry 4 در E3 2014 | ویدئو اختصاصی گیم ایمگ

نگاهی بر Farcry 4 در E3 2014 | ویدئو اختصاصی گیم ایمگ 1

Farcry 4 در E3 2014

فارکرای 4 یک بازی Open World و FPS است که به طور عمده توسط یوبی سافت مونترال توسعه داده می شود و یوبی سافت ناشر این بازی است . کار توسعه دهی این بازی به طور پیوسته با سایر شعبه های یوبی سافت در شهر های مختلف از جمله تورنتو ، شانگهای ، کیو و همچنین یوبی سافت رد استورم انجام می شود .

در فارکرای 4 ، بازیکنان خودشان را در Kyrat می یابند، منطقه ای وحشی از هیمالیا که تحت مبارزات رژیم مستبدانه Pegan Min ، شخصی که خودش را بعنوان پادشاه آن منطقه معرفی کرده است ، قرار دارد . نقش Pegan Min را Troy Baker، خواننده و هنرپیشه ی آمریکایی، بازی کرده است .

farcry4

یوبی سافت کنفرانس خود را در E3 امسال با اولین پنج دقیقه از فارکرای 4 آغاز کرد. بنابراین پیش بینی های زیاد، مطمئنا چیزی را تعیین نخواهند کرد. در سکانس سینمایی، بازیکن کنترل شخصیت خود را در یک اتوبوس در حال حرکت در هیمالیا همراه با شخصیتی غیر قابل بازی می یابد. آن شخص به شما پیشنهاد می دهد تا به کمک یکدیگر زمانی که سربازان اتوبوس را متوقف کردند و خواستار دیدن پاسپورت های مسافران شدند، فرار کنید . همه چیز ناگهان بد تر می شود، اگر چه بازیکن خیلی زود خودش را اسیر شده بدست مردان مسلح و آن شخص مسافر را تیر خورده بر روی زمین می بیند. مرد خوشتیپی که روی پوستر تبلیغاتی بازی قرار داشت و سربازان از او دستورات را می گیرند با یک هلیکوپتر از راه می رسد . او به سمت یکی از سربازان که بسیار نا امید ایستاده بود می رود و پس از گفتن جملاتی، با خشونت بسیار بالا آن سرباز را می کشد. طوری که خون صورت و دستان او را می پوشاند. بعد از معذرت خواهی با شما، این روانی شرور به یک ارتباط با کاراکتر شما اشاره می کند. در آخر تشویقتان می کند تا به مهمانی که به افتخار شما ترتیب داده شده است، بپیوندید!!! به نظر می رسد یوبی سافت جایگزینی بسیار مطمئن برای Vass پیدا کرده است!!!

far cry 4-1680x1050

کارگردان این بازی ، آقای Dan Hay ، بر روی صحنه ی کنفرانس مطبوعاتی در مورد این بازی گفت:

” هر ثانیه از بازی، یک  داستان است! “

همچنین اشاره کرد :

” ما به شما یک پاسپورت جعلی، اندکی پول و یک اسلحه می دهیم. پس از آن، شما به فنا می روید! “

فارکرای 4 شامل بخش co-op همراه با دوستان است که تا به حال این سری بازی آن را نداشته است. آن بخش از گیم پلی بازی که در E3 پخش شد، نشان دهنده ی جنگ هایی بود که با دو بازیکن انجام می شود. حمله به قلعه ای با یک مینی هلیکوپتر، همراه با فیل هایی که برای نابودی دشمنان به شما کمک می کنند و تعداد زیادی انفجار های بسیار بزرگ! با استفاده کردن تعداد اسلحه های بسیار زیاد، وسایل نقلیه و حیوانات، بازیکنان داستان خودشان را در چشم انداز عجیب و غریبی از یک بازی اپن-ورلد خواهند نوشت!

این بازی قرار است در تاریخ 27 آبان سال جاری برای PC ، PS3  و PS4 ، X360 و XONE عرضه شود.

نگاهی بر Farcry 4 در E3 2014 | ویدئو اختصاصی گیم ایمگ 2
101MB
محمد حسین محمودزاده

محمد حسین محمودزاده

15 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − یک =

  • وقتی توضیحات داخل آیتم داده شده چرا قبل از آیتم هم توضیحات رو مینویسین؟
    حداقل اگر نگران حجم کاربران هستید قبلش بنویسید که همین توضیحات داخل ویدئو داده شده که کسی که فقط میخواد ویدئو رو ببینه دیگه متن رو نخونه

  • سلام . آيتم رو ديدم . واقعا خسته نباشي محمد حسين جان . عالي بود .
    من هنوز آيتم هاي قبليت رو توي هاردم دارم و با يه مقايسه كاملا ميشه متوجه پيشرفتت شد . اميدوارم كه اين روند پيشرفت رو حفظ كني . از نظر ميكس خيلي خوب كار كردي . فقط نكته اي كه به ذهنم رسيد اينه كه بعضي جاها بلندي صداي موسيقي متن به بلندي صداي خودت برتري داشت و بهتر بود بلندي صدا رو كنترل ميكردي . در ضمن آرم گيم ايمگ كه گذاشتي ميتونست كوچيكتر و شيك تر باشه . خودم قبلا كه آيتم ميساختم آرم رو كوچيكتر در نظر ميگرفتم . به هرحال دست خودتونه .
    اطلاعاتي كه توي آيتم دادي هم خيلي خوب و جامع بود . استفاده بردم . حالا نميدونم نگارش متن رو خودت انجام دادي يا فقط ترجمه بوده اما متن و قلمت قوي بود . موفق باشي . لذت بردم . منتظر بقيه ي آيتمات هستم 🙂

    • علي ذاكري عزيز ممنون بابت لطفت . Alibaba جان از شما هم ممنونم . ولي فكر كنم تعداد افراد بيشتري دوست داشتن زودتر اون سري از پادكست تموم شه 😀 بگذريم .
      خودم خيلي دلم ميخواد آيتم بدم .ولي ديگه رفتم قاطي باقاليا 😀 جدي بخوام بگم ديگه بايد خودمو واسه كنكور آماده كنم واسه همين افتخار خدمت ندارم . ايشالا بچه هاي از جمله محمد حسين محمودزاده ميتركونن 🙂 موفق باشيد همگي

    • عه!پادکست ها کاره تو بود؟نمیدونستم تا حالا
      اتفاقا منم خاطره دارم با پادکست ها،بابا بقیه که اهل پادکست دادن نیستن
      فقط تو بودی که مارو سرگرم می کردی،حالا یکی دو ساعت در ماه مگه چقدر میشه؟به کنکور صدمه ای نمیزنه،نگران نباش :bye:

    • آقا عليرضا اول از همه ممنون بابت لطفت . دوم راستشو بخواي يه پادكست رو در عرض يكي دو ساعت درست نمي كنن . شايد بشه گفت يه هفته اي وقت ميگيره . به هرحال ما نميتونيم تمام وقت كار كنيم . چرا شايد بيست و چهار ساعته كار كينم در عرض دو روز تموم شه . ولي نميشه . يادمه پادكست 36 رو روزي پنج – شيش ساعت من و محمد حسين محمود زاده واسه نوشتن متن و آماده كردن خبر و ضبط وقت ميذاشتيم ولي با هزار زحمت پادكست رو سر وقت رسونديم . به اين راحتي ها هم كه شما فكر ميكنيد نيست 🙂